Қауіпсіздік сабақтары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қауіпсіздік сабақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпсіздік сабағы 1сынып оқушыларына арналып жасалған. 10 сабаққа арналған жұмыс дәптері
Материалдың қысқаша нұсқасы

1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»

Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.


«111» нөмірі – 24/7 байланыста

«111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды


111

1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»


Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.


«111» нөмірі – 24/7 байланыста

«111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды


111

1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»


Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.


«111» нөмірі – 24/7 байланыста

«111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды


111







2 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА БОЛАДЫ?»

Өзіндік жұмыс:

Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.

Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін.

Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.

Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін.

Мен жедел қызметтерге қоңырау шалу кезінде не айтарымды білемін.

Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.

Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.



2 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА БОЛАДЫ?»

Өзіндік жұмыс:

Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.

Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін.

Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.

Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін.

Мен жедел қызметтерге қоңырау шалу кезінде не айтарымды білемін.

Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.

Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.






2 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА БОЛАДЫ?»

Өзіндік жұмыс:

Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.

Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін.

Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.

Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін.

Мен жедел қызметтерге қоңырау шалу кезінде не айтарымды білемін.

Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.

Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.









3 САБАҚ. «ЕСІК ҚАҒЫЛДЫ. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА БОЛАДЫ?»
























4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ ҚАҒИДАЛАРЫ»







4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ ҚАҒИДАЛАРЫ»





4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ ҚАҒИДАЛАРЫ»














5 САБАҚ. «ЕГЕР БЕЙТАНЫС АДАМ

КӨШЕДЕ КӨМЕК СҰРАСА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»


«БОЛМАЙДЫ»:

  • Мектептен шыққан соң көшеде көп жүруге БОЛМАЙДЫ.

  • Қараңғы түскенде сыртта ойнауға БОЛМАЙДЫ.

  • Бейтаныс адамды үйге кіргізуге БОЛМАЙДЫ.

  • Бейтаныс адамдармен ешқайда баруға БОЛМАЙДЫ.

  • Бейтаныс адаммен бірге көлікке отыруға БОЛМАЙДЫ.




5 САБАҚ. «ЕГЕР БЕЙТАНЫС АДАМ

КӨШЕДЕ КӨМЕК СҰРАСА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»


«БОЛМАЙДЫ»:

  • Мектептен шыққан соң көшеде көп жүруге БОЛМАЙДЫ.

  • Қараңғы түскенде сыртта ойнауға БОЛМАЙДЫ.

  • Бейтаныс адамды үйге кіргізуге БОЛМАЙДЫ.

  • Бейтаныс адамдармен ешқайда баруға БОЛМАЙДЫ.

  • Бейтаныс адаммен бірге көлікке отыруға БОЛМАЙДЫ.




5 САБАҚ. «ЕГЕР БЕЙТАНЫС АДАМ

КӨШЕДЕ КӨМЕК СҰРАСА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»


«БОЛМАЙДЫ»:

  • Мектептен шыққан соң көшеде көп жүруге БОЛМАЙДЫ.

  • Қараңғы түскенде сыртта ойнауға БОЛМАЙДЫ.

  • Бейтаныс адамды үйге кіргізуге БОЛМАЙДЫ.

  • Бейтаныс адамдармен ешқайда баруға БОЛМАЙДЫ.

  • Бейтаныс адаммен бірге көлікке отыруға БОЛМАЙДЫ.

















6 САБАҚ. «ДҮКЕНДЕГІ, СУПЕРМАРКЕТТЕГІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ҚАҒИДАЛАРЫ»


Дүкендегі мінез-құлық қағидалары:

1.Дүкенге кірген кезде есікті ұстаңыз.

2.Қарсы ағынға тап болмас үшін қозғалыс бағыттарын сақтаңыз.

3.Жақын жерде келе жатқан адамды итермеңіз.


6 САБАҚ. «ДҮКЕНДЕГІ, СУПЕРМАРКЕТТЕГІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ҚАҒИДАЛАРЫ»














7 САБАҚ. «БІР-БІРІМЕН ҮЙЛЕСПЕЙТІН ӨНІМДЕР.

ТАМАҚПЕН ЭКСПЕРИМЕНТТЕР»




Білімді бастапқы игеру және түсінгендігін тексеру:

Тәжірибе

Көптеген адамдар «Ментос» жалбыз қосылған кәмпит пен «Кока-Коланы» жақсы көреді.

