Қауіпсіз қоғам

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қауіпсіз қоғам

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпсіз қоғам
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сынып жетекші:



Күні:

17.02.2025

Сынып: 3



Сабақтың тақырыбы:

«Ой мен ойын»

«Ойнауға қай жерде болады,қай жерде болмайды» ЖЖЕ


«Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері»


Мақсаты

Оқушыларға ойынның маңыздылығын түсіндіру.

Ойын арқылы балалардың ойлау, қимыл-қозғалыс, ұжымдық қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

Әдептілікке, ұйымшылдыққа және достыққа тәрбиелеу.



Оқушыларға төтенше жағдайлар кезінде жедел қызметтерге дұрыс хабарласу ережелерін үйрету.

Дұрыс әрі нақты ақпарат беру дағдыларын қалыптастыру.

Жедел қызметтерге хабарласу кезінде сабыр сақтау мен жауапкершілікті түсіндіру.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу:

Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!

Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!

"Жұлдызды шеңбер" әдісі: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілек айтып, жұлдызша бейнесін береді.


Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.






Көңілді әуен


Сабақтың ортасы


«Ойын дегеніміз не?» сұрағы арқылы шағын талқылау.

Ойынның адам өміріндегі маңызын түсіндіру (қысқа әңгіме).

II. Негізгі бөлім

1. Талқылау:

Балаларға ойын түрлерін (қимыл-қозғалыс, зияткерлік, ұлттық, спорттық) таныстыру.

«Ойын арқылы не үйренуге болады?» тақырыбында топтық жұмыс (постер жасау немесе ауызша жауаптар).

2. Ойындар:

«Кім жылдам?» – қимыл-қозғалыс ойыны (реакция мен ептілікті дамытады).

«Суретті жалғастыр» – шығармашылық ойын (бір суретті жалғастырып салу).

«Жасырынған зат» – логикалық ойын (балалар сұрақ қою арқылы затты табады).






Оқушылар сұраққа жауап береді



Оқушылар сұраққа жауап береді



Оқушылар тапсырмаларды орындайд


Оқушылар сұраққа жауап береді




Мадақтама сөздер айту




Тақырыптық слайдтар



Қағаз, маркерлер, түсті қаламдар;


Интерактивті тақта (қажет болса, болашаққа арналған мотивациялық бейнеролик көрсету).


Сабақтың соңы

Қорытынды бөлім

Оқушыларға «Ойын арқылы не үйрендің?» деген сұрақ қойып, ойларын тыңдау.


«Ойынсыз өмірді елестете аламыз ба?» тақырыбында қысқа рефлексия.







Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Ақ қағаз

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

Сабақтың тақырыбын және мақсатын таныстыру

«Төтенше жағдай дегеніміз не?» деген сұрақ арқылы миға шабуыл ұйымдастыру.


Жедел қызметтер (өрт сөндіру – 101, полиция – 102, жедел жәрдем – 103, газ қызметі – 104) туралы қысқаша түсіндіру.

II. Негізгі бөлім

1. Теориялық бөлім:

Жедел қызметтерге хабарласу тәртібі:

1. Телефонды алып, қажетті нөмірді теру.

2. Оқиға туралы нақты және қысқа ақпарат беру (не болғаны, қайда болғаны, зардап шеккендер бар ма).

3. Өзіңнің аты-жөніңді және байланыс нөміріңді айту.

4. Оператордың сұрақтарына жауап беру және нұсқауларын орындау.






2. Практикалық бөлім (рөлдік ойындар):

Сценарийлер бойынша жаттығу:


Өрт шықты → 101-ге қоңырау шалу.


Бейтаныс адам қауіп төндіруде → 102-ге қоңырау шалу.


Біреу есінен танып қалды → 103-ке қоңырау шалу.


Газдың иісі шықты → 104-ке қоңырау шалу.



Әр оқушы оператор мен хабарлаушының рөлін ойнап, диалог жүргізеді.


Қорытынды бөлім


«Бүгін не үйрендік?» деген сұрақ арқылы рефлексия.


Қоңырау шалу кезінде қандай қателіктер жіберуге болмайтынын талқылау (жалған қоңырау шалуға болмайды, анық сөйлеу қажет).



«Ойнауға қай жерде болады,қай жерде болмайды» ЖЖЕ

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру.

"Қауіпсіз ойын алаңы" тақырыбында миға шабуыл жасау.

II. Жаңа сабақ

1. Қауіпсіз ойын алаңдары:


Ауладағы арнайы ойын алаңдары.


Спорт және балалар алаңдары.


Мектеп ауласы және бақтар.

Қауіпті ойын орындары:


Жол жиегі, көлік жүретін жол.


Құрылыс алаңдары мен қараусыз қалған ғимараттар.


Теміржол маңы және өзен-көл жағалаулары.

Жолда жүру ережелері:


Жаяу жүргіншілер өтпесін пайдалану.


Бағдаршам мен жол белгілерін сақтау.

Автобустан түскенде алдымен жолды қарап өту.

Жағдаяттарды талдау:

"Осы жерде ойнауға бола ма?" (әртүрлі орындардың суреттерін көрсетіп, талдау).


"Жолдан қалай өту керек?" (интерактивті жаттығу).

Бекіту

"Дұрыс немесе қате" ойыны (оқушыларға әртүрлі жағдайлар ұсынылады, олар дұрыс немесе қате екенін анықтайды).


Топтық жұмыс: "Қауіпсіз орта" постерін жасау.


Жол қозғалысы ережелері бойынша шағын тест.


Қорытынды

Сабақтың негізгі қағидаларын қайталау.


"Жол ережесін сақтау – өміріңді қорғау" тақырыбында пікірталас өткізу.


Оқушылардан сабақтан алған маңызды ақпараттарды бөлісуді сұрау.

Үй тапсырмасы:

"Менің қауіпсіз ойын алаңым" атты сурет салу немесе шағын эссе жазу.






Оқушылар сұрақтарға жауап береді











Оқушылар өз ойларын ортаға салады













Топтық жұмыс орындайды














Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қолданылатынын айтады.




Өз ойларын ақ қағазға жазады.







Презентация




Интерактивті тақта.


Қағаз, маркер (постер дайындау үшін).


Әлеуметтік желідегі қауіпсіздік туралы бейнематериал.





Тақырыптық слайдтар мен бейнероликтер.


Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар.


Шұғыл қызмет нөмірлері жазылған плакаттар.


Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер.


Қауіпсіздік белгілері бар суреттер.




Сабақтың соңы

Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін .

Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.

Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.02.2025
131
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі