Сабақтың
басы
7
минут
|
Сәлемдесу
Оқушыларды
түгелдеу.
Сабақты
бекіту
https://wordwall.net/resource/64776460
|
Оқушылар сәлемдеседі
.
Атмосфералық ахуал арқылы
көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген
тапсырманы орындайды .
|
Өзін-өзі
бағалау
Дескриптор:
Сұықтар мен
газдардағы қысымды анықтай
алады;
2 балл
|
Презентация
Жұмыс
парағы
Көрнекіліктер
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жаңа
сабақ

« Физминутка»
Формула мен теория


Есептер
шығару

Эксперименттік
тапсырма
Тапсырма:
«Қатынас Ыдыстары: Су деңгейлері мен қысымды
басқару»

Тапсырма
шарттары:
1. Мақсат:
Қатынас ыдыстары туралы білімді терең түсініп, оны өмірлік жағдайда
қалай қолдануға болатынын
көрсету.
2.
Сипаттама:
Сіздерге екі ыдыс
пен оларды қосатын түтік берілді. Әр ыдыстың су деңгейін және
түтіктің жоғары және төменгі бөлігіндегі судың қысымын есептеу
қажет.
Тапсырма екі
кезеңнен тұрады:
1-ші кезең:
Қатынас ыдысындағы су деңгейін
есептеу.
- Ыдыс A және
Ыдыс B — тең биіктіктегі екі
ыдыс.
- Ыдыс A-да 2
литр су бар, ал Ыдыс B-да 5 литр су
бар.
- Түтік арқылы
екі ыдыс қосылған. Ыдыс A мен Ыдыс B арасындағы су деңгейі қандай
болатынын есептеңіз. Су деңгейлері тең болатыны
белгілі.
Сұрақтар:
- Қандай
физикалық заң бойынша екі ыдыс арасындағы су деңгейлері бірдей
болады?
- Бұл жағдайда
қысым қалай өзгереді?
2-ші кезең:
Қатынас ыдыстарының
қолданылуы.
- Енді, екі
ыдыстың біреуіне су мен түрлі тұздарды қосып, құрамында тұзы көп
болатын су ыдысынан түсетін қысымның өзгеруін
зерттеңіз.
Жаттығу
4.3
1.Cуреттегі
қондырғының жұмысын түсіндіріңіз.Бу қазандығындағы сұйық деңгейін
анықтаңдар.Мұндағы 1- бу қазаны 2- кран 3- су деңгейін өлшеуіш
шыны.

2. Субұрқақты
фонтан қалай жасауға болатынын ойлап көріңіздер.Оның сызбанұсқасын
сызыңдар және мұндай қондарғының қалай жұмыс істейтінін
түсіндіріңдер.
3.Төменде кемені
шлюздеу бейнеленген.Осы суретке жақсылап назар аударыңыздар.Шлюздың
қалай жұмыс істейтінін түсіндіріңіздер.Оның жұмыс істеуәнде қандай
құбылыс байқалады.

|
Оқушылар тапсырманы
топтасы .жұппен және жеке
орындайды.
Өзара пікір алмасып ,бір-
біріне тапсырма орындауда
көмектеседі.
|
Дескриптор:
Қатынас ыдыстарды
біледі;
Қатынас ыдыстарды
қолдануға мысалдар келтіре
алады;
Жаңа сабақтың
теориясын меңгереді;
Жұппен бірге жұмыс
жасайды;
З
балл
Дескриптор:
Есептің шартын түзе
алады;
ХБЖ ға келтіре
алады;
Негізгі
формуланы
түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба
алад;
З
балл
|
Жұмыс
парағы
Тапсырмалар
|
Сабақтың
соңы
8 минут
Рефексия
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Cұрақ – жауап
https://wordwall.net/resource/38818936

|
Оқушылар сабақты қорытындылау
тапсырмасын орындап ,бүгінгі сабақтан алыан білімдерін
бекітеді.
|
Дескриптор:
Қатынас ыдыстарға берілген
функционалдық сауатылық тапсырмасын дұрыс орындай
алады;2
балл
|
Жұмыс
парағы
Тапсырмалар
|
Рефексия
«Білім класс»
әдісі бойынша

Өзін -өзі
бағалау
«Білім клас» әдісі бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін
аяқтау
|
Сабаққа кері
байланыс қалдырады.
Өзін өзі бағалау
парағында бағалап сабақтың соңында
хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау
парағы
|
Кері байланыс
стиккерлері
Бағалау
парағы
|