Ментосты Кока-Колла бөтелкесіне салса не болады деп ойлайсыз?

Егер бұл кәмпиттерді «Кока-Коламен» бірге жесе, не болатынын көрейік.

Ал біз мұны тәжірибе арқылы білеміз. Қараңызшы, мен «Кока-Кола» алып, оны кесеге құямын, оған «Ментос» тәттісін салдым.

Не болды? Иә, кейбір өнімдер «Кока-Кола» -мен үйлеспейді және кішкентай жарылыс сияқты химиялық реакцияға түседі. Осы жарылыс сіздің асқазаныңызда болуы мүмкін екендігін елестетіп көріңізші.

Сіз бен біз «Ментос» кәмпиттерімен «Кока-Кола» ішсек, асқазанымызда не болатынын көрдік.



7 САБАҚ. «БІР-БІРІМЕН ҮЙЛЕСПЕЙТІН ӨНІМДЕР.

ТАМАҚПЕН ЭКСПЕРИМЕНТТЕР»





Тәжірибе Көптеген адамдар «Ментос» жалбыз қосылған кәмпит пен «Кока-Коланы» жақсы көреді.

Ментосты Кока-Колла бөтелкесіне салса не болады деп ойлайсыз?

Егер бұл кәмпиттерді «Кока-Коламен» бірге жесе, не болатынын көрейік.



















8 САБАҚ. «ОТБАСЫЛЫҚ ҚҰПИЯ СӨЗ»


Әңгіме.

Біздің ең маңызды міндетіміз – өзімізге және айналамыздағы адамдарға жауапкершілікпен қарау, қауіптерді болжай және тани білу, жеке қауіпсіздіктің қарапайым қағидаларын сақтау.

Қауіп бізді барлық жерде күтеді: жолда, аулада, үйдің кіреберісінде тіпті біз болатын кез келген жерде.

Ата-анаңызбен бірге арнайы «құпия сөз» ойлап табыңыз. Келісіңіз: егер сіз олармен сөйлескенде оны айтсаңыз, бұл сіздің қауіпсіздігіңізге қауіп төніп тұрғанын білдіреді.

Балалардан құпия сөздердің суретін салғызу.




















































9 САБАҚ. «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ МҮМКІНДІКТЕРІ.

АТА-АНАЛАРДЫҢ ДАУЫСТАРЫМЕН ҚОҢЫРАУ ШАЛУ».


Мақсаты: балаларға жасанды интеллектті қолдануды тану қағидаларын үйрету.

Әңгіме.

Қазір кез-келген адамның дауысына, тіпті анасының немесе әкесінің дауысына еліктейтін компьютерлер бар екенін түсіндіріңіз.

Бұл қауіпке қалай қарсы тұру керек екенін сұраңыз. Жасанды интеллект (ЖИ) не екенін қарапайым түрде түсіндіріңіз, мысалы, ЖИ – ақылды компьютерлер, олар адамдарға көмектесе алады.

Кейде жаман адамдар басқаларды алдау үшін ЖИ қолданатынын талқылаңыз. Мысалы, олар телефондағы дауыстың ананың дауысы сияқты естілуін істеу мүмкін, бірақ шын мәнінде бұл анаң емес.


Ата-анаңның телефон номерін жазып қой. 87............................

87.........................





















10 САБАҚ. «СУ ҚОЙМАЛАРЫНДАҒЫ ҚАУІПТЕР»


Мақсаты: балаларға көшедегі, табиғат аясындағы, демалыс кезіндегі, су қоймаларындағы қауіптерді тануды үйрету.

*Сіздің жасыңызда тек ата-анаңыздың немесе басқа ересектердің қатысуымен шомылуға болады.

*Егер сізде жоғары немесе төмен температура болса, шомылуға болмайды. Бұл жағдайда суға түсу өте қауіпті.

*Жүзе білу. Егер сіз жүзе алмасаңыз, таяз жерде, жағаға жақын жерде болыңыз. Жүзгіш достарыңыздың соңынан ермеңіз. Сіз бірден жүзуді үйрене алмайсыз.


Боя!














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2024
182
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі