|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
17.02.2025 |
|
|
Сынып: 4 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ой мен ойын» «Ойнауға қай жерде болады,қай жерде болмайды» ЖЖЕ «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға төтенше жағдайлар туралы түсінік беру. Жедел қызметтерге (101, 102, 103, 104) дұрыс қоңырау шалу дағдыларын үйрету. Қауіпсіздік ережелерін сақтау және шұғыл жағдайларда дұрыс әрекет етуге дағдыландыру. Оқушыларға төтенше жағдайлар кезінде жедел қызметтерге дұрыс хабарласу ережелерін үйрету. Дұрыс әрі нақты ақпарат беру дағдыларын қалыптастыру. Жедел қызметтерге хабарласу кезінде сабыр сақтау мен жауапкершілікті түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! "Жұлдызды шеңбер" әдісі: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілек айтып, жұлдызша бейнесін береді. |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Ойын дегеніміз не?» сұрағы арқылы шағын талқылау. Ойынның адам өміріндегі маңызын түсіндіру (қысқа әңгіме). II. Негізгі бөлім 1. Талқылау: Балаларға ойын түрлерін (қимыл-қозғалыс, зияткерлік, ұлттық, спорттық) таныстыру. «Ойын арқылы не үйренуге болады?» тақырыбында топтық жұмыс (постер жасау немесе ауызша жауаптар). 2. Ойындар: «Кім жылдам?» – қимыл-қозғалыс ойыны (реакция мен ептілікті дамытады). «Суретті жалғастыр» – шығармашылық ойын (бір суретті жалғастырып салу). «Жасырынған зат» – логикалық ойын (балалар сұрақ қою арқылы затты табады). |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сурет салып, тапсырмаларды орындайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Оқушылардың жұмысын мадақтау, белсенді қатысқан оқушыларды атап өту. |
Ақ қағаз, фломастерлер Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Қағаз, маркерлер, түсті қаламдар; |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім Оқушыларға «Ойын арқылы не үйрендің?» деген сұрақ қойып, ойларын тыңдау. «Ойынсыз өмірді елестете аламыз ба?» тақырыбында қысқа рефлексия. |
Оқушыларға сыйлықтар тарату |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын таныстыру «Төтенше жағдай дегеніміз не?» деген сұрақ арқылы миға шабуыл ұйымдастыру. Жедел қызметтер (өрт сөндіру – 101, полиция – 102, жедел жәрдем – 103, газ қызметі – 104) туралы қысқаша түсіндіру. II. Негізгі бөлім 1. Теориялық бөлім: Жедел қызметтерге хабарласу тәртібі: 1. Телефонды алып, қажетті нөмірді теру. 2. Оқиға туралы нақты және қысқа ақпарат беру (не болғаны, қайда болғаны, зардап шеккендер бар ма). 3. Өзіңнің аты-жөніңді және байланыс нөміріңді айту. 4. Оператордың сұрақтарына жауап беру және нұсқауларын орындау. 2. Практикалық бөлім (рөлдік ойындар): Сценарийлер бойынша жаттығу: Өрт шықты → 101-ге қоңырау шалу. Бейтаныс адам қауіп төндіруде → 102-ге қоңырау шалу. Біреу есінен танып қалды → 103-ке қоңырау шалу. Газдың иісі шықты → 104-ке қоңырау шалу. Әр оқушы оператор мен хабарлаушының рөлін ойнап, диалог жүргізеді. Қорытынды бөлім «Бүгін не үйрендік?» деген сұрақ арқылы рефлексия. Қоңырау шалу кезінде қандай қателіктер жіберуге болмайтынын талқылау (жалған қоңырау шалуға болмайды, анық сөйлеу қажет). «Ойнауға қай жерде болады,қай жерде болмайды» ЖЖЕ Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. "Қауіпсіз ойын алаңы" тақырыбында миға шабуыл жасау. Жаңа сабақ 1. Қауіпсіз ойын алаңдары: Ауладағы арнайы ойын алаңдары. Спорт және балалар алаңдары. Мектеп ауласы және бақтар. Қауіпті ойын орындары: Жол жиегі, көлік жүретін жол. Құрылыс алаңдары мен қараусыз қалған ғимараттар. Теміржол маңы және өзен-көл жағалаулары. Жолда жүру ережелері: Жаяу жүргіншілер өтпесін пайдалану. Бағдаршам мен жол белгілерін сақтау. Автобустан түскенде алдымен жолды қарап өту. Жағдаяттарды талдау: "Осы жерде ойнауға бола ма?" (әртүрлі орындардың суреттерін көрсетіп, талдау). "Жолдан қалай өту керек?" (интерактивті жаттығу). Бекіту "Дұрыс немесе қате" ойыны (оқушыларға әртүрлі жағдайлар ұсынылады, олар дұрыс немесе қате екенін анықтайды). Топтық жұмыс: "Қауіпсіз орта" постерін жасау. Жол қозғалысы ережелері бойынша шағын тест. Қорытынды Сабақтың негізгі қағидаларын қайталау. "Жол ережесін сақтау – өміріңді қорғау" тақырыбында пікірталас өткізу. Оқушылардан сабақтан алған маңызды ақпараттарды бөлісуді сұрау. Үй тапсырмасы: "Менің қауіпсіз ойын алаңым" атты сурет салу немесе шағын эссе жазу. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты түсінеді. Оқушылар жұмыс орындайды Оқушылар сұрақтарды талқылайды Оқушылар өз ойларын бөліседі. |
|
Презентация Жазбаша нұсқаулықтар, қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Қауіпті жағдайлар бейнеленген суреттер немесе бейнеролик көрсету. Көрнекіліктер (суреттер, бейнеролик Слайдтар мен бейнероликтер Қауіпсіздік ережелері жазылған ақпараттық материалдар. Тақырыптық слайдтар мен бейнероликтер. Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар. Шұғыл қызмет нөмірлері жазылған плакаттар. Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қауіпсіз қоғам
Қауіпсіз қоғам
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
17.02.2025 |
|
|
Сынып: 4 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ой мен ойын» «Ойнауға қай жерде болады,қай жерде болмайды» ЖЖЕ «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға төтенше жағдайлар туралы түсінік беру. Жедел қызметтерге (101, 102, 103, 104) дұрыс қоңырау шалу дағдыларын үйрету. Қауіпсіздік ережелерін сақтау және шұғыл жағдайларда дұрыс әрекет етуге дағдыландыру. Оқушыларға төтенше жағдайлар кезінде жедел қызметтерге дұрыс хабарласу ережелерін үйрету. Дұрыс әрі нақты ақпарат беру дағдыларын қалыптастыру. Жедел қызметтерге хабарласу кезінде сабыр сақтау мен жауапкершілікті түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! "Жұлдызды шеңбер" әдісі: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілек айтып, жұлдызша бейнесін береді. |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Ойын дегеніміз не?» сұрағы арқылы шағын талқылау. Ойынның адам өміріндегі маңызын түсіндіру (қысқа әңгіме). II. Негізгі бөлім 1. Талқылау: Балаларға ойын түрлерін (қимыл-қозғалыс, зияткерлік, ұлттық, спорттық) таныстыру. «Ойын арқылы не үйренуге болады?» тақырыбында топтық жұмыс (постер жасау немесе ауызша жауаптар). 2. Ойындар: «Кім жылдам?» – қимыл-қозғалыс ойыны (реакция мен ептілікті дамытады). «Суретті жалғастыр» – шығармашылық ойын (бір суретті жалғастырып салу). «Жасырынған зат» – логикалық ойын (балалар сұрақ қою арқылы затты табады). |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сурет салып, тапсырмаларды орындайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Оқушылардың жұмысын мадақтау, белсенді қатысқан оқушыларды атап өту. |
