Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа шолу және
жаңа тақырыпты ашу «Жедел жауап» әдісімен
өтеді:
- Өткен сабақта қандай
тақырыпты өттік?
-Дене
дегеніміз не?
-Жасанды заттар дегеніміз
не?
-Табиғи денелерді
атаңдар.
-Табиғи дене дегеніміз
не?
-Жасанды заттарды
ата?
- Дене мен заттың айырмашылығы
неде деп ойлайсың?
-Суреттерде нелер бейнеленген?
олардың арасында қандай байланыс бар?
-Неліктен бір зат әртүрлі
болып көрінеді?
-Заттардың үш күйі болады.
Бүгінгі сабағымызда қатты, сұйық, газ тәрізді заттар туралы оқып
білетін боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
-
Ширату
жаттығуларын орындайды.
-
Өткен тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты
шығарады.
|
Оқу тапсырмасын орындаған
оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ) 1- тапсырма
«Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А) Сөздік
жұмысы.
Сұйық, қатты, газ
тәрізді.
Ә) Суретпен
жұмыс:
Заттарды
ата.
-Оларды топтастыр. Топтарды
ата.
Б)
Зерттеу:
Түрлі күйдегі заттар қандай
қасиеттерге ие болады?
Заттардың үдеріске дейінгі
және кейінгі күйін сипатта. Шай мен сүт үдеріс барысында қандай
өзгеріске түсті? Оларда зат күйінің ауысуынан басқа қандай
өзгерістер болды?
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Тақырып бойынша сұрақтар
құрастырып, жауап бер.
Сергіту сәтінде
«Жаяу» әніне билейді
(Т, Д) 2-тапсырмада «Бізде
бір ой бар...» әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
А)
Ойлан.
Кез келген зат үш күйде бола
ала ма? Қалай ойлайсың?
-Заттың қатты, сұйық және газ күйіне мысалдар
келтір.
Ә) Мәтінмен
жұмыс.
Мәтін мазмұынын анықтауға
бағытталған сұрақтар құрастырып, достарыңның жауабын
ал.
|
-Сөздікті
жаттайды.
-Сұрақтарға жауап
береді.
- Суреттегі заттарды
топтастырады.
- Түрлі күйдегі заттар қандай
қасиеттерге ие болатынын айтады.
-
Заттардың үдеріске дейінгі
және кейінгі күйін сипаттайды.
Әнге қосылып,
билейді.
-Сұраққа жауап
береді.
-Мәтінді
оқиды.
|
Дескриптор:
Сөздікті
жаттайды-1балл.
- Суреттегі заттарды
топтастырады-1балл.
- Түрлі күйдегі заттар қандай
қасиеттерге ие болатынын айтады-1балл.
-
Заттардың үдеріске дейінгі
және кейінгі күйін сипаттайды-2балл.
Дескриптор:
-
Кез келген зат күйлерін атайды
-3балл.
-Мәтінді оқып, сұрақтар
даярлайдыі-1балл.
|
Оқулық
|