«Қауіпсіз қоғам!» /«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау»

Тақырып бойынша 17 материал табылды

«Қауіпсіз қоғам!» /«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілікпен қарауға, қоғамдық меншікке қатысты өз міндеттерін білуге үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәрбие сағаты бойынша жоспар

Мектеп:


Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:

10 Қатысушылар

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

«Қауіпсіз қоғам!» /«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау»

Құндылық

«Заң және тәртіп»

Мақсаты:

Оқушыларға қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілікпен қарауға, қоғамдық меншікке қатысты өз міндеттерін білуге үйрету.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сынып сағаттың басы

5 минут



Үйымдастыру кезеңі

КР гимні орындалады

Оқушылармен амандасып, оқушылардан «Қауіпсіз қоғам» дегеніміз не деген сұрақ арқылы миға шабуыл жасаңыз және жауаптарын тақтаға жазуды сұраңыз.


Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және талқыланатын құндылықтардың маңыздылығын түсіндіріңіз


Сыныпта оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және жағымды ахуал қалыптасады.


Нақыл сөздер



Сабақтың ортасы


25мин

Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа төрт құндылықтың бірін тағайындаңыз: жауапкершілік, денсаулық, құрмет, адалдық.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Бұл құндылық қауіпсіз қоғамға қалай ықпал етеді?

2. Өз өміріңізден немесе қоғамыңыздан мысал келтіре аласыз ба?

Топпен бөлісу: 10 минуттан кейін әр топ өз ойларын сыныппен бөліссін. Презентациялар кезінде құрмет пен белсенді тыңдауды ынталандырыңыз.


Жұптық жұмыс:

Сценарий талдауы : Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты әртүрлі сценарийлері бар үлестірме материалдарын таратыңыз (мысалы, қорқыту, денсаулыққа қатысты төтенше жағдайлар, қоғамдық қызмет).

Тапсырма: Оқушылар жұпта сценарийлерді талдап, жағдайды жақсарту үшін төрт мәнді қалай қолдануға болатынын талқылайды.

Нәтижелермен бөлісу : Бірнеше жұптан талдауларын сыныппен бөлісуін сұраңыз.


Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады.



Ой қозғайды, пікір алмасады



Оқушылар өздерінің бастапқы топтарында талқыланған құндылықтарды пайдалана отырып, қауіпсіз қоғамды қалай құру туралы қысқаша презентация жасайды (2-3 минут). Олар сызбаларды, рөлдік ойындарды немесе қысқаша сюжетті пайдалана алады.

Презентациялар : Әр топ өз ойларын сыныпқа ұсынады


Тақта және маркерлер

https://www.youtube.com/watch?v=jEadX-yJcn8&pp=ygUgwqvSm9Cw0YPRltC_0YHRltC3INKb0L7Sk9Cw0Lwhwrs%3D




Таратпа материал


А4 маркер



Қауіпсіздік сабағы

10 минут

































Сабақтың соңы


5 минут


Тақырыбы: «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау

мақсаты: оқушыларға интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шегараларды қорғау туралы нұсқау беру

міндеттері:

  1. Оқушыларды интернет және әлеуметтік желілерде жеке қауіпсіздігін сақтауға үйрету.

Интернет және әлеуметтік желілердің қауіпсіздік мүмкіндіктері мен құпиялық сақтау қосымшаларымен таныстыру

Жеке шегаралар қандай?

  • Физикалық шегаралар – бұл біздің жеке жайлылық аймағымыз деп санайтын айналамыздағы кеңістік. Бұл біздің және біз қарым-қатынас үшін қолайлы деп санайтын басқа адамның арасындағы қашықтық болуы мүмкін.

  • Эмоционалды шегаралар – бұл біздің сезімдеріміз бен эмоцияларымыз, біз оны ешкімнің бұзғанын қаламаймыз. Мысалы, бұл біздің жеке өміріміз болуы мүмкін, оны біз бөгде адамдармен талқылағымыз келмейді немесе бұл біздің жеке өміріміз болуы мүмкін, біз ешкімнің қорлағанын немесе кемсіткенін қаламаймыз.

  • Психологиялық шегаралар – бұл біздің сенімдеріміз, құндылықтарымыз және дүниетанымымыз, біз ешкімнің оны бұзғанын немесе өзгертуге мәжбүрлегенін қаламаймыз. Мысалы, бұл біздің айналамыздағы адамдардың қысымымен өзгерткіміз келмейтін діни көзқарасымыз болуы мүмкін. Немесе біздің кәсіби мансабымыз болуы мүмкін, біз ешкімнің біздің шешімдеріміз бен әрекеттерімізді шектегенін немесе басқарғанын қаламаймыз.

Олар не үшін қажет?

Жеке шегараларды белгілеу – бұл басқа адамдармен сау қарым-қатынастың маңызды аспектісі. Бұл бізге тәуелсіздігімізді, өзін-өзі құрметтеуімізді және таңдау еркіндігімізді сақтауға көмектеседі. Сонымен қатар шегараны белгілеу бізге қажетсіз қақтығыстар мен стрестік жағдайларды болдырмауға көмектеседі. Бізді зорлық зомбылық пен қиянаттан қорғайды.

Рефлексия

-Қажетті білімді толық меңгердің бе?

- Қай дағдыларды қалыптастырдың?











Ақпаратпен танысады















Оқушылар пайдалы ақпаратты бір-бірімен бөліседі.















Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді.

Стикерлер қалам


Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/Fk3EcLgJsgY https://youtu.be/DsjtBSucAIs




бейнеролик
























Стикер







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2025
220
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі