Материалдар / Қаз тарих 3 тоқсан 10 сынып қмж

Қаз тарих 3 тоқсан 10 сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2024
557
6 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сынып ІІІ оқу тоқсанына Қазақстан тарихынан

Қысқа мерзімді жоспар.

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.3.1.1 -Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану;

10.3.1.2 -Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

10.3.1.3 -Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану;

Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру


«Миға шабуыл» илюстрациялық көрнекіліктер бойынша:

  • - Не көріп тұрсыз?
    - Не туралы болуы мүмкін?
    -
    Суреттерді біріктіріп, негізгі идеяны анықтаңыз?

Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.

ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Суреттерге қарай отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады

ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады


Тақырып

тық суреттер


Жаңа білім




Карта арқылы мұғалім түсіндірмесі

Зерттеу
1.Қазақстан территориясында сақ тайпалық одақтарының қалыптасуы

2.Қазақстан аумағындағы Үйсін мемлекеті
3.Ғұндар мемлекеті

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

Хронологиялық сызық. Оқушылар белгілі бір кезеңде негізгі тарихи оқиғаларды жазады.

ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру

«ТТҰ кестесі»

Критерийлер

Тиімді тұстары

Тиімсіз тұстары

Ұсыныс

Тайпалық одақтардың саяси құрылысы




Тайпалық одақтардың қалыптасу кезеңдері




Ақпараттар туралы мәлімдеме




Деректер және сілтемелер




Уақытты тиімді пайдалану




ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

Таблица толтыру.



Сақтар

Үйсіндер

Ғүндар

Қалыптасуы






Саяси құрылысы




Тайпалық одақтар мен мемлекеттер туралы деректер









Қорытынды



ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

Эссе тақырыбы: Сақтар, Үйсін және Ғұн тайпалық одақтарындағы мемлекеттіліктің қалыптасуы. 20 мин.
ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

Тапсырманың критерийі:
Ақпараттың толық ұсынылуы;

Сақтардың саяси құрылымының ерекшеліктері
Ақпараттың толық ұсынылуы;

Үйсіндердің саяси құрылымының ерекшеліктері
Ресурстарға сілтеме

Ғұндардың қалыптасу ерекшелігі;

Әлеуметтік топтасу ерекшелігі;

Негізгі тарихи кезеңдерді жағдайларды ажыратады

Критерийлер:
1. Мемлекеттілік, билік, саяси құрылыс терминдерін қолдану.
2. Тайпалық одақтардың хронологиялық қалыптасу кезеңдерін білу.
3. Тақырып бойынша 2-3 дәлел келтіріңіз
4. 120-150 сөз.

Қорытынды:

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




«Ең үздік жауап»













ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Екі жұлдық,бір ұсыныс»


Өзін-өзі бағалау

https://www.google.kz/search?tbm=isch&q=%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%BB%D0%B0+%D0%B3%D1%83%D0%BD&chips=q:%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%BB%D0%B0+%

Сақтардыңқалыптасуы

http://e-history.kz/kz/contents/view/saktar__259

Үйсіндер
http://e-history.kz/kz/contents/view/257

Ғұндар

http://e-history.kz/kz/contents/view/gundar__504

Хронологиялық тарихы http://www.tarih-begalinka.kz/ru/history/ancient/history/

Сақтар туралы

https://www.youtube.com/watch?v=4AlHjjUPTas


Үйсіндер тарихы https://www.youtube.com/watch?v=WOSlWwjeJmU


Бекіту


Сабақты қорытындылау

бүгінгі зерттеулер мен ақпарат алмасу барысында алған білімдерін қолданып үшбұрыш әдісімен қорытынды жасау

Схема 1

Үйге тапсырма

Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы

Оқушылар тақырыпты

қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.3.1.1 -Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану;

10.3.1.2 -Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

10.3.1.3 -Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