|
Тәрбие сағаты |
Қауіпсіз қоғам |
|
|
Күні |
17-21.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Қоғамдық тәртіпті сақтау, заңға құрмет көрсету, қауіпсіз қоғамды қалыптастырудың маңыздылығын түсіндіру. Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттыру, жеке және қоғамдық қауіпсіздікке жауапкершілікті қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Қауіпсіздік
Құқықтық тәртіп |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен амандасады
Мұғалім сөзі: «Қауіпсіз қоғам дегеніміз — бұл барлық азаматтар өз құқықтары мен міндеттерін білетін, тәртіпті сақтайтын, бір-бірін сыйлайтын қоғам. Қауіпсіздікті сақтауда әр адам жауапты. Қауіпсіз қоғамның негізі — заңға бағыну, бір-бірімізге құрмет көрсету және өз өмірімізге жауапкершілікпен қарау.»
|
Мұғаліммен амандасады.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беру, өз ойларын білдіру. Мысалы, «Қауіпсіз қоғам дегеніміз не?» деген сұраққа өз пікірін айтады. Тақырыпқа қызығушылық көрсету, сұрақ қою немесе пікір таластырады. Тақырып бойынша өздеріне белгілі ақпаратты бөлісу, өз тәжірибелерін сипаттайды.
|
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ»
Сабақтың мақсаты: мектептегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. Сабақтың міндеті: 1.Күнделікті өмір мектепте балаларды қандай қауіптер күтіп тұрғанын айтыңыз. 2.Қауіпті және қауіпсіз жағдайларды талқылау. 3.Жағдаяттарды жылдам басқаруға және ұтымды шешім қабылдауғаүйрету. Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, тәртіп ережелері жазылған үлестірмелі материалдар, проектор, компьютер. Сабақ барысы 1.Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу. Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады. Жаңа тақырыпты түсіндіру. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Мектептегі мінез-құлықтың негізгі ережелерін түсіндіру: «Оқушыларға арналған ішкі ережелер» туралы айтып беріңіз. Неліктен мінез-құлық ережелерін сақтау керек? 3.Жағдайларды талдау. 1.Асханадағы өзін-өзі ұстау. 2.Үзіліс кезіндегі мінез-құлық. 3.Дене шынықтыру сабағында өзін-өзі ұстау. Оқушылар мінез-құлық ережесі жайлы өз ойларын білдіреді. 4.Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау. Есіңізде болсын, мектепте қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтау арқылы сіз өзіңізді ғана емес, сонымен қатар құрбыларыңызды да қорғайсыз! Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo_ |
Есіңде сақта
Өрт күзеті 101 Полиция 102 Жедел жәрдем 103 Төтенше газ қызметі 104, 112 Бірыңғай құтқару қызметі 112 «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.
-«111» нөмірі – 24/7 байланыста -«111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111
|
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім
сөзі:
«Құқықтық сауаттылық — бұл әр адамның өз құқықтары мен міндеттерін білуі. Мысалы, сіздер мектепте оқушы ретінде қандай құқықтарға ие екендеріңізді білесіздер ме? Мектепте сіздерге қандай міндеттер жүктелетінін білесіздер ме? Заңды бұзған жағдайда қандай жазалар болуы мүмкін? Бұл сұрақтарға жауап беріп, біз қоғамдағы тәртіпті қалай сақтай алатынымызды түсінуіміз керек.» «Қауіпсіз қоғамды тек үлкендер ғана емес, біз де құра аламыз. Жастардың қоғамдағы орны өте үлкен. Әрқайсымыз тәртіпті сақтап, заңға құрметпен қарауымыз керек. Біз өзіміздің жауапкершілігімізді түсініп, қоғамдағы тәртіпті сақтауға үлес қосуымыз қажет. Қоғамда қауіпсіздікті сақтау үшін не істеуге болады деп ойлайсыздар?» Қауіпсіз қоғамның негізгі белгілерін, жол ережелерін сақтау және интернет қауіпсіздігі мәселелерін түсіндіру. Оқушыларды жұптар мен топтарға бөлу, әр топқа тапсырма беру. Мысалы, бір топқа «Қоғамдық тәртіп», екінші топқа «Интернет қауіпсіздігі» тақырыбын талқылауға беру. Әрбір топтан қорытынды сұрау және әр жауапты нақтылай отырып, қосымша түсініктемелер беру.
|
Топтық жұмыс: Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа тақырып бойынша тапсырма беру. Мысалы, бір топқа «Қауіпсіз қоғамда адамдардың құқықтары», екінші топқа «Қауіпсіз қоғамда әр адамның міндеттері» сияқты тақырыптар. Топ ішінде пікір алмасу, тапсырмаларды талқылау, қорытынды жасау. Әр топтың тапсырмасы бойынша талқылау жүргізіп, нәтижелерін басқа топтармен бөлісу. Жол қауіпсіздігі, интернет қауіпсіздігі, құқықтық сауаттылық сияқты мәселелерге қатысты оқушылардың нақты шешімдер ұсынуы. Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру, ақпаратты өз көзқарастарымен толықтыру.
. Құқық қорғаушы органдардың рөлі туралы талқылау барысында өз пікірін білдіру. Оқушылардың құқықтары мен міндеттерін түсіну үшін құқықтық мәселелерді талқылау. Жеке құқықтық мәселелер бойынша сұрақтар қою, заң туралы сұраулар жасау. Құқық қорғаушы органдармен жұмыс істеу және құқықтық тәртіп сақтау бойынша ұсыныстар жасау. Өзара сыйластықты қалыптастыру бойынша пікірлерін айту, мысалы, «Мектепте бір-бірімізге қалай көмектесе аламыз?» деген сұраққа жауап беру. Буллингтің алдын алу туралы пікір алмасу, «Буллингке қалай қарсы тұруға болады?» деген тақырыпта ой қозғау. Мектептегі және қоғамдағы психологиялық қауіпсіздікке қатысты өз көзқарастарын білдіру.
|
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
|
Соңы 3 мин
|
Мұғалім сөзі:
|
Тақырып бойынша өз қорытындыларын жасау, «Қауіпсіз қоғамды қалай құра аламыз?» деген сұраққа жауап беру. Мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру, алған білімдерін практикада қолдану туралы ой бөлісу. Оқушылар өз пікірлері мен ұсыныстарын айту арқылы сабақта белсенділік таныту. «Қауіпсіз қоғам туралы эссе жазу» немесе «Құқықтық сауаттылық тақырыбына ақпарат жинау». Оқушылар өз жұмыстары бойынша сұрақтар қою және мұғалімнен қосымша кеңестер алу. |
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қауіпсіз қоғам 5-сынып
Қауіпсіз қоғам 5-сынып
|
Тәрбие сағаты |
Қауіпсіз қоғам |
|
|
Күні |
17-21.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Қоғамдық тәртіпті сақтау, заңға құрмет көрсету, қауіпсіз қоғамды қалыптастырудың маңыздылығын түсіндіру. Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттыру, жеке және қоғамдық қауіпсіздікке жауапкершілікті қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Қауіпсіздік
Құқықтық тәртіп |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық Өнерлі бала - өрге жүзер |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Оқушылармен амандасады
Мұғалім сөзі: «Қауіпсіз қоғам дегеніміз — бұл барлық азаматтар өз құқықтары мен міндеттерін білетін, тәртіпті сақтайтын, бір-бірін сыйлайтын қоғам. Қауіпсіздікті сақтауда әр адам жауапты. Қауіпсіз қоғамның негізі — заңға бағыну, бір-бірімізге құрмет көрсету және өз өмірімізге жауапкершілікпен қарау.»
|
Мұғаліммен амандасады.
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беру, өз ойларын білдіру. Мысалы, «Қауіпсіз қоғам дегеніміз не?» деген сұраққа өз пікірін айтады. Тақырыпқа қызығушылық көрсету, сұрақ қою немесе пікір таластырады. Тақырып бойынша өздеріне белгілі ақпаратты бөлісу, өз тәжірибелерін сипаттайды.
|
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ»
Сабақтың мақсаты: мектептегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. Сабақтың міндеті: 1.Күнделікті өмір мектепте балаларды қандай қауіптер күтіп тұрғанын айтыңыз. 2.Қауіпті және қауіпсіз жағдайларды талқылау. 3.Жағдаяттарды жылдам басқаруға және ұтымды шешім қабылдауғаүйрету. Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, тәртіп ережелері жазылған үлестірмелі материалдар, проектор, компьютер. Сабақ барысы 1.Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу. Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады. Жаңа тақырыпты түсіндіру. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Мектептегі мінез-құлықтың негізгі ережелерін түсіндіру: «Оқушыларға арналған ішкі ережелер» туралы айтып беріңіз. Неліктен мінез-құлық ережелерін сақтау керек? 3.Жағдайларды талдау. 1.Асханадағы өзін-өзі ұстау. 2.Үзіліс кезіндегі мінез-құлық. 3.Дене шынықтыру сабағында өзін-өзі ұстау. Оқушылар мінез-құлық ережесі жайлы өз ойларын білдіреді. 4.Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау. Есіңізде болсын, мектепте қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтау арқылы сіз өзіңізді ғана емес, сонымен қатар құрбыларыңызды да қорғайсыз! Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo_ |
Есіңде сақта
Өрт күзеті 101 Полиция 102 Жедел жәрдем 103 Төтенше газ қызметі 104, 112 Бірыңғай құтқару қызметі 112 «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.
-«111» нөмірі – 24/7 байланыста -«111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111
|
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Мұғалім
сөзі:
«Құқықтық сауаттылық — бұл әр адамның өз құқықтары мен міндеттерін білуі. Мысалы, сіздер мектепте оқушы ретінде қандай құқықтарға ие екендеріңізді білесіздер ме? Мектепте сіздерге қандай міндеттер жүктелетінін білесіздер ме? Заңды бұзған жағдайда қандай жазалар болуы мүмкін? Бұл сұрақтарға жауап беріп, біз қоғамдағы тәртіпті қалай сақтай алатынымызды түсінуіміз керек.» «Қауіпсіз қоғамды тек үлкендер ғана емес, біз де құра аламыз. Жастардың қоғамдағы орны өте үлкен. Әрқайсымыз тәртіпті сақтап, заңға құрметпен қарауымыз керек. Біз өзіміздің жауапкершілігімізді түсініп, қоғамдағы тәртіпті сақтауға үлес қосуымыз қажет. Қоғамда қауіпсіздікті сақтау үшін не істеуге болады деп ойлайсыздар?» Қауіпсіз қоғамның негізгі белгілерін, жол ережелерін сақтау және интернет қауіпсіздігі мәселелерін түсіндіру. Оқушыларды жұптар мен топтарға бөлу, әр топқа тапсырма беру. Мысалы, бір топқа «Қоғамдық тәртіп», екінші топқа «Интернет қауіпсіздігі» тақырыбын талқылауға беру. Әрбір топтан қорытынды сұрау және әр жауапты нақтылай отырып, қосымша түсініктемелер беру.
|
Топтық жұмыс: Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа тақырып бойынша тапсырма беру. Мысалы, бір топқа «Қауіпсіз қоғамда адамдардың құқықтары», екінші топқа «Қауіпсіз қоғамда әр адамның міндеттері» сияқты тақырыптар. Топ ішінде пікір алмасу, тапсырмаларды талқылау, қорытынды жасау. Әр топтың тапсырмасы бойынша талқылау жүргізіп, нәтижелерін басқа топтармен бөлісу. Жол қауіпсіздігі, интернет қауіпсіздігі, құқықтық сауаттылық сияқты мәселелерге қатысты оқушылардың нақты шешімдер ұсынуы. Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру, ақпаратты өз көзқарастарымен толықтыру.
. Құқық қорғаушы органдардың рөлі туралы талқылау барысында өз пікірін білдіру. Оқушылардың құқықтары мен міндеттерін түсіну үшін құқықтық мәселелерді талқылау. Жеке құқықтық мәселелер бойынша сұрақтар қою, заң туралы сұраулар жасау. Құқық қорғаушы органдармен жұмыс істеу және құқықтық тәртіп сақтау бойынша ұсыныстар жасау. Өзара сыйластықты қалыптастыру бойынша пікірлерін айту, мысалы, «Мектепте бір-бірімізге қалай көмектесе аламыз?» деген сұраққа жауап беру. Буллингтің алдын алу туралы пікір алмасу, «Буллингке қалай қарсы тұруға болады?» деген тақырыпта ой қозғау. Мектептегі және қоғамдағы психологиялық қауіпсіздікке қатысты өз көзқарастарын білдіру.
|
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
|
Соңы 3 мин
|
Мұғалім сөзі:
|
Тақырып бойынша өз қорытындыларын жасау, «Қауіпсіз қоғамды қалай құра аламыз?» деген сұраққа жауап беру. Мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру, алған білімдерін практикада қолдану туралы ой бөлісу. Оқушылар өз пікірлері мен ұсыныстарын айту арқылы сабақта белсенділік таныту. «Қауіпсіз қоғам туралы эссе жазу» немесе «Құқықтық сауаттылық тақырыбына ақпарат жинау». Оқушылар өз жұмыстары бойынша сұрақтар қою және мұғалімнен қосымша кеңестер алу. |
Оқулықтар мен оқу құралдары Интернет-ресурстар Презентациялар мен инфографикалар
|
шағым қалдыра аласыз
















