№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»
Есте сақта!»
|
Өрт күзеті |
101 |
|
Полиция |
102 |
|
Жедел жәрдем |
103 |
|
«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.
«111» нөмірі – 24/7 байланыста «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды |
111 |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»
Есте сақта!»
|
Өрт күзеті |
101 |
|
Полиция |
102 |
|
Жедел жәрдем |
103 |
|
«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.
«111» нөмірі – 24/7 байланыста «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды |
111 |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»
Есте сақта!»
|
Өрт күзеті |
101 |
|
Полиция |
102 |
|
Жедел жәрдем |
103 |
|
«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.
«111» нөмірі – 24/7 байланыста «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды |
111 |
№ 2 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА БОЛАДЫ?»
Өзіндік жұмыс:
Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.
Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін.
Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.
Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін.
Мен жедел қызметтерге қоңырау шалу кезінде не айтарымды білемін.
Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.
Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.
№ 2 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА БОЛАДЫ?»
Өзіндік жұмыс:
Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.
Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін.
Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.
Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін.
Мен жедел қызметтерге қоңырау шалу кезінде не айтарымды білемін.
Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.
Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.
№ 2 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА БОЛАДЫ?»
Өзіндік жұмыс:
Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.
Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін.
Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.
Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін.
Мен жедел қызметтерге қоңырау шалу кезінде не айтарымды білемін.
Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.
Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.
|
№ 3 САБАҚ. «ЕСІК ҚАҒЫЛДЫ. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА БОЛАДЫ?»
|
№ 4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ ҚАҒИДАЛАРЫ»

№ 4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ ҚАҒИДАЛАРЫ»

№ 4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ ҚАҒИДАЛАРЫ»

|
№ 5 САБАҚ. «ЕГЕР БЕЙТАНЫС АДАМ КӨШЕДЕ КӨМЕК СҰРАСА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»
«БОЛМАЙДЫ»:
|
|
№ 5 САБАҚ. «ЕГЕР БЕЙТАНЫС АДАМ КӨШЕДЕ КӨМЕК СҰРАСА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»
«БОЛМАЙДЫ»:
|
|
№ 5 САБАҚ. «ЕГЕР БЕЙТАНЫС АДАМ КӨШЕДЕ КӨМЕК СҰРАСА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»
«БОЛМАЙДЫ»:
|
№ 6 САБАҚ. «ДҮКЕНДЕГІ, СУПЕРМАРКЕТТЕГІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ҚАҒИДАЛАРЫ»

Дүкендегі мінез-құлық қағидалары:
1.Дүкенге кірген кезде есікті ұстаңыз.
2.Қарсы ағынға тап болмас үшін қозғалыс бағыттарын сақтаңыз.
3.Жақын жерде келе жатқан адамды итермеңіз.
№ 6 САБАҚ. «ДҮКЕНДЕГІ, СУПЕРМАРКЕТТЕГІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ҚАҒИДАЛАРЫ»

№ 7 САБАҚ. «БІР-БІРІМЕН ҮЙЛЕСПЕЙТІН ӨНІМДЕР.
ТАМАҚПЕН ЭКСПЕРИМЕНТТЕР»

Білімді бастапқы игеру және түсінгендігін тексеру:
Тәжірибе
Көптеген адамдар «Ментос» жалбыз қосылған кәмпит пен «Кока-Коланы» жақсы көреді.
Ментосты Кока-Колла бөтелкесіне салса не болады деп ойлайсыз?
Егер бұл кәмпиттерді «Кока-Коламен» бірге жесе, не болатынын көрейік.
Ал біз мұны тәжірибе арқылы білеміз. Қараңызшы, мен «Кока-Кола» алып, оны кесеге құямын, оған «Ментос» тәттісін салдым.
Не болды? Иә, кейбір өнімдер «Кока-Кола» -мен үйлеспейді және кішкентай жарылыс сияқты химиялық реакцияға түседі. Осы жарылыс сіздің асқазаныңызда болуы мүмкін екендігін елестетіп көріңізші.
Сіз бен біз «Ментос» кәмпиттерімен «Кока-Кола» ішсек, асқазанымызда не болатынын көрдік.
№ 7 САБАҚ. «БІР-БІРІМЕН ҮЙЛЕСПЕЙТІН ӨНІМДЕР.
ТАМАҚПЕН ЭКСПЕРИМЕНТТЕР»

Тәжірибе Көптеген адамдар «Ментос» жалбыз қосылған кәмпит пен «Кока-Коланы» жақсы көреді.
Ментосты Кока-Колла бөтелкесіне салса не болады деп ойлайсыз?
Егер бұл кәмпиттерді «Кока-Коламен» бірге жесе, не болатынын көрейік.
№ 8 САБАҚ. «ОТБАСЫЛЫҚ ҚҰПИЯ СӨЗ»
Әңгіме.
Біздің ең маңызды міндетіміз – өзімізге және айналамыздағы адамдарға жауапкершілікпен қарау, қауіптерді болжай және тани білу, жеке қауіпсіздіктің қарапайым қағидаларын сақтау.
Қауіп бізді барлық жерде күтеді: жолда, аулада, үйдің кіреберісінде тіпті біз болатын кез келген жерде.
Ата-анаңызбен бірге арнайы «құпия сөз» ойлап табыңыз. Келісіңіз: егер сіз олармен сөйлескенде оны айтсаңыз, бұл сіздің қауіпсіздігіңізге қауіп төніп тұрғанын білдіреді.
Балалардан құпия сөздердің суретін салғызу.
|
|
№ 9 САБАҚ. «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ МҮМКІНДІКТЕРІ.
АТА-АНАЛАРДЫҢ ДАУЫСТАРЫМЕН ҚОҢЫРАУ ШАЛУ».
Мақсаты: балаларға жасанды интеллектті қолдануды тану қағидаларын үйрету.
Әңгіме.
Қазір кез-келген адамның дауысына, тіпті анасының немесе әкесінің дауысына еліктейтін компьютерлер бар екенін түсіндіріңіз.
Бұл қауіпке қалай қарсы тұру керек екенін сұраңыз. Жасанды интеллект (ЖИ) не екенін қарапайым түрде түсіндіріңіз, мысалы, ЖИ – ақылды компьютерлер, олар адамдарға көмектесе алады.
Кейде жаман адамдар басқаларды алдау үшін ЖИ қолданатынын талқылаңыз. Мысалы, олар телефондағы дауыстың ананың дауысы сияқты естілуін істеу мүмкін, бірақ шын мәнінде бұл анаң емес.
Ата-анаңның телефон
номерін жазып қой. 87............................
87.........................
№ 10 САБАҚ. «СУ ҚОЙМАЛАРЫНДАҒЫ ҚАУІПТЕР»
Мақсаты: балаларға көшедегі, табиғат аясындағы, демалыс кезіндегі, су қоймаларындағы қауіптерді тануды үйрету.
*Сіздің жасыңызда тек ата-анаңыздың немесе басқа ересектердің қатысуымен шомылуға болады.
*Егер сізде жоғары немесе төмен температура болса, шомылуға болмайды. Бұл жағдайда суға түсу өте қауіпті.
*Жүзе білу. Егер сіз жүзе алмасаңыз, таяз жерде, жағаға жақын жерде болыңыз. Жүзгіш достарыңыздың соңынан ермеңіз. Сіз бірден жүзуді үйрене алмайсыз.
Боя!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қауіпсіздік сабақтары
Қауіпсіздік сабақтары
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»
Есте сақта!»
|
Өрт күзеті |
101 |
|
Полиция |
102 |
|
Жедел жәрдем |
103 |
|
«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.
«111» нөмірі – 24/7 байланыста «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды |
111 |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»
Есте сақта!»
|
Өрт күзеті |
101 |
|
Полиция |
102 |
|
Жедел жәрдем |
103 |
|
«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.
«111» нөмірі – 24/7 байланыста «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды |
111 |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕР МЕН БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»
Есте сақта!»
|
Өрт күзеті |
101 |
|
Полиция |
102 |
|
Жедел жәрдем |
103 |
|
«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.
«111» нөмірі – 24/7 байланыста «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды |
111 |
№ 2 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА БОЛАДЫ?»
Өзіндік жұмыс:
Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.
Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін.
Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.
Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін.
Мен жедел қызметтерге қоңырау шалу кезінде не айтарымды білемін.
Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.
Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.
№ 2 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА БОЛАДЫ?»
Өзіндік жұмыс:
Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.
Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін.
Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.
Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін.
Мен жедел қызметтерге қоңырау шалу кезінде не айтарымды білемін.
Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.
Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.
№ 2 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚАЛАЙ ҚОҢЫРАУ ШАЛУҒА БОЛАДЫ?»
Өзіндік жұмыс:
Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.
Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін.
Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.
Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін.
Мен жедел қызметтерге қоңырау шалу кезінде не айтарымды білемін.
Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.
Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.
|
№ 3 САБАҚ. «ЕСІК ҚАҒЫЛДЫ. ҚАУІПТІ ҚАЛАЙ ТАНУҒА БОЛАДЫ?»
|
№ 4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ ҚАҒИДАЛАРЫ»

№ 4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ ҚАҒИДАЛАРЫ»

№ 4 САБАҚ. «ОЙЫНШЫҚТАРДЫ ҚАУІПСІЗ ПАЙДАЛАНУ ҚАҒИДАЛАРЫ»

|
№ 5 САБАҚ. «ЕГЕР БЕЙТАНЫС АДАМ КӨШЕДЕ КӨМЕК СҰРАСА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»
«БОЛМАЙДЫ»:
|
|
№ 5 САБАҚ. «ЕГЕР БЕЙТАНЫС АДАМ КӨШЕДЕ КӨМЕК СҰРАСА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»
«БОЛМАЙДЫ»:
|
|
№ 5 САБАҚ. «ЕГЕР БЕЙТАНЫС АДАМ КӨШЕДЕ КӨМЕК СҰРАСА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»
«БОЛМАЙДЫ»:
|
№ 6 САБАҚ. «ДҮКЕНДЕГІ, СУПЕРМАРКЕТТЕГІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ҚАҒИДАЛАРЫ»

Дүкендегі мінез-құлық қағидалары:
1.Дүкенге кірген кезде есікті ұстаңыз.
2.Қарсы ағынға тап болмас үшін қозғалыс бағыттарын сақтаңыз.
3.Жақын жерде келе жатқан адамды итермеңіз.
№ 6 САБАҚ. «ДҮКЕНДЕГІ, СУПЕРМАРКЕТТЕГІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ҚАҒИДАЛАРЫ»

№ 7 САБАҚ. «БІР-БІРІМЕН ҮЙЛЕСПЕЙТІН ӨНІМДЕР.
ТАМАҚПЕН ЭКСПЕРИМЕНТТЕР»

Білімді бастапқы игеру және түсінгендігін тексеру:
Тәжірибе
Көптеген адамдар «Ментос» жалбыз қосылған кәмпит пен «Кока-Коланы» жақсы көреді.
Ментосты Кока-Колла бөтелкесіне салса не болады деп ойлайсыз?
Егер бұл кәмпиттерді «Кока-Коламен» бірге жесе, не болатынын көрейік.
Ал біз мұны тәжірибе арқылы білеміз. Қараңызшы, мен «Кока-Кола» алып, оны кесеге құямын, оған «Ментос» тәттісін салдым.
Не болды? Иә, кейбір өнімдер «Кока-Кола» -мен үйлеспейді және кішкентай жарылыс сияқты химиялық реакцияға түседі. Осы жарылыс сіздің асқазаныңызда болуы мүмкін екендігін елестетіп көріңізші.
Сіз бен біз «Ментос» кәмпиттерімен «Кока-Кола» ішсек, асқазанымызда не болатынын көрдік.
№ 7 САБАҚ. «БІР-БІРІМЕН ҮЙЛЕСПЕЙТІН ӨНІМДЕР.
ТАМАҚПЕН ЭКСПЕРИМЕНТТЕР»

Тәжірибе Көптеген адамдар «Ментос» жалбыз қосылған кәмпит пен «Кока-Коланы» жақсы көреді.
Ментосты Кока-Колла бөтелкесіне салса не болады деп ойлайсыз?
Егер бұл кәмпиттерді «Кока-Коламен» бірге жесе, не болатынын көрейік.
№ 8 САБАҚ. «ОТБАСЫЛЫҚ ҚҰПИЯ СӨЗ»
Әңгіме.
Біздің ең маңызды міндетіміз – өзімізге және айналамыздағы адамдарға жауапкершілікпен қарау, қауіптерді болжай және тани білу, жеке қауіпсіздіктің қарапайым қағидаларын сақтау.
Қауіп бізді барлық жерде күтеді: жолда, аулада, үйдің кіреберісінде тіпті біз болатын кез келген жерде.
Ата-анаңызбен бірге арнайы «құпия сөз» ойлап табыңыз. Келісіңіз: егер сіз олармен сөйлескенде оны айтсаңыз, бұл сіздің қауіпсіздігіңізге қауіп төніп тұрғанын білдіреді.
Балалардан құпия сөздердің суретін салғызу.
|
|
№ 9 САБАҚ. «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ МҮМКІНДІКТЕРІ.
АТА-АНАЛАРДЫҢ ДАУЫСТАРЫМЕН ҚОҢЫРАУ ШАЛУ».
Мақсаты: балаларға жасанды интеллектті қолдануды тану қағидаларын үйрету.
Әңгіме.
Қазір кез-келген адамның дауысына, тіпті анасының немесе әкесінің дауысына еліктейтін компьютерлер бар екенін түсіндіріңіз.
Бұл қауіпке қалай қарсы тұру керек екенін сұраңыз. Жасанды интеллект (ЖИ) не екенін қарапайым түрде түсіндіріңіз, мысалы, ЖИ – ақылды компьютерлер, олар адамдарға көмектесе алады.
Кейде жаман адамдар басқаларды алдау үшін ЖИ қолданатынын талқылаңыз. Мысалы, олар телефондағы дауыстың ананың дауысы сияқты естілуін істеу мүмкін, бірақ шын мәнінде бұл анаң емес.
Ата-анаңның телефон
номерін жазып қой. 87............................
87.........................
№ 10 САБАҚ. «СУ ҚОЙМАЛАРЫНДАҒЫ ҚАУІПТЕР»
Мақсаты: балаларға көшедегі, табиғат аясындағы, демалыс кезіндегі, су қоймаларындағы қауіптерді тануды үйрету.
*Сіздің жасыңызда тек ата-анаңыздың немесе басқа ересектердің қатысуымен шомылуға болады.
*Егер сізде жоғары немесе төмен температура болса, шомылуға болмайды. Бұл жағдайда суға түсу өте қауіпті.
*Жүзе білу. Егер сіз жүзе алмасаңыз, таяз жерде, жағаға жақын жерде болыңыз. Жүзгіш достарыңыздың соңынан ермеңіз. Сіз бірден жүзуді үйрене алмайсыз.
Боя!
шағым қалдыра аласыз