Ақ қағаз, фломастерлер Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Қағаз, маркерлер, түсті қаламдар; |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім Оқушыларға «Ойын арқылы не үйрендің?» деген сұрақ қойып, ойларын тыңдау. «Ойынсыз өмірді елестете аламыз ба?» тақырыбында қысқа рефлексия. |
Оқушыларға сыйлықтар тарату |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын таныстыру «Төтенше жағдай дегеніміз не?» деген сұрақ арқылы миға шабуыл ұйымдастыру. Жедел қызметтер (өрт сөндіру – 101, полиция – 102, жедел жәрдем – 103, газ қызметі – 104) туралы қысқаша түсіндіру. II. Негізгі бөлім 1. Теориялық бөлім: Жедел қызметтерге хабарласу тәртібі: 1. Телефонды алып, қажетті нөмірді теру. 2. Оқиға туралы нақты және қысқа ақпарат беру (не болғаны, қайда болғаны, зардап шеккендер бар ма). 3. Өзіңнің аты-жөніңді және байланыс нөміріңді айту. 4. Оператордың сұрақтарына жауап беру және нұсқауларын орындау. 2. Практикалық бөлім (рөлдік ойындар): Сценарийлер бойынша жаттығу: Өрт шықты → 101-ге қоңырау шалу. Бейтаныс адам қауіп төндіруде → 102-ге қоңырау шалу. Біреу есінен танып қалды → 103-ке қоңырау шалу. Газдың иісі шықты → 104-ке қоңырау шалу. Әр оқушы оператор мен хабарлаушының рөлін ойнап, диалог жүргізеді. Қорытынды бөлім «Бүгін не үйрендік?» деген сұрақ арқылы рефлексия. Қоңырау шалу кезінде қандай қателіктер жіберуге болмайтынын талқылау (жалған қоңырау шалуға болмайды, анық сөйлеу қажет). «Ойнауға қай жерде болады,қай жерде болмайды» ЖЖЕ Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. "Қауіпсіз ойын алаңы" тақырыбында миға шабуыл жасау. Жаңа сабақ 1. Қауіпсіз ойын алаңдары: Ауладағы арнайы ойын алаңдары. Спорт және балалар алаңдары. Мектеп ауласы және бақтар. Қауіпті ойын орындары: Жол жиегі, көлік жүретін жол. Құрылыс алаңдары мен қараусыз қалған ғимараттар. Теміржол маңы және өзен-көл жағалаулары. Жолда жүру ережелері: Жаяу жүргіншілер өтпесін пайдалану. Бағдаршам мен жол белгілерін сақтау. Автобустан түскенде алдымен жолды қарап өту. Жағдаяттарды талдау: "Осы жерде ойнауға бола ма?" (әртүрлі орындардың суреттерін көрсетіп, талдау). "Жолдан қалай өту керек?" (интерактивті жаттығу). Бекіту "Дұрыс немесе қате" ойыны (оқушыларға әртүрлі жағдайлар ұсынылады, олар дұрыс немесе қате екенін анықтайды). Топтық жұмыс: "Қауіпсіз орта" постерін жасау. Жол қозғалысы ережелері бойынша шағын тест. Қорытынды Сабақтың негізгі қағидаларын қайталау. "Жол ережесін сақтау – өміріңді қорғау" тақырыбында пікірталас өткізу. Оқушылардан сабақтан алған маңызды ақпараттарды бөлісуді сұрау. Үй тапсырмасы: "Менің қауіпсіз ойын алаңым" атты сурет салу немесе шағын эссе жазу. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты түсінеді. Оқушылар жұмыс орындайды Оқушылар сұрақтарды талқылайды Оқушылар өз ойларын бөліседі. |
|
Презентация Жазбаша нұсқаулықтар, қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Қауіпті жағдайлар бейнеленген суреттер немесе бейнеролик көрсету. Көрнекіліктер (суреттер, бейнеролик Слайдтар мен бейнероликтер Қауіпсіздік ережелері жазылған ақпараттық материалдар. Тақырыптық слайдтар мен бейнероликтер. Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар. Шұғыл қызмет нөмірлері жазылған плакаттар. Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













