|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні:17.02.2025 |
Қаңтар |
|
|
Сынып:8 В |
Қатысушылар саны:25 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қауіпсіз қоғам!» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жауапкершілік денсаулық, құрмет, адалдық құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Қауіпсіз қоғам түсінігін және оның маңыздылығын түсіндіру. 2. Қауіпсіз қоғам құрудағы жауапкершілік, құрмет және адалдық құндылықтарын талқылау.
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып, оқушылардан «Қауіпсіз қоғам» дегеніміз не деген сұрақ арқылы миға шабуыл жасаңыз және жауаптарын тақтаға жазуды сұраңыз. Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және талқыланатын құндылықтардың маңыздылығын түсіндіріңіз. |
Қойылған сұрақтың жауабын тақтаға жазады. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер https://www.youtube.com/watch?v=jEadX-yJcn8&pp=ygUgwqvSm9Cw0YPRltC_0YHRltC3INKb0L7Sk9Cw0Lwhwrs%3D |
|
Негізгі бөлім |
Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа төрт құндылықтың бірін тағайындаңыз: жауапкершілік, денсаулық, құрмет, адалдық. Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Бұл құндылық қауіпсіз қоғамға қалай ықпал етеді? 2. Өз өміріңізден немесе қоғамыңыздан мысал келтіре аласыз ба? Топпен бөлісу: 10 минуттан кейін әр топ өз ойларын сыныппен бөліссін. Презентациялар кезінде құрмет пен белсенді тыңдауды ынталандырыңыз. Жұптық жұмыс: Сценарий талдауы : Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты әртүрлі сценарийлері бар үлестірме материалдарын таратыңыз (мысалы, қорқыту, денсаулыққа қатысты төтенше жағдайлар, қоғамдық қызмет). Тапсырма: Оқушылар жұпта сценарийлерді талдап, жағдайды жақсарту үшін төрт мәнді қалай қолдануға болатынын талқылайды. Нәтижелермен бөлісу : Бірнеше жұптан талдауларын сыныппен бөлісуін сұраңыз.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Оқушылар өздерінің бастапқы топтарында талқыланған құндылықтарды пайдалана отырып, қауіпсіз қоғамды қалай құру туралы қысқаша презентация жасайды (2-3 минут). Олар сызбаларды, рөлдік ойындарды немесе қысқаша сюжетті пайдалана алады. Презентациялар : Әр топ өз ойларын сыныпқа ұсынады |
Топтық презентацияларды түсінікті, жол қауіпсіздігі ережелерін түсіну және талқыланған құндылықтарды біріктіру негізінде бағалаңыз.
|
Интернет, Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Қорытындылау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Қауіпсіз қоғам құрудағы әрбір құндылықтың маңыздылығын атап өту. Рефлексия: Оқушылардан қауіпсіз қоғамдастыққа үлес қосу үшін жасай алатын бір әрекетті жазуды сұраңыз. Үйге тапсырма (міндетті емес): Сыныпта талқыланған құндылықтарды қамтитын «Қауіпсіз қоғамды алға жылжыту үшін мен не істей аламын» тақырыбында шағын эссе жазыңыз. |
Оқушылар рефлексия жазады.. |
Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
Тәрбие сағаттың ақпараты
Сынып: 8 В
Өткізілген күні: 17.02.2025
Тақырыбы: Қауіпсіз қоғам!
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қауіпсіздік туралы түсініктерін кеңейту, қауіпті жағдайлардан сақтану және олардан шығу жолдарын үйрету.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қауіпсіз қоғам!
Қауіпсіз қоғам!
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні:17.02.2025 |
Қаңтар |
|
|
Сынып:8 В |
Қатысушылар саны:25 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қауіпсіз қоғам!» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жауапкершілік денсаулық, құрмет, адалдық құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Қауіпсіз қоғам түсінігін және оның маңыздылығын түсіндіру. 2. Қауіпсіз қоғам құрудағы жауапкершілік, құрмет және адалдық құндылықтарын талқылау.
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып, оқушылардан «Қауіпсіз қоғам» дегеніміз не деген сұрақ арқылы миға шабуыл жасаңыз және жауаптарын тақтаға жазуды сұраңыз. Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және талқыланатын құндылықтардың маңыздылығын түсіндіріңіз. |
Қойылған сұрақтың жауабын тақтаға жазады. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
Тақта және маркерлер https://www.youtube.com/watch?v=jEadX-yJcn8&pp=ygUgwqvSm9Cw0YPRltC_0YHRltC3INKb0L7Sk9Cw0Lwhwrs%3D |
|
Негізгі бөлім |
Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа төрт құндылықтың бірін тағайындаңыз: жауапкершілік, денсаулық, құрмет, адалдық. Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Бұл құндылық қауіпсіз қоғамға қалай ықпал етеді? 2. Өз өміріңізден немесе қоғамыңыздан мысал келтіре аласыз ба? Топпен бөлісу: 10 минуттан кейін әр топ өз ойларын сыныппен бөліссін. Презентациялар кезінде құрмет пен белсенді тыңдауды ынталандырыңыз. Жұптық жұмыс: Сценарий талдауы : Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты әртүрлі сценарийлері бар үлестірме материалдарын таратыңыз (мысалы, қорқыту, денсаулыққа қатысты төтенше жағдайлар, қоғамдық қызмет). Тапсырма: Оқушылар жұпта сценарийлерді талдап, жағдайды жақсарту үшін төрт мәнді қалай қолдануға болатынын талқылайды. Нәтижелермен бөлісу : Бірнеше жұптан талдауларын сыныппен бөлісуін сұраңыз.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Оқушылар өздерінің бастапқы топтарында талқыланған құндылықтарды пайдалана отырып, қауіпсіз қоғамды қалай құру туралы қысқаша презентация жасайды (2-3 минут). Олар сызбаларды, рөлдік ойындарды немесе қысқаша сюжетті пайдалана алады. Презентациялар : Әр топ өз ойларын сыныпқа ұсынады |
Топтық презентацияларды түсінікті, жол қауіпсіздігі ережелерін түсіну және талқыланған құндылықтарды біріктіру негізінде бағалаңыз.
|
Интернет, Көркем құралдар (түрлі-түсті қарындаштар, маркерлер, қағаз) |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Қорытындылау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Қауіпсіз қоғам құрудағы әрбір құндылықтың маңыздылығын атап өту. Рефлексия: Оқушылардан қауіпсіз қоғамдастыққа үлес қосу үшін жасай алатын бір әрекетті жазуды сұраңыз. Үйге тапсырма (міндетті емес): Сыныпта талқыланған құндылықтарды қамтитын «Қауіпсіз қоғамды алға жылжыту үшін мен не істей аламын» тақырыбында шағын эссе жазыңыз. |
Оқушылар рефлексия жазады.. |
Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
Тәрбие сағаттың ақпараты
Сынып: 8 В
Өткізілген күні: 17.02.2025
Тақырыбы: Қауіпсіз қоғам!
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қауіпсіздік туралы түсініктерін кеңейту, қауіпті жағдайлардан сақтану және олардан шығу жолдарын үйрету.
шағым қалдыра аласыз














