Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
8
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда
«Алфавит» әдісі арқылы оқушылар
бүгінгі сабаққа бір-біріне сәттілік
тілейді.
3. Үй жұмысын
тексеру.
Үй
жұмысын «Жұмбақ
зат» әдісі арқылы
тексеру. Оқушылардың алдына ыдысқа
салынып бір зат әкелінеді. Сол затты мұғалім, жауабын айтпай сөзбен
сипаттайды. Оқушылар шешімін табуы қажет.
|
Интерактивті тақтада әріптер көрсетіледі әр оқушы өзретіне
келген әріп арқылы сыныптастарына сәттілік
тілейді.
-
Starter. Жұмбақты
шешу
Острым носом все
приколет:
Лист к доске, плакат к
стене.
Очень нужная как в
школе,
Так и даже дома,
мне.
(концелярская
кнопка)
Сабақты жұмбақтың шешуімен
байланыстырыңыз.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға
бағытталады, оқушылардың ойлау және сөйлеу
қабілеттерін арттыру.
Қалыптастырушы бағалау «Өзара бағалау»
арқылы
Кері
байланыс: мұғалім оқушылардың
бір-бірін тексеруін қадағалайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Интерактивті тақта
арқылы слайд
|
Сабақтың ортасы
30
мин.
Жұппен
жұмыс
|
Жаңа білім: Неліктен қалың
қар бетінде адамның жүруі қиынырақ та, шаңғымен жүру
оңайырақ.
Қысым деп бірлік ауданға
перпендикуляр түсірілген күш әрекетін сипаттайтын
физикалық скаляр шаманы
айтамыз.
Өлшем бірлігі
[Па]
Қысым
күші – бетке перпендикуляр бағытта
әсер ететін күш, көбіне ол дене салмағы болад
ы.
Бекіту
тапсырмалары:
Егер дененің бетке
түсіретін күшін 4 есе арттырсақ, онда қысымы
....
Егер дене табанының
ауданын 3 есе арттырсақ, онда бетке түсрілетін қысым
...
Егер дененің
массасын 2 есе азайтсақ, оның бетке түсіретін қысымы ... , себебі
..
Егер дене массасын 2 есе
азайтып, ал ауданын 2 есе арттырсақ, онда оның бетке түсіретін
қысымы ....
|
Ойша эксперимент. Қай
жағдайда көбірек қысым
түсіріледі?
Оқушыларға өз жауабын
түсіндіруді сұраңыз және олардың жауабын дұрыс жаққа
бағыттаңыз.
Қорытынды:
Қысымды азайту
үшін
-
Күшті кеміту
керек
-
Күш әсер ететін беттің ауданның үлкейту
керек.
Қысымды көбейту үшін
-
Күшті көбейту
керек
-
Күш әсер ететін беттің ауданның кішірейту
керек.
Дифференциация: оқушылар құралдармен жұмыс
жасай отырып, қысымның бет ауданына тәуелділігін
зерттейді.
|
Бағалау:
мұғалім оқушардың
жұмысына баға беріп отырады; қажет жағдайда консультациялық көмек
көрсетеді.
|
Тапсырма берілген
карточкалар
|
Топпен
жұмыс
|
А) Ашық
сұрақтарға жауап:
Қандай күрекпен жер
қазу оңай ?
Тақтайша балаға
қандай көмек беруі мүмкін?
Неліктен тракторлар мен вездеходтардың
шынжыры үлкен?
В) Берілген фигуралардың қайсысы бетке ең көп
қысым түсіреді? Қайсысы ең аз қысым түсіреді?
Түсіндіріңіз
Есептер
шығару Эксперименттік
есеп:
Өз массаларыңды
және бәтеңкелеріңнің ұлтандарының ауданын
анықтап, еденге қандай қысым
түсіретіндеріңді есептеп
шығарыңдар
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Үй
тапсырмасы №1.97, 1.98,
1.99
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды
бағалайды.
|
А4
қағаздары
|