Материалдар / Қауіпті мекен. ҚМЖ 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қауіпті мекен. ҚМЖ 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпті мекен. ҚМЖ 4 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2024
369
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 5.Табиғат құбылыстары

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 4

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Қауіпті мекен

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

4.​3.​3.​1 мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау

4.​4.​1.​1 шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру

Сабақтың мақсаты :

Табиғат туралы оқиды; табиғи ерекшелікті сипаттап жаза білуге үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

 «Ең жақсы» ойыны
Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.







«Қол шапалақ»

Слайд

Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:


қауіпті-опасный,қауіпсіз-безопасный,жанартау-вулкан,жылан-змея,көне-древний,тайпа-племя,құпия-секрет,тайна








Ойқозғау

Тақырыпты болжау.
















Ойланайық

1- тапсырма





Жаңа сөз үйренейік

2-тапсырма

Сөздердің суретін табады








Сергіту сәті












Оқиық

2– тапсырма.











Анықтайық

4- тапсырма

ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

Оқиық

3-тапсырма







Айтылым








Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Қауіпті-опасный

Жанартау-вулкан

Жылан-змея

Көне-старинный

Тайпа-племя

Құпия-тайна

Айтылым Ойтүрткі

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. Слайдтан аралдың суреттері көрсетіледі, балаларға сұрақтар қойылады -Бұл ненің суреті? -Бұлар не деп ойлайсыздар? -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын қандай деп ойлайсындар? Сабақ тақырыбын хабарлау,-Ал бүгінгі сабақта нені меңгеруіміз керек деп ойлайсындар? Алдымызға қандай мақсат қоямыз?

Айтайық

АГоризонтальный свиток 1

Тайпа/жанартау/ орманды алқап/ жылан


йтылым






Сергіту сәтін орындайды.

"Сыныпта кім бар?" ойыны. Мақсаты: Оқушылардың шапшаң, жылдам қозғалып, есту қабілеттерін, бірін - бірі сезу қабілетерін дамыту. Жүргізілуі: Сыныпта 2 оқушы бар деп айтылған 2 оқушы ғана орынынан тұрады. Егерде сыныпта ешкім жоқ деп айтсам, оқушылар парта астына кіреді.

Оқылым

Мәтіндерді түсініп оқы. Қауіпті және қауіпсіз аралдарды анықта.

Айтылым

Сен үшін қауіпті және қауіпсіз заттардың тізімін жаса.

Қауіпсіз

Қауіпсіз

Өткір заттар

Қасық

Пышақ

Қалам

Қайшы

Сөмке

Ине

Өшіргіш

Оқып және жауап берейік

Сөйлемдерді оқы. Қай мәтінге тиісті екенін айт.

Айтылым

Синквей формасы "Қауіп"

 Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі

«Табыс баспалдағы»

























Дескриптор:

-Өзінің мектебін әңгімелейді.




«Қол шапалақ»



Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»


Дескриптор

3 балл

-Сұрақтарға жауап береді


Смайликтер




















Дескриптор

3 балл

-Сөйлем құрайды


«Үш шапалақ»




Оқулық

сөздік

слайд





Оқу құралдарының суреті




Интербелсенді тақта






Түрлі түсті қарындаштар,














Слайд

Оқулық









АКТ






Оқулық


слайд


маркерлер, А-4 парағы.



Әр оқушыға бір смайликтен




Жеке жұмысқа арналған кесте

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 4-тапсырма


Кері байланыс

«Түрлі- түсті смайликтер»

 Өз деңгейлерін анықтайды.


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!