|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы: "Саяхат") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қауіпсіздікті сақтайық» жобалық жұмысы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 3. 2. 1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
|||
|
Заң және тәртіп құндылығы |
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал
3. Конфет түстері арқылы топқа бөлу
4. Үй тапсырмасын қайталау «Тақырыптық теннис» Тақырыпқа сай бір сөзден айтып, әр топ сол сөздің мағынасын ашып отырады Дескриптор: - Келтірілген сөздің мағынасын ашады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне ақ тілек айтады 3. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді 3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын тексереді |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі конфеттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 7 мин 5 мин 10 мин 3 мин 5 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіреді
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Постер» әдісі арқылы Топқа бөлініп жұмыс жасайды
Дескриптор -Информатика кабинетіндегі желідегі қауіпсіздік ережелері туралы постер жасайды Жұптық жұмыс 2 -тапсырма «Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі арқылы жұптарынмен анықтайды
Дескриптор: -Браузер арқылы көрсетілген сілтемеге кіреді -Интернетке кіргенде қандай қауіпсіздік ережелерін сқтағанын айтады Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 3-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: - Анар мен Самат компьютер алдында қандай ережені бұзғаны туралы айтады -Суретке қарап әңгімелейді Сергіту сәті «Балық, құс, аң» Мақсаты: Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Интернет желісіндегі қауіпсіздікті қалай сақтауға болады Дискриптор Сұраққа жауап береді Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма «wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
А-4 парақша, смайлик, стикер Ноутбук, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/ru/resource/27762055 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
&4оқу. 17-19 беттер |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қауіпсіздікті сақтайық» жобалық жұмысы. 1-сынып. Қысқа мерзімді жоспар
«Қауіпсіздікті сақтайық» жобалық жұмысы. 1-сынып. Қысқа мерзімді жоспар
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы: "Саяхат") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қауіпсіздікті сақтайық» жобалық жұмысы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 3. 2. 1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
|||
|
Заң және тәртіп құндылығы |
|
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал
3. Конфет түстері арқылы топқа бөлу
4. Үй тапсырмасын қайталау «Тақырыптық теннис» Тақырыпқа сай бір сөзден айтып, әр топ сол сөздің мағынасын ашып отырады Дескриптор: - Келтірілген сөздің мағынасын ашады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне ақ тілек айтады 3. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді 3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын тексереді |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі конфеттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 7 мин 5 мин 10 мин 3 мин 5 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіреді
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Постер» әдісі арқылы Топқа бөлініп жұмыс жасайды
Дескриптор -Информатика кабинетіндегі желідегі қауіпсіздік ережелері туралы постер жасайды Жұптық жұмыс 2 -тапсырма «Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі арқылы жұптарынмен анықтайды
Дескриптор: -Браузер арқылы көрсетілген сілтемеге кіреді -Интернетке кіргенде қандай қауіпсіздік ережелерін сқтағанын айтады Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 3-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: - Анар мен Самат компьютер алдында қандай ережені бұзғаны туралы айтады -Суретке қарап әңгімелейді Сергіту сәті «Балық, құс, аң» Мақсаты: Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Интернет желісіндегі қауіпсіздікті қалай сақтауға болады Дискриптор Сұраққа жауап береді Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма «wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
А-4 парақша, смайлик, стикер Ноутбук, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/ru/resource/27762055 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
&4оқу. 17-19 беттер |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз

























