Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қауіпсіздік ережесі. Спринттік жүгіруді жетілдіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1-2
Мектеп |
Қызылқұм жалпы орта мектебі |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
Мамадалиев Бауржан Илесович |
||||
Сынып |
9 «А» |
9 «Ә» |
|
|
|
Күні |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Спринттік жүгіруді жетілдіру |
||||
Оқу мақсаттары |
9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу |
||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді. Көбі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жүгіреді. Кейбірі: Білім алушылар денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерлерді түсінеді, айтады, көрсетеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, күрделі мәселелерін түсінеді, жүгіреді. |
||||
Бағалау критерийі |
Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: жеңіл атлетикадағы қозғалыс дағдылары туралы түсініктерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: - қауіпсіздік техникасы - спринтерлік жүгіру, сөре, арақашықтықта жүгіру, мәреге жету - стайерлік жүгіру - секірулер, жылдамдық алу, итерілу, ұшу, қону - күш, жылдамдық, төзімділік, иілгіштік дене қасиеттері - лақтыру, лақтыру түрлері - эстафета, эстафеталық жүгіріс, демді қалыпқа келтіру - командалық жұмыс Талқылауға арналған сұрақтар: - ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз? - берілген тапсырма нені көбірек дамытады, төзімділікті ме немесе жылдамдықты ма? - бұл тапсырма үшін оқушы қандай қыздырыну жаттығуын жасау керек? - сіз қандай демді қалыпқа келтіру жаттығуларын білесіз? - эстафеталық жүгірісте қандай дене қасиеттері дамиды? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Білім алушылар бір-бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология пәнімен байланыс-дене мүшелерін анықтай біледі. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
САБАҚ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Кері байланыс арқылы бағалау |
Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық, ысқырғыш, секундомер, метр, орам, конустар, жалаушалар, бор http://functionalalexch.blogspot.com/2012/05/blog-post_8698.html |
Сабақтың ортасы 30 минут |
(С) Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. |
Жасалуы мүмкін іс-әрекет түріне байланысты қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру пәні сабағында жеңіл атлетикамен айналысу барысында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау. |
|
|
(ЖЖ, Тәж, ҚБ) Оқушылар спринт кезіндегі қолдардың қызметін жақсарту үшін жұпта жұмыс жасайды. Алдымен, шағын, жылдам адымдар жасай отырып қолдарды жылдам қозғалту арқылы 40 метрді жүгіріп өтеді. Одан кейін, олар 40 метрді қолдарды кең сермеу қозғалыстары арқылы, ұзын, жәй адымдар мен аттауларды орындай отырып жүгіріп өтеді. Соңында, олар қолдың жылдам қозғалыстары мен үлкен адымдау қозғалыстары арасындағы ортаны табуға тырысады, бұл жерде қолдар білек буынан 90 градусқа бүгіліп алға және артқа қозғалта отырып 60 метр арақашықтықты жүгіріп өтеді. |
Оқушылар түзету пікірлерін бере отырып, жаттығуларды орындаудың әр кезеңінде бір-бірлерін бақылайды. Міндеттерді күрделендіру үшін тәжірибелі оқушыларға жүгіру қашықтығын 100 метрге дейін ұлғайтыңыз. Сұраңыз: ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз? |
|
||
(ЖЖ, Тәж, ҚБ) Оқушылар спринттегі жылдам мәреге жетумен жұмыстанады. Олар 60 метр екі жүгіру жолын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Жолдың қарама-қарсы бетінде тұрған екі оқушының жұптағы жұмысы, кім жылдам жүгіріп келетінін көру үшін олар жолдың ортаңғы нүктесіне дейін жүгіреді. |
Топтар арқылы саралау: спринтті бейне жазбаға түсіріп және бағалай отырып жұптар бірге жұмыс жасай алады. Нәтиже арқылы саралау: оқушылар ортаңғы нүктеге бірінші жеткендерді белгілей отырып жүгіру қашықтығын 80 метрден 100 метрге дейін ұлғайта алады. Сұраңыз, берілген тапсырма мәреден өту техникасын қалай жақсартады? |
|
||
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді. |
Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды. |
