«Қатыгездіктің алдын алу: ақпараттық сауаттылықты арттыру»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Қатыгездіктің алдын алу: ақпараттық сауаттылықты арттыру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Кибербуллингтің және онлайн агрессияның басқа түрлерінің салдары туралы хабардарлықты арттыру:
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Қатыгездіктің алдын алу: ақпараттық сауаттылықты арттыру»


МАҚСАТЫ:

Цифрлық ортадағы қатыгездік пен агрессияның алдын алу үшін білім алушылардың ақпараттық сауаттылық деңгейін арттыру.


ЖОБАНЫҢ МІНДЕТТЕРІ:


1. Сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты талдау дағдыларын үйрету

2. Желіде қауіпсіз және құрметті қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру

3. Кибербуллингтің және онлайн агрессияның басқа түрлерінің салдары туралы хабардарлықты арттыру


Күтілетін нәтижелер:

Кибербуллингтің және онлайн агрессияның басқа түрлерінің салдары туралы хабардарлықты арттыру:

- Білім алушыларға кибербуллингтің психологиялық және құқықтық салдары туралы білім беруге бағытталған ақпараттық кампаниялар өткізу.

-Онлайн-агрессияның алдын алу белгілері мен тәсілдері туралы хабардар болу деңгейін арттыру үшін білім алушылар мен олардың ата-аналарына дәрістер мен консультациялар өткізуге психологтар мен қауіпсіздік мамандарын тарту.


Жоспары:


Кіріспе бөлім:

Білім алушылармен зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша ақпараттық жұмыстар

а) Желіде қауіпсіз және құрметті қарым-қатынас мәдениетін

қалыптастыру Ақпараттық жұмыстар

ә)Білім алушылар арасында ақпараттық сауаттылық деңгейін арттыру

б)Оқушылармен дөңгелек үстел,түсіндірме жұмыстар

в)Білім алушылардың психологиялық әл-ауқатын жақсарту


Желіде қауіпсіз және құрметті қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру:

-Білім алушылардың сындарлы өзара іс-қимыл дағдыларын және интернеттегі сыйластық мінез-құлқын қалыптастыруға бағытталған цифрлық қарым-қатынас этикасы бойынша семинарлар мен шеберлік сыныптарын ұйымдастыру.

-Онлайн-коммуникацияның әртүрлі сценарийлерін модельдейтін интерактивті ойындар мен рөлдік жағдайларды өткізу, осылайша білім алушылар агрессия мен қатыгездікке әрекет ету дағдыларын тәжірибеде пысықтай алады.

  • Білім алушылар арасында ақпараттық сауаттылық деңгейін арттыру:

Оқушылар сандық мазмұнды сыни тұрғыдан талдау, манипуляцияларды тану және интернеттегі жеке ақпаратты қорғау үшін қажетті білім мен дағдыларға ие болады. Цифрлық ортадағы агрессия мен қатыгездік деңгейінің төмендеуі:

Студенттердің құрметті және қауіпсіз қарым-қатынас дағдыларының арқасында кибербуллинг және онлайн агрессияның басқа түрлерінің азаюы.

  • Білім алушылардың психологиялық әл-ауқатын жақсарту:

Интернеттегі қатыгездікке байланысты мазасыздық пен стресстің деңгейін төмендету және цифрлық технологияны қолдану кезінде сенімділік пен қауіпсіздік сезімін арттыру.

Әлеуметтік педагогтың рөлі: Әлеуметтік педагог интернеттегі қауіпсіз мінез-құлық бойынша семинарлар мен тренингтерді қоса алғанда, оқушылардың әлеуметтік сауаттылығын арттыруға бағытталған іс-шараларды үйлестіруге және ұйымдастыруға жауапты. Ол сондай-ақ кибербуллинг пен желідегі агрессия мәселелеріне тап болған студенттерге жанжалдарды шешу жолдарын табуға көмектесу арқылы қолдау мен кеңес береді.

Психологтың рөлі:

Психолог цифрлық ортада өзара әрекеттесу кезінде сыни ойлау және эмоционалды тұрақтылық дағдыларын дамытуға бағытталған оқушыларға сабақтар мен кеңестер береді. Ол сондай-ақ онлайн-агрессия құрбандарына психологиялық қолдау көрсетеді, оларға психологиялық зардаптарды жеңуге және өзіне деген сенімділікті қалпына келтіруге көмектеседі.

Сынып жетекшісінің рөлі:

Сынып жетекшісі ақпараттық сауаттылық және интернеттегі қауіпсіз мінез-құлық бағдарламасының элементтерін сыныптың күнделікті оқу қызметіне енгізеді. Ол сондай-ақ студенттердің желідегі мінез-құлқын бақылайды, олардың қамқорлығындағы адамдар арасында кибербуллинг пен агрессивті мінез-құлық жағдайларын белсенді түрде анықтайды және алдын алады.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының рөлі:

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары бағдарламаның мектептің тәрбие жұмысының жалпы жүйесіне интеграциялануын қамтамасыз ете отырып, жобаның барлық қатысушыларының жұмысына жетекшілік етеді және үйлестіреді. Ол сондай-ақ мектептегі агрессияның алдын алу және ақпараттық сауаттылықты арттыру саясатын әзірлеуге және жүзеге асыруға, сондай-ақ осы іс-шаралардың тиімділігін бақылауға және бағалауға жауапты.

Қатыгездіктің алдын алу және ақпараттық сауаттылықты арттыру жөніндегі жобаның қорытындысында барлық қатысушылардың, соның ішінде білім беру мекемелерінің, педагогтардың, тәрбие жұмысы жөніндегі мамандар мен психологтардың цифрлық кеңістікте қауіпсіз және этикалық ортаны қалыптастыруға қосатын елеулі үлесін атап өтуге болады.

Бұл жоба оқушыларға агрессия мен манипуляциядан қорғану үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз етіп қана қоймай, сонымен қатар ақпараттық технологияларды қолдануға саналы және жауапты көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді. Болашақ ұрпақ үшін кез келген ортада қауіпсіз және үйлесімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету үшін осындай бастамаларды дамытуды жалғастыру маңызды.

Қорытынды

Қатыгездіктің алдын алу: ақпараттық сауаттылықты арттыру" тақырыбында жұмыстар жүргізу білім алушылардың ақпараттық қауіпсіздігі мен психологиялық әл-ауқатының артып келе жатқан маңыздылығы тұрғысынан өзекті.

Ақпарат интернет пен әлеуметтік медиа арқылы лезде таралатын қазіргі әлемде балалар мен жасөспірімдер цифрлық кеңістікте агрессия мен қатыгездікке жиі тап болады.

Зерттеулер көрсеткендей, кибербуллинг және интернеттегі қатыгездіктің басқа түрлері жастардың психикалық денсаулығына, соның ішінде депрессияға, мазасыздыққа және тіпті суицидтік ойларға ауыр зардаптар әкелуі мүмкін. Осылайша, балалар мен жасөспірімдерге желідегі қатыгездікті анықтауға және оған қарсы тұруға көмектесетін ақпараттық сауаттылық дағдыларын үйрету өте маңызды.

Қазіргі заманғы білім алушылар ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау және манипуляцияларды тану қабілеті қажет цифрлық платформалармен өзара іс-қимыл жасауда.

Ақпараттық сауаттылықты арттыру арқылы қатыгездіктің алдын алу жас ұрпақтың сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл оларға агрессивті мазмұннан қорғануға ғана емес, сонымен қатар қауіпсіз және сындарлы қарым-қатынас әдістерін қолдана отырып, оған белсенді қарсы тұруға мүмкіндік береді.

Білім алушыларда ақпараттық қауіпсіздіктің маңыздылығын түсінуге және өзімізді және басқаларды қатыгездіктен қорғай білуге тәрбиелей отырып, біз неғұрлым жауапты және адамгершілік қоғамды қалыптастыру үшін негіз жасаймыз.

Бұл дағдылар оқушылардың қазіргі әл-ауқаты үшін ғана емес, сонымен қатар олардың белсенді және саналы азаматтардың рөлін атқаратын болашақ өмірі үшін де маңызды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.04.2025
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі