Бөлімі:
|
Заттың агрегаттық
күйлерінің өзгеруі
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Төлеген Дана
Пулатқызы
|
Күні:
|
11.10.2022ж
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қатты денелердің
балқуы мен қатаюы. Балқу температурасы, меншікті балқу
жылуы
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
8.3.1.4- молекул-
кинетикалық теория негізінде қатты күйден сұйыққа және кері
айналуды сипаттау;
8.3.2.10- балқу/кристалдану
кезіндегі жұтылатын/ бөлінетін жылу мөлшерінің формуласын есептеп
шығаруда қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Қатты дененің
балқуы мен қатаюуын
біледі;
Тәжірибе
барысында дененің қалай балқып, қатаюын
түсінеді;
Берілген тақырып бойынша
есептер шығара алады;
|
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
|
Білу, түсіну, қолдану,
бағалау
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Сәлемдесу.
Түгелдеу.
Психологиялық керемет көңіл
күй орнату.
|
«Жүректен жүрекке» әдісі
бойынша бір біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
|
|
«Жүректен
жүрекке»
|
3
минут
|
Үй тапсырмасы. «Kahoot» әдісі
арқылы үй тапсырмасын
тексереді.
|
Ұялы телефонның көмегімен тест
сұрақтарының дұрыс жауаптарын
белгілейді.
|
Жеңіске жеткен оқушыға SNIKERS
шоколады беріледі
|
Ұялы телефон, интерберселді
тақта, тест сауалдары
|
Ортасы
8
минут
|
Ой
қозғау.
Балқу, қатаюы
дегендерді қалай түсінесіңдер? Күнделікті өмірде көріп жүргеніміз
бар ма? Мысал келтір,
Жаңа тақырып
түсіндіріледі. Бейнеролик. Практикалық
жұмыс.
Шамның еруі, мұздың еруі.
Шоколадтың қатаюы
|
Жаңа ақпаратпен
танысады.
|
|
Слайд, суреттер, бейнеролик,
практикалық тәжірибе
|
5
минут
|
«Иә-жоқ» әдісі. Бүгінгі
тақырып бойынша сабақтан түсінгенін сұрақтарға жауап беру арқылы
дәлелдейді
|
Белгілі бір сұрақтарға иә
немесе жоқ деп табличканың көмегімен жауап
береді
|
Әрбір дұрыс
жауапқа 5
ұпайдан
беріледі
|
Иә, жоқ сөзі жазылған
табличка
|
6
минут
|
«Есептер әлемі» Әр топқа екі
есептен беріледі.
|
Топ мүшелері
берілген есепті ретімен дұрыс шығарып, формуланы
дұры
с қолдана біліп, оны
түрлендіріп, есептің жауабын бірлігімен қоса
анықтайды.
|
Толық есепке 10
ұпай
Жартылай есепке 5 ұпай
беріледі.
|
Есептер жазылған
парақша
|
5
минут
|
«Аспалы шамдар» әдісі. Аспалы
шамда әртүрлі суреттермен сұрақтар
беріледі.
|
Ілініп тұрған сұрақтардың
біреуін таңдап, сұрақтарға жауап
береді.
|
Әрбір дұрыс жауапқа
ұпайдан
|
Аспалы
шам
|
ЕББҚО
Ф.С
|
Физикалық шамалардың
өлшем бірлігі мен белгіленуін
айтады
Физикалық шамалардың өлшем
бірліктерін білу арқылы есеп шығаруда қолдана
алады
|
Температура t
(K. C)
Масса m
(кг)
Уақыт
t
(с)
|
Қалыптастырушы
бағалак
|
Таратпа
материал
|
4
минут
|
Сергіту
сәті.
|
Екі топ арасында жарыс
ұйымдастырылады. Бірінші ыдыстан екінші ыдысқа қасықтың көмегімен
су тасиды. Жылдам әрі көп су жинаған топ жеңіске
жетеді
|
|
Су, ыдыс,
қасық
|
5
минут
|
«Адасқан
формулалар»
Физикалық шамалардың формуласы
конверт ішінде беріледі.
|
Берілген конверттің ішінде
адасқан әріптердің көмегімен формуланы дұрыс
орналастырады.
|
Әр дұрыс формула үшін 10
ұпай
|
Конверт, плакат, түсті
қағаздар, желім
|
5
минут
|
Кері
байланыс.
Үй
тапсырмасы.
8-жаттығу
|
Бүгінгі сабақтан алған
әсерлерімізді, сабақтан түсінгенімізді стикер көмегімен алма
ағашына ілеміз.
|
|
Алма ағашы,
стикерлер
|
Тексерілді
|