|
|
Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау |
Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау |
|
|
Мектеп |
Қызылқұм жалпы орта мектебі |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
Мамадалиев Бауржан Илесович |
||||
Сынып |
9 «А» |
9 «Ә» |
|
|
|
Күні |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру |
||||
Сабақ тақырыбы |
Жүгіру төзімділік дағдысын жақсарту |
||||
Оқу мақсаттары |
9.3.3.1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру және сипаттау; Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар түрлі дене жаттығуларын орындайды олардың ағзаға тигізетін әсерін айтады. Көбі: Білім алушылар түрлі дене жаттығуларын орындайды олардың ағзаға тигізетін әсерін айтады және энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіреді Кейбірі: Білім алушылар түрлі дене жаттығуларын орындайды олардың ағзаға тигізетін әсерін айтады және энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіреді сипаттайдыжәне өз ара талқылайды. |
||||
Бағалау критерийі |
Түрліжаттығужұмыстарынорындаубарысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: жеңіл атлетикадағы қозғалыс дағдылары туралы түсініктерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: - қауіпсіздік техникасы - спринтерлік жүгіру, сөре, арақашықтықта жүгіру, мәреге жету - стайерлік жүгіру - секірулер, жылдамдық алу, итерілу, ұшу, қону - күш, жылдамдық, төзімділік, иілгіштік дене қасиеттері - лақтыру, лақтыру түрлері - эстафета, эстафеталық жүгіріс, демді қалыпқа келтіру - командалық жұмыс Талқылауға арналған сұрақтар: - ұсынылған қозғалыс әрекеттерінің орындалуын сіз қалай бағалайсыз? - берілген тапсырма нені көбірек дамытады, төзімділікті ме немесе жылдамдықты ма? - бұл тапсырма үшін оқушы қандай қыздырыну жаттығуын жасау керек? - сіз қандай демді қалыпқа келтіру жаттығуларын білесіз? - эстафеталық жүгірісте қандай дене қасиеттері дамиды? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Білім алушылар бір-бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология пәнімен байланыс-дене мүшелерін анықтай біледі. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
САБАҚ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Кері байланыс арқылы бағалау |
Ысқырғыш, секундомерлер, жалаушалар, бор. |
Сабақтың ортасы 30 минут |
(С, Ж, Т) Оқушылар интервалды жүгіруді орындайды. Жүгіру жолы әрқайсысы 200 метр қашықтықты құрайтын 4 бөлікке бөлінеді. Оқушыларға әрбір бөлікте жүгіру жылдамдығын алмастырып отыру қажет. «Жылдамдық» бөліктерде максималды жүгіру екпінімен, ал одан кейін ағзаны келесі жылдамдық бөлігіне дайындап кері қалыпқа келтіру үшін жәй екпінмен жүгіріп өту қажет. Оқушылар тапсырманы орындау алдында ЖСЖ (жүрек соғу жиілігін) өлшейді. Одан кейін тапсырманы орындап болған соң және қалыпқа келу кезеңінен соң өлшейді. ЖСЖ көрсеткіштерін пайдалана отырып, жүктеменің энергетикалық жүйе әрекетіне әсерін топта талқылау. |
Шағын аймақтарда жылдам және баяу екпіндерді ауыстыра жүгіру. Интервалды жүгірудің мұндай түрі жалпы төзімділікті дамытуға ықпал ететіндігін оқушыларға түсіндіру. |
|
|
(С, Т, ҚБ) Оқушылар шағын топтарда максималды жылдамдықпен 10 секунд жүгіреді, одан кейін баяу жылдамдыққа көшіп 5 секунд жүгіреді. 3 рет қайталайды және жаттығудың алдында және кейін тамыр соғысын өлшейді. |
Оқушыларға Крэйг Бизлидің «жыртылған ырғақ» жүйесін айту. Белгілі канадалық марафоншы Крэйг Бизли келесі жүйені ұсынды: максималды жылдамдықпен 30 секунд жүгіріп, одан соң 5 секунд баяу жүріске көшу. Аптасына үш реттік жаттықтыру аясында, жаттықтыруға дейін бұл әрекетті 8 рет қайталаңыз және бір айдан соң ағзаның шыңдалуы мен төзімділіктің көтерілгендігін сезіне аласыз. Біртіндеп қайталау мөлшері мен максималды жүктеме уақытын арттырыңыз. Сұраңыз: берілген тапсырма нені көбірек дамытады, төзімділікті ме немесе жылдамдықты ма? |
|
||
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді. |
Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды. |
|
|
Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау |
Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау |
|
|