Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
4.3.3.1 мәтіннің жанрын
(мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық
ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін
анықтау
4.4.1.1 шағын сюжетті комикс/буклет/
коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен
толықтыру
|
Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
қауіпті-опасный,қауіпсіз-безопасный,жанартау-вулкан,жылан-змея,көне-древний,тайпа-племя,құпия-секрет,тайна
Ойқозғау
Тақырыпты
болжау.
Ойланайық
1-
тапсырма
Жаңа сөз
үйренейік
2-тапсырма
Сөздердің суретін
табады
Сергіту
сәті
Оқиық
2–
тапсырма.
Анықтайық
4-
тапсырма
ЕББҚ.
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып
жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау
көрсетіледі,
Оқиық
3-тапсырма
Айтылым
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Қауіпті-опасный
Жанартау-вулкан
Жылан-змея
Көне-старинный
Тайпа-племя
Құпия-тайна
Айтылым
Ойтүрткі
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
сабақтың тақырыбын анықтайды. Слайдтан аралдың суреттері
көрсетіледі, балаларға сұрақтар қойылады -Бұл ненің суреті? -Бұлар
не деп ойлайсыздар? -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын қандай деп
ойлайсындар? Сабақ тақырыбын хабарлау,-Ал бүгінгі сабақта нені
меңгеруіміз керек деп ойлайсындар? Алдымызға қандай мақсат
қоямыз?
Айтайық
А
Тайпа/жанартау/ орманды алқап/
жылан
йтылым
Сергіту сәтін
орындайды.
"Сыныпта кім бар?"
ойыны. Мақсаты: Оқушылардың шапшаң, жылдам
қозғалып, есту қабілеттерін, бірін - бірі сезу қабілетерін дамыту.
Жүргізілуі: Сыныпта 2 оқушы бар деп айтылған 2 оқушы ғана орынынан
тұрады. Егерде сыныпта ешкім жоқ деп айтсам, оқушылар парта астына
кіреді.
Оқылым
Мәтіндерді түсініп оқы.
Қауіпті және қауіпсіз аралдарды анықта.
Айтылым
Сен үшін қауіпті және қауіпсіз
заттардың тізімін жаса.
Қауіпсіз
|
Қауіпсіз
|
Өткір
заттар
|
Қасық
|
Пышақ
|
Қалам
|
Қайшы
|
Сөмке
|
Ине
|
Өшіргіш
|
Оқып және жауап
берейік
Сөйлемдерді оқы. Қай мәтінге
тиісті екенін айт.
Айтылым
Синквей формасы
"Қауіп"
Жеке
қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық
саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер
рөлі беріледі
|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-Өзінің мектебін
әңгімелейді.
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
Дескриптор
3
балл
-Сұрақтарға жауап
береді
Смайликтер
Дескриптор
3
балл
-Сөйлем
құрайды
«Үш
шапалақ»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Оқу құралдарының
суреті
Интербелсенді
тақта
Түрлі түсті
қарындаштар,
Слайд
Оқулық
АКТ
Оқулық
слайд
маркерлер, А-4 парағы.
Әр оқушыға бір
смайликтен
Жеке жұмысқа арналған
кесте
|