|
Тәрбие сағаты |
Қауіпсіз қоғам |
|
Күні |
17.02.2025 ж |
|
Сынып жетекші: |
Кашкинбаева Г.К. |
|
Сынып 7 «Ә» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Қоғамдық тәртіпті сақтау, заңға құрмет көрсету, қауіпсіз қоғамды қалыптастырудың маңыздылығын түсіндіру. Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттыру, жеке және қоғамдық қауіпсіздікке жауапкершілікті қалыптастыру. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Қауіпсіздік
Құқықтық тәртіп |
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер |
|
Сабақтың барысы |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен амандасады
Мұғалім сөзі: «Қауіпсіз қоғам дегеніміз — бұл барлық азаматтар өз құқықтары мен міндеттерін білетін, тәртіпті сақтайтын, бір-бірін сыйлайтын қоғам. Қауіпсіздікті сақтауда әр адам жауапты. Қауіпсіз қоғамның негізі — заңға бағыну, бір-бірімізге құрмет көрсету және өз өмірімізге жауапкершілікпен қарау.»
|
Мұғаліммен амандасады.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беру, өз ойларын білдіру. Мысалы, «Қауіпсіз қоғам дегеніміз не?» деген сұраққа өз пікірін айтады. Тақырыпқа қызығушылық көрсету, сұрақ қою немесе пікір таластырады. Тақырып бойынша өздеріне белгілі ақпаратты бөлісу, өз тәжірибелерін сипаттайды.
|
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
|
Сабақ ортасы
|
Қауіпсіздік сабағы. «БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР» Сабақтың мақсаты: бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету. Негізгі міндеттер: 1.Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. 2.Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз. 3.Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет алгоритмін жасаңыз. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 минутқа дейін) 2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Презентацияны әртүрлі жағдайлармен көрсету (мысалы, бейтаныс адам сыйақы ұсынады; бірдеңе табуға көмектесуді сұрайды; баланың ата-анасын білетінін айтады; жеке ақпаратпен бөлісуді сұрайды). Әр жағдайды талқылау: не қауіпсіз, не қауіпсіз емес. 3.Қорытынды Пайдалы сілтеме: |
Қауіпсіз мінез-құлық ережелері. Ата-анасының немесе басқа ересектердің қарауынсыз бір минутқа қалған әрбір бала бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіптен аулақ болуға көмектесетін ережелерді білуі керек: Болмайды: Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп, оларды пәтерге кіргіземін. Лифт пен кіреберіске бейтаныс адамдармен кіру. Бейтаныс адамның көлігіне отыру. Бейтаныс адамдардан сыйлықтар алу және олардың бірге жүрейік деген ұсыныстарына келісу. Қандай жағдайларда әрқашан «Жоқ!» деу керек: Егер сізді қонаққа шақырса, тіпті көршілер болса да. Егер ата-анасы болмаған кезде бейтаныс адам келсе, оны пәтерге кіргізу немесе онымен бірге бір жерге бару. Егер бейтаныс адам сізбен танысу және уақыт өткізу үшін бірдеңе жасаса. Бір нәрсені көру немесе ойнау үшін оңаша жерге баруға шақырса, «Жоқ!» деп жауап беру керек, тіпті өте қызықты болса да. Үйге келгенде ересектерге бұл адам туралы айту керек.
|
|
|
Ортасы |
Мұғалім
сөзі:
«Құқықтық сауаттылық — бұл әр адамның өз құқықтары мен міндеттерін білуі. Мысалы, сіздер мектепте оқушы ретінде қандай құқықтарға ие екендеріңізді білесіздер ме? Мектепте сіздерге қандай міндеттер жүктелетінін білесіздер ме? Заңды бұзған жағдайда қандай жазалар болуы мүмкін? Бұл сұрақтарға жауап беріп, біз қоғамдағы тәртіпті қалай сақтай алатынымызды түсінуіміз керек.» «Қауіпсіз қоғамды тек үлкендер ғана емес, біз де құра аламыз. Жастардың қоғамдағы орны өте үлкен. Әрқайсымыз тәртіпті сақтап, заңға құрметпен қарауымыз керек. Біз өзіміздің жауапкершілігімізді түсініп, қоғамдағы тәртіпті сақтауға үлес қосуымыз қажет. Қоғамда қауіпсіздікті сақтау үшін не істеуге болады деп ойлайсыздар?» Қауіпсіз қоғамның негізгі белгілерін, жол ережелерін сақтау және интернет қауіпсіздігі мәселелерін түсіндіру. Оқушыларды жұптар мен топтарға бөлу, әр топқа тапсырма беру. Мысалы, бір топқа «Қоғамдық тәртіп», екінші топқа «Интернет қауіпсіздігі» тақырыбын талқылауға беру. Әрбір топтан қорытынды сұрау және әр жауапты нақтылай отырып, қосымша түсініктемелер беру.
|
Топтық жұмыс: Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа тақырып бойынша тапсырма беру. Мысалы, бір топқа «Қауіпсіз қоғамда адамдардың құқықтары», екінші топқа «Қауіпсіз қоғамда әр адамның міндеттері» сияқты тақырыптар. Топ ішінде пікір алмасу, тапсырмаларды талқылау, қорытынды жасау. Әр топтың тапсырмасы бойынша талқылау жүргізіп, нәтижелерін басқа топтармен бөлісу. Жол қауіпсіздігі, интернет қауіпсіздігі, құқықтық сауаттылық сияқты мәселелерге қатысты оқушылардың нақты шешімдер ұсынуы. Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру, ақпаратты өз көзқарастарымен толықтыру.
. Құқық қорғаушы органдардың рөлі туралы талқылау барысында өз пікірін білдіру. Оқушылардың құқықтары мен міндеттерін түсіну үшін құқықтық мәселелерді талқылау. Жеке құқықтық мәселелер бойынша сұрақтар қою, заң туралы сұраулар жасау. Құқық қорғаушы органдармен жұмыс істеу және құқықтық тәртіп сақтау бойынша ұсыныстар жасау. Өзара сыйластықты қалыптастыру бойынша пікірлерін айту, мысалы, «Мектепте бір-бірімізге қалай көмектесе аламыз?» деген сұраққа жауап беру. Буллингтің алдын алу туралы пікір алмасу, «Буллингке қалай қарсы тұруға болады?» деген тақырыпта ой қозғау. Мектептегі және қоғамдағы психологиялық қауіпсіздікке қатысты өз көзқарастарын білдіру.
|
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
|
Соңы
|
Мұғалім сөзі:
|
Тақырып бойынша өз қорытындыларын жасау, «Қауіпсіз қоғамды қалай құра аламыз?» деген сұраққа жауап беру. Мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру, алған білімдерін практикада қолдану туралы ой бөлісу. Оқушылар өз пікірлері мен ұсыныстарын айту арқылы сабақта белсенділік таныту. «Қауіпсіз қоғам туралы эссе жазу» немесе «Құқықтық сауаттылық тақырыбына ақпарат жинау». Оқушылар өз жұмыстары бойынша сұрақтар қою және мұғалімнен қосымша кеңестер алу. |
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қауіпсіз қоғам
Қауіпсіз қоғам
|
Тәрбие сағаты |
Қауіпсіз қоғам |
|
Күні |
17.02.2025 ж |
|
Сынып жетекші: |
Кашкинбаева Г.К. |
|
Сынып 7 «Ә» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Қоғамдық тәртіпті сақтау, заңға құрмет көрсету, қауіпсіз қоғамды қалыптастырудың маңыздылығын түсіндіру. Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттыру, жеке және қоғамдық қауіпсіздікке жауапкершілікті қалыптастыру. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Қауіпсіздік
Құқықтық тәртіп |
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер |
|
Сабақтың барысы |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен амандасады
Мұғалім сөзі: «Қауіпсіз қоғам дегеніміз — бұл барлық азаматтар өз құқықтары мен міндеттерін білетін, тәртіпті сақтайтын, бір-бірін сыйлайтын қоғам. Қауіпсіздікті сақтауда әр адам жауапты. Қауіпсіз қоғамның негізі — заңға бағыну, бір-бірімізге құрмет көрсету және өз өмірімізге жауапкершілікпен қарау.»
|
Мұғаліммен амандасады.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беру, өз ойларын білдіру. Мысалы, «Қауіпсіз қоғам дегеніміз не?» деген сұраққа өз пікірін айтады. Тақырыпқа қызығушылық көрсету, сұрақ қою немесе пікір таластырады. Тақырып бойынша өздеріне белгілі ақпаратты бөлісу, өз тәжірибелерін сипаттайды.
|
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
|
Сабақ ортасы
|
Қауіпсіздік сабағы. «БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР» Сабақтың мақсаты: бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету. Негізгі міндеттер: 1.Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз. 2.Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз. 3.Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет алгоритмін жасаңыз. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 минутқа дейін) 2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Презентацияны әртүрлі жағдайлармен көрсету (мысалы, бейтаныс адам сыйақы ұсынады; бірдеңе табуға көмектесуді сұрайды; баланың ата-анасын білетінін айтады; жеке ақпаратпен бөлісуді сұрайды). Әр жағдайды талқылау: не қауіпсіз, не қауіпсіз емес. 3.Қорытынды Пайдалы сілтеме: |
Қауіпсіз мінез-құлық ережелері. Ата-анасының немесе басқа ересектердің қарауынсыз бір минутқа қалған әрбір бала бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіптен аулақ болуға көмектесетін ережелерді білуі керек: Болмайды: Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп, оларды пәтерге кіргіземін. Лифт пен кіреберіске бейтаныс адамдармен кіру. Бейтаныс адамның көлігіне отыру. Бейтаныс адамдардан сыйлықтар алу және олардың бірге жүрейік деген ұсыныстарына келісу. Қандай жағдайларда әрқашан «Жоқ!» деу керек: Егер сізді қонаққа шақырса, тіпті көршілер болса да. Егер ата-анасы болмаған кезде бейтаныс адам келсе, оны пәтерге кіргізу немесе онымен бірге бір жерге бару. Егер бейтаныс адам сізбен танысу және уақыт өткізу үшін бірдеңе жасаса. Бір нәрсені көру немесе ойнау үшін оңаша жерге баруға шақырса, «Жоқ!» деп жауап беру керек, тіпті өте қызықты болса да. Үйге келгенде ересектерге бұл адам туралы айту керек.
|
|
|
Ортасы |
Мұғалім
сөзі:
«Құқықтық сауаттылық — бұл әр адамның өз құқықтары мен міндеттерін білуі. Мысалы, сіздер мектепте оқушы ретінде қандай құқықтарға ие екендеріңізді білесіздер ме? Мектепте сіздерге қандай міндеттер жүктелетінін білесіздер ме? Заңды бұзған жағдайда қандай жазалар болуы мүмкін? Бұл сұрақтарға жауап беріп, біз қоғамдағы тәртіпті қалай сақтай алатынымызды түсінуіміз керек.» «Қауіпсіз қоғамды тек үлкендер ғана емес, біз де құра аламыз. Жастардың қоғамдағы орны өте үлкен. Әрқайсымыз тәртіпті сақтап, заңға құрметпен қарауымыз керек. Біз өзіміздің жауапкершілігімізді түсініп, қоғамдағы тәртіпті сақтауға үлес қосуымыз қажет. Қоғамда қауіпсіздікті сақтау үшін не істеуге болады деп ойлайсыздар?» Қауіпсіз қоғамның негізгі белгілерін, жол ережелерін сақтау және интернет қауіпсіздігі мәселелерін түсіндіру. Оқушыларды жұптар мен топтарға бөлу, әр топқа тапсырма беру. Мысалы, бір топқа «Қоғамдық тәртіп», екінші топқа «Интернет қауіпсіздігі» тақырыбын талқылауға беру. Әрбір топтан қорытынды сұрау және әр жауапты нақтылай отырып, қосымша түсініктемелер беру.
|
Топтық жұмыс: Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа тақырып бойынша тапсырма беру. Мысалы, бір топқа «Қауіпсіз қоғамда адамдардың құқықтары», екінші топқа «Қауіпсіз қоғамда әр адамның міндеттері» сияқты тақырыптар. Топ ішінде пікір алмасу, тапсырмаларды талқылау, қорытынды жасау. Әр топтың тапсырмасы бойынша талқылау жүргізіп, нәтижелерін басқа топтармен бөлісу. Жол қауіпсіздігі, интернет қауіпсіздігі, құқықтық сауаттылық сияқты мәселелерге қатысты оқушылардың нақты шешімдер ұсынуы. Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру, ақпаратты өз көзқарастарымен толықтыру.
. Құқық қорғаушы органдардың рөлі туралы талқылау барысында өз пікірін білдіру. Оқушылардың құқықтары мен міндеттерін түсіну үшін құқықтық мәселелерді талқылау. Жеке құқықтық мәселелер бойынша сұрақтар қою, заң туралы сұраулар жасау. Құқық қорғаушы органдармен жұмыс істеу және құқықтық тәртіп сақтау бойынша ұсыныстар жасау. Өзара сыйластықты қалыптастыру бойынша пікірлерін айту, мысалы, «Мектепте бір-бірімізге қалай көмектесе аламыз?» деген сұраққа жауап беру. Буллингтің алдын алу туралы пікір алмасу, «Буллингке қалай қарсы тұруға болады?» деген тақырыпта ой қозғау. Мектептегі және қоғамдағы психологиялық қауіпсіздікке қатысты өз көзқарастарын білдіру.
|
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
|
Соңы
|
Мұғалім сөзі:
|
Тақырып бойынша өз қорытындыларын жасау, «Қауіпсіз қоғамды қалай құра аламыз?» деген сұраққа жауап беру. Мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру, алған білімдерін практикада қолдану туралы ой бөлісу. Оқушылар өз пікірлері мен ұсыныстарын айту арқылы сабақта белсенділік таныту. «Қауіпсіз қоғам туралы эссе жазу» немесе «Құқықтық сауаттылық тақырыбына ақпарат жинау». Оқушылар өз жұмыстары бойынша сұрақтар қою және мұғалімнен қосымша кеңестер алу. |
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
шағым қалдыра аласыз















