Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді
жоспары
Қауіпті табиғат
құбылыстары
(сабақтың
тақырыбы)
Бөлім
“Қоршаған
орта”
Педагогтың аты-жөні
(болған жағдайда)
Күні:
Сынып:2«»
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Қауіпті табиғат
құбылыстары
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме):
2.2.3.3. Табиғаттың қолайсыз
және қауіпті құбылыстарын
жіктеу
Сабақтың
мақсаты:
Табиғат құбылыстарын
қолайсыз жәнеқауіпті
құбылыстарынжіктеу арқылы
білу.
Қолайсыз және
қауіпті құбылыстарды жіктеу арқылы ерекшеліктерін
түсіну.
Табиғаттың қолайсыз және
қауіпті құбылыстарын жіктеу арқылы
сәйкестендіру.
Құндылықтар:
Топтық, жұптық жұмыстарды орындау барысында
ынтымақтастық орта қалыптастыру. Адамгершілік, алған білімді
қолдана білу, еңбексүйгіштік қасиеттерді
насихаттау
Ұлттық мүдде
–ұлттық мирасты
мәдениетті
дәріптейді
Сабақ
барысы:
Сабақтың
кезең
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың
басы
10минут
I.Ұйымдастыру.Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Кездесу»
ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып
қарама – қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап,
баланың есімі мен есімінің бірінші әріпінен басталатын қасиетін
айтады.
-Тақырыпқа қатысты
сұраққа дұрыс жауап
береді-1балл.
.
Сабақтың ережесімен,
тақырыбымен және мақсатыментанысады
Оқу тапсырмасы жайлы
сұрақтарға жауап береді.
Тақырыпты
ашады.
Qazmath платформасы
арқылы
топқа бөлініп
отырады
Ұяшық таңдау арқылы
сұрақтарға жауап береді.
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
«GOOGLE әдісі» арқылы
бағалау
Ынтымақтастық
атмосферасы
Интеракивті
тақта
Оқулық
дәптер
көрнекіліктер
Жыл мезгілдері
суреттері
Вордволл
платформасы
Сабақтың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
«Ой
қозғау»әдісі
«Табиғат
құбылыстары» туралы
бейнеролик көрсетуарқылы сабақтың оқу мақсатымен
таныстырамын, әр топ өзінің атауына байланысты табиғат құбылыстарын
айтады.
Қыс- қар жауады, аяз болады,
боран.
Көктем- қар ериді, жел
соғады.
Жаз – күн
ысиды.
Күз- күн бұлттанады, жаңбыр
жауады
«Ашық микрафон
әдісі»
Табиғат құбылыстары
деген не?
Қандай табиғат
құбылыстарын білесің?
1-ТАПСЫРМА. ТОПТЫҚ
ЖҰМЫС.
«Ойлан, топтас,
бөліс» әдісі.Табиғат құбылыстары туралы
айтады және пайдасы мен зиянын жіктеу арқылы көрсетіп,
сәйкестендіреді.
І-топНайзағай , адамға қандай зиян
келтіреді?
ІІ-топ.Бұршақтың
зияны?
ІІІ-топ.Құрғақшылықтың адам өміріне
зияны?
ІV-топ.Толассыз жауынның адам
өміріне әсері?
Дескриптор:
-Табиғат құбылыстары
туралы айтады,ерекшіліктерін көрсетеді.
Пайдасы мен зиянын жіктеу арқылы
көрсетеді-1б
-Қауіпті табиғи
құбылыстар кезінде 112 құтқару қызметінің рөлі мен маңызын есте
сақтайды–
1б
- Табиғат
құбылыстарының зияны мен пайдасы
туралы
жіктеп
сәйкестендіреді – 1б
2-ТАПСЫРМА. ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС.«Кім
жылдам»
әдісі
Табиғи қауіп төнгенде, адам
өміріне қажетті 5 заттарды 1 –минут ішінде сөмкелеріне салу
қажет.
Дескриптор:
Табиғи қауіпті
құбылыстармен танысады-1
балл
Қолайсыз және қауіпті
құбылыстар кезінде адам өміріне қажетті заттарды
таңдайды.
-1балл.
Сергіту сәті.
«Сергітуші додокаэдр»
3-ТАПСЫРМА. ЖЕКЕ
ЖҰМЫС. «Мозайка»
әдісі
Барлық оқушыларға табиғат
құбылыстарының суреті беріледі, аталған құбылысты
топтастырады.
Қауіп
туғызатын
Қауіп
туғызбайтын
Дескриптор
Қауіпті табиғи
құбылыстарды топтастырады –
1б
Қауіпсіз табиғи
құбылыстарды топтастырады –
1б
Кестені
толтырады-1б
Сабақтың мақсатымен
танысады
Ашық микрофон әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
береді
Табиғат құбылыстары
туралы айтады.
Қолайсыз және
қауіпті құбылыстардың ерекшеліктерін
көрсетеді.
Табиғаттың қолайсыз
және қауіпті құбылыстарын жіктеу арқылы
топтастырады.
Табиғи қауіпті
құбылыстар кезінде адам өміріне қажетті 5 затпен сөмкені
толтыру
525тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз