Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні

    Балабеков Е.

    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсізді кережесі.
    Қысқа қашықтыққа жүгіру .

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану

    Сабақтың мақсаты


    Қауіпсісіздіктің әсер ету үшін бірқатар әлеуметтік қабілеттерді түсіну мен білімін қолдану.

    Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.

    Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.

    Бағалау критерииі

    Сөреден дұрыс старт алу техникасын орындаса

    Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасай алса

    Мәреге жету техникасы комбинациясын дұрыс орындаса

    Қысқаша қашықтыққа жүгіру техникасының ерекшелігін ажырата алса

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу.Сергіту.“Шаттық шеңбері” оқушыларға жылы сөздер жазылған смайликтер таратып беру. (Оқушылар шеңберге тұрып, смайликтердегі сөздерді оқып, бір біріне жақсы көңіл сыйлайды).

    Жалпы жетілдіру жаттығулары:

    1. Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

    2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру.

    3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру,аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.

    Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы:

    - Оқушыларды екіге бөліп спорт алаңын айналдыра жүгірту;

    - «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;

    - Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;

    - Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;

    Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір жарым табан санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне қойып, итеілетін аяқты алдыға қойып, екінші аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ қолға түсіп тұрады



    Қол шапалақ




    Ұялы телефон


    Ортасы


    «Дайындал» деген бұйрықта аяқтар жартылай жазылып, денені алға қарай ұсындырамыз.

    «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп, 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.



    Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды.

    Қысқа қашықтыққа жүгіруді бағалау парақшасы

    ФИО

    Сөреден дұрыс старт алу


    Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасауы


    Мәреге жету уақыты





















    Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.

    1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады.

    «Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.

     «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге жүгірту.



    Оқушылар түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну және көрсету

    қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру

    Оқушылары қысқа қашықтыққа жүгіруді көрсетеді. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін көрсетеді


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау









    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.







    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтың соңы


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Жүгіру неше кезеңнен тұрады және әр кезеңнің ережесі?

    2. Жүгіру кезінде қандай қасиеттер дамиды?

    3. Жүгіру кезінде тепе-теңдікті сақтау маңызды ма?

    Неліктен екенін айта аласыңдар ма?

    Жүгірген кезде ішкі құрлыстарымыз ауыру себебін айта аласыздар ма?

    Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады. Оқушылар сабақта түсінбеген жаттығуларын, мұғалімге қоятын сұрақтары және сабақтан әсерлерін стикерге жазып кері байланыс тақтасына жапсырып кетеді. Сабақ топ бойынша бағаланады.


    Кері байланыс

    Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

    Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады:

    1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы









    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Қауіпсіздік ережесі.Қысқа қашықтыққа жүгіру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.3.4.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану.

    4.3.1.1 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну.

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынын орындай алады.Оқушылар өз жолақтарымен жүруді меңгерді.


    Бағалау критерииі

    Қысқа қашықтыққа жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және басқа топқа түсіндіре алды.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 10-15 мин.

    Ұйымдасқан түрде мектеп спорт залына кіріп бір қатарға сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. «Түзеліңдер!»«Тік тұрыңдар!»

    «Сәлеметсіздер ме?Еркін тұрыңдар.»

    Сыныпты тексеру.

    Сабақтың мақсатын хабарлау.

    Оңға, солға, кері айнал!

    Жалпы денені қыздыру жаттығулары.

    Жүру жаттығулары:

    1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру

    2. Қол желкеде өкшемен жүру

    3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру

    4. Қол алда жартылай отырып жүру

    5. Қол белде толық отырып жүру

    6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүру

    Жүгіру жаттығулары:

    1. Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру

    2. Қол белде аяқты алға лақтырып жүру

    3. Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру

    4. Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру

    5. Қол белде жанымызбен жүгіру

    Жалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар:

    1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;

    2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;

    3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.

    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ










    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер


    Ортасы

    -Жеңіл атлетика сабақтарында қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

    -Жеңіл атлетикасының техникалық қауіпсіздігін қайталау.

    -Жеңіл атлетика спортының олимпиада чемпиондарына кысқаша мәлімет.


    Үй жануарлар жанұясымен топтастыру (тауық,ит, жылқы). Топ жетекшісі анықталып,оған бағалау парақтары тапсырылып түсіндіріледі. Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетеді

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы

    • - «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп, бір-бір жарым қадам санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне және итеретін аяқты алдыңғы ұшына қойып, итермейтін аяқтың тізесі, итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде болады, салмақ қолға түседі.

    • «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам басып, қолды алға-артқа сермеп жүгіреді.

    • Оқушыларды уақытты есепке алып қысқа қашықтыққа жүгірту.


    «Қатені тап» білімді пысықтау ойыны. (10мин) Белгіленген уақытта әр топқа өтілген тақырып бойынша сурет салу тапсырылады, бірақ суретте қате болу керек,келесі топ сол қатені табу керек. Оқушылар сурет салады, сурет бойынша өз ойларын ортаға салып талқылайды


    Оқушылар сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды


    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,

    жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді

    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау




    ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау

    Спорт алаңы,

    секундомер

    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер


    Сабақтыңсоңы


    Қалыптастырушы бағалау. «Социаграмма» әдісі:

    Тапсырма: оқушылар сабақтан қаншалықты дәрежеде тың мәліметтерді алғанын шәкіл тұсына белгілейді.

    Кері байланыс

    Оқушылар сабақта алған білімдерін қорытындылау үшін «Білемін, білгім келеді, үйрендім» (ББҮ стратегиясы) кестесін толтырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы







    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Балабеков Еркін Туреханұлы
    19 Сәуір 2023
    373
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру 4-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру 4-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4.3.4.1денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығулары норындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні

    Балабеков Е.

    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсізді кережесі.
    Қысқа қашықтыққа жүгіру .

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану

    Сабақтың мақсаты


    Қауіпсісіздіктің әсер ету үшін бірқатар әлеуметтік қабілеттерді түсіну мен білімін қолдану.

    Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.

    Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.

    Бағалау критерииі

    Сөреден дұрыс старт алу техникасын орындаса

    Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасай алса

    Мәреге жету техникасы комбинациясын дұрыс орындаса

    Қысқаша қашықтыққа жүгіру техникасының ерекшелігін ажырата алса

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу.Сергіту.“Шаттық шеңбері” оқушыларға жылы сөздер жазылған смайликтер таратып беру. (Оқушылар шеңберге тұрып, смайликтердегі сөздерді оқып, бір біріне жақсы көңіл сыйлайды).

    Жалпы жетілдіру жаттығулары:

    1. Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

    2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру.

    3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру,аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.

    Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы:

    - Оқушыларды екіге бөліп спорт алаңын айналдыра жүгірту;

    - «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;

    - Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;

    - Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;

    Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір жарым табан санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне қойып, итеілетін аяқты алдыға қойып, екінші аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ қолға түсіп тұрады



    Қол шапалақ




    Ұялы телефон


    Ортасы


    «Дайындал» деген бұйрықта аяқтар жартылай жазылып, денені алға қарай ұсындырамыз.

    «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп, 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.



    Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды.

    Қысқа қашықтыққа жүгіруді бағалау парақшасы

    ФИО

    Сөреден дұрыс старт алу


    Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасауы


    Мәреге жету уақыты





















    Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.

    1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады.

    «Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.

     «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге жүгірту.



    Оқушылар түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну және көрсету

    қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру

    Оқушылары қысқа қашықтыққа жүгіруді көрсетеді. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін көрсетеді


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау









    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ

    Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.







    Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

    Сабақтың соңы


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Жүгіру неше кезеңнен тұрады және әр кезеңнің ережесі?

    2. Жүгіру кезінде қандай қасиеттер дамиды?

    3. Жүгіру кезінде тепе-теңдікті сақтау маңызды ма?

    Неліктен екенін айта аласыңдар ма?

    Жүгірген кезде ішкі құрлыстарымыз ауыру себебін айта аласыздар ма?

    Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады. Оқушылар сабақта түсінбеген жаттығуларын, мұғалімге қоятын сұрақтары және сабақтан әсерлерін стикерге жазып кері байланыс тақтасына жапсырып кетеді. Сабақ топ бойынша бағаланады.


    Кері байланыс

    Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

    Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады:

    1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы









    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Қауіпсіздік ережесі.Қысқа қашықтыққа жүгіру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.3.4.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану.

    4.3.1.1 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну.

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады:

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынын орындай алады.Оқушылар өз жолақтарымен жүруді меңгерді.


    Бағалау критерииі

    Қысқа қашықтыққа жүгіру барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және басқа топқа түсіндіре алды.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 10-15 мин.

    Ұйымдасқан түрде мектеп спорт залына кіріп бір қатарға сапқа тұру. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. «Түзеліңдер!»«Тік тұрыңдар!»

    «Сәлеметсіздер ме?Еркін тұрыңдар.»

    Сыныпты тексеру.

    Сабақтың мақсатын хабарлау.

    Оңға, солға, кері айнал!

    Жалпы денені қыздыру жаттығулары.

    Жүру жаттығулары:

    1. Қолымыз жоғарыда аяқтың ұшымен жүру

    2. Қол желкеде өкшемен жүру

    3. Қолда аяғымызға тигізіп жүру

    4. Қол алда жартылай отырып жүру

    5. Қол белде толық отырып жүру

    6. Қол белде отырып екі жанға секіріп жүру

    Жүгіру жаттығулары:

    1. Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру

    2. Қол белде аяқты алға лақтырып жүру

    3. Қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру

    4. Қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру

    5. Қол белде жанымызбен жүгіру

    Жалпы бұлшық еттерді жетілдіретін жаттығулар:

    1)Мойын, қол, иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;

    2) Дене (кеуде,арқа,қарын) бұлшық еттеріне арналған жаттығулар;

    3) Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.

    Оқушы өз жұбын табады

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ










    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер


    Ортасы

    -Жеңіл атлетика сабақтарында қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

    -Жеңіл атлетикасының техникалық қауіпсіздігін қайталау.

    -Жеңіл атлетика спортының олимпиада чемпиондарына кысқаша мәлімет.


    Үй жануарлар жанұясымен топтастыру (тауық,ит, жылқы). Топ жетекшісі анықталып,оған бағалау парақтары тапсырылып түсіндіріледі. Төменгі сөреден қысқа қашықтық 30 м-ге жүгіру техникасын көрсеткішін мультимедиялық тақтадан суреттер көрсету арқылы түсіндірем.Әр топқа сөреде тұру техникасын, сөреден тез жылдамдық алу техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру.Оқушылар техниканы көрсетеді

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы

    • - «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп, бір-бір жарым қадам санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне және итеретін аяқты алдыңғы ұшына қойып, итермейтін аяқтың тізесі, итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде болады, салмақ қолға түседі.

    • «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам басып, қолды алға-артқа сермеп жүгіреді.

    • Оқушыларды уақытты есепке алып қысқа қашықтыққа жүгірту.


    «Қатені тап» білімді пысықтау ойыны. (10мин) Белгіленген уақытта әр топқа өтілген тақырып бойынша сурет салу тапсырылады, бірақ суретте қате болу керек,келесі топ сол қатені табу керек. Оқушылар сурет салады, сурет бойынша өз ойларын ортаға салып талқылайды


    Оқушылар сыныптастарының жұмысын «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды


    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,

    жүгіру техникасын орындағанда қауіпсіздік техникасынан хабардар болады және түснеді

    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау




    ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау

    Спорт алаңы,

    секундомер

    Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті маркерлер


    Сабақтыңсоңы


    Қалыптастырушы бағалау. «Социаграмма» әдісі:

    Тапсырма: оқушылар сабақтан қаншалықты дәрежеде тың мәліметтерді алғанын шәкіл тұсына белгілейді.

    Кері байланыс

    Оқушылар сабақта алған білімдерін қорытындылау үшін «Білемін, білгім келеді, үйрендім» (ББҮ стратегиясы) кестесін толтырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы







    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дінтану Презентация 5 сынып
    19.04.2023
    373
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Балабеков Еркін Туреханұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации