Тәрбие сағаты бойынша жоспар
|
Мектеп: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
10 Қатысушылар |
Қатыспағандар саны |
|
Тақырыбы |
«Қауіпсіз қоғам!» /«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау» |
|
|
Құндылық |
«Заң және тәртіп» |
|
|
Мақсаты: |
Оқушыларға қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілікпен қарауға, қоғамдық меншікке қатысты өз міндеттерін білуге үйрету. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағаттың басы 5 минут
|
Үйымдастыру кезеңі КР гимні орындалады Оқушылармен амандасып, оқушылардан «Қауіпсіз қоғам» дегеніміз не деген сұрақ арқылы миға шабуыл жасаңыз және жауаптарын тақтаға жазуды сұраңыз. Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және талқыланатын құндылықтардың маңыздылығын түсіндіріңіз |
Сыныпта оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және жағымды ахуал қалыптасады. |
Нақыл сөздер
|
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа төрт құндылықтың бірін тағайындаңыз: жауапкершілік, денсаулық, құрмет, адалдық. Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Бұл құндылық қауіпсіз қоғамға қалай ықпал етеді? 2. Өз өміріңізден немесе қоғамыңыздан мысал келтіре аласыз ба? Топпен бөлісу: 10 минуттан кейін әр топ өз ойларын сыныппен бөліссін. Презентациялар кезінде құрмет пен белсенді тыңдауды ынталандырыңыз.
Жұптық жұмыс: Сценарий талдауы : Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты әртүрлі сценарийлері бар үлестірме материалдарын таратыңыз (мысалы, қорқыту, денсаулыққа қатысты төтенше жағдайлар, қоғамдық қызмет). Тапсырма: Оқушылар жұпта сценарийлерді талдап, жағдайды жақсарту үшін төрт мәнді қалай қолдануға болатынын талқылайды. Нәтижелермен бөлісу : Бірнеше жұптан талдауларын сыныппен бөлісуін сұраңыз. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Оқушылар өздерінің бастапқы топтарында талқыланған құндылықтарды пайдалана отырып, қауіпсіз қоғамды қалай құру туралы қысқаша презентация жасайды (2-3 минут). Олар сызбаларды, рөлдік ойындарды немесе қысқаша сюжетті пайдалана алады. Презентациялар : Әр топ өз ойларын сыныпқа ұсынады |
Тақта және маркерлер https://www.youtube.com/watch?v=jEadX-yJcn8&pp=ygUgwqvSm9Cw0YPRltC_0YHRltC3INKb0L7Sk9Cw0Lwhwrs%3D Таратпа материал А4 маркер |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 минут Сабақтың соңы 5 минут
|
Тақырыбы: «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау мақсаты: оқушыларға интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шегараларды қорғау туралы нұсқау беру міндеттері:
Интернет және әлеуметтік желілердің қауіпсіздік мүмкіндіктері мен құпиялық сақтау қосымшаларымен таныстыру Жеке шегаралар қандай?
• Олар не үшін қажет? Жеке шегараларды белгілеу – бұл басқа адамдармен сау қарым-қатынастың маңызды аспектісі. Бұл бізге тәуелсіздігімізді, өзін-өзі құрметтеуімізді және таңдау еркіндігімізді сақтауға көмектеседі. Сонымен қатар шегараны белгілеу бізге қажетсіз қақтығыстар мен стрестік жағдайларды болдырмауға көмектеседі. Бізді зорлық зомбылық пен қиянаттан қорғайды. Рефлексия -Қажетті білімді толық меңгердің бе? - Қай дағдыларды қалыптастырдың? |
Ақпаратпен танысады Оқушылар пайдалы ақпаратты бір-бірімен бөліседі. Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді. |
Стикерлер қалам Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/Fk3EcLgJsgY https://youtu.be/DsjtBSucAIs бейнеролик
Стикер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қауіпсіз қоғам!» /«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау»
«Қауіпсіз қоғам!» /«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау»
Тәрбие сағаты бойынша жоспар
|
Мектеп: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
10 Қатысушылар |
Қатыспағандар саны |
|
Тақырыбы |
«Қауіпсіз қоғам!» /«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау» |
|
|
Құндылық |
«Заң және тәртіп» |
|
|
Мақсаты: |
Оқушыларға қоғамдық мүлікке азаматтық жауапкершілікпен қарауға, қоғамдық меншікке қатысты өз міндеттерін білуге үйрету. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағаттың басы 5 минут
|
Үйымдастыру кезеңі КР гимні орындалады Оқушылармен амандасып, оқушылардан «Қауіпсіз қоғам» дегеніміз не деген сұрақ арқылы миға шабуыл жасаңыз және жауаптарын тақтаға жазуды сұраңыз. Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттарын және талқыланатын құндылықтардың маңыздылығын түсіндіріңіз |
Сыныпта оқушылар ҚР гимнің орындайды Назарын мұғалімге аударады және жағымды ахуал қалыптасады. |
Нақыл сөздер
|
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа төрт құндылықтың бірін тағайындаңыз: жауапкершілік, денсаулық, құрмет, адалдық. Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Бұл құндылық қауіпсіз қоғамға қалай ықпал етеді? 2. Өз өміріңізден немесе қоғамыңыздан мысал келтіре аласыз ба? Топпен бөлісу: 10 минуттан кейін әр топ өз ойларын сыныппен бөліссін. Презентациялар кезінде құрмет пен белсенді тыңдауды ынталандырыңыз.
Жұптық жұмыс: Сценарий талдауы : Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты әртүрлі сценарийлері бар үлестірме материалдарын таратыңыз (мысалы, қорқыту, денсаулыққа қатысты төтенше жағдайлар, қоғамдық қызмет). Тапсырма: Оқушылар жұпта сценарийлерді талдап, жағдайды жақсарту үшін төрт мәнді қалай қолдануға болатынын талқылайды. Нәтижелермен бөлісу : Бірнеше жұптан талдауларын сыныппен бөлісуін сұраңыз. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Оқушылар өздерінің бастапқы топтарында талқыланған құндылықтарды пайдалана отырып, қауіпсіз қоғамды қалай құру туралы қысқаша презентация жасайды (2-3 минут). Олар сызбаларды, рөлдік ойындарды немесе қысқаша сюжетті пайдалана алады. Презентациялар : Әр топ өз ойларын сыныпқа ұсынады |
Тақта және маркерлер https://www.youtube.com/watch?v=jEadX-yJcn8&pp=ygUgwqvSm9Cw0YPRltC_0YHRltC3INKb0L7Sk9Cw0Lwhwrs%3D Таратпа материал А4 маркер |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 минут Сабақтың соңы 5 минут
|
Тақырыбы: «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау мақсаты: оқушыларға интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шегараларды қорғау туралы нұсқау беру міндеттері:
Интернет және әлеуметтік желілердің қауіпсіздік мүмкіндіктері мен құпиялық сақтау қосымшаларымен таныстыру Жеке шегаралар қандай?
• Олар не үшін қажет? Жеке шегараларды белгілеу – бұл басқа адамдармен сау қарым-қатынастың маңызды аспектісі. Бұл бізге тәуелсіздігімізді, өзін-өзі құрметтеуімізді және таңдау еркіндігімізді сақтауға көмектеседі. Сонымен қатар шегараны белгілеу бізге қажетсіз қақтығыстар мен стрестік жағдайларды болдырмауға көмектеседі. Бізді зорлық зомбылық пен қиянаттан қорғайды. Рефлексия -Қажетті білімді толық меңгердің бе? - Қай дағдыларды қалыптастырдың? |
Ақпаратпен танысады Оқушылар пайдалы ақпаратты бір-бірімен бөліседі. Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді. |
Стикерлер қалам Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/Fk3EcLgJsgY https://youtu.be/DsjtBSucAIs бейнеролик
Стикер |
шағым қалдыра аласыз













