Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
10.3.1.1
-Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін
анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын
пайдалану;
10.3.1.2
-Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін
түсіндіру;
10.3.1.3 -Қазақстан
территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының
ерекшеліктерін сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты
|
Қазақстандағы ерте
көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет»,
«билік », «саяси ұйым» ұғымдарын
пайдалану;
Қазақстанда
мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін
түсіндіру;
Қазақстан
территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының
ерекшеліктерін сипаттау
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
«Миға шабуыл» илюстрациялық
көрнекіліктер бойынша:
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты,
бағалау критерийлерімен таныстыру.
ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан
шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын,
мінез-құлқы жайлы балалардың тобына
орналастыру.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Суреттерге қарай отырып бүкіл
сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа
шығады
|
ҚБ
Мұғалім кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Карта арқылы мұғалім
түсіндірмесі
Зерттеу
1.Қазақстан территориясында сақ тайпалық
одақтарының қалыптасуы
2.Қазақстан аумағындағы Үйсін
мемлекеті
3.Ғұндар мемлекеті
ЕБҚ оқушыға дереккөздің
форматын үлкейтіп, қолдау жасау
Хронологиялық
сызық. Оқушылар белгілі бір кезеңде
негізгі тарихи оқиғаларды жазады.
ЕБҚ
оқушыға көмекші
карточкалар арқылы тапсырма
беру
«ТТҰ
кестесі»
Критерийлер
|
Тиімді
тұстары
|
Тиімсіз
тұстары
|
Ұсыныс
|
Тайпалық одақтардың саяси
құрылысы
|
|
|
|
Тайпалық одақтардың қалыптасу
кезеңдері
|
|
|
|
Ақпараттар туралы
мәлімдеме
|
|
|
|
Деректер және
сілтемелер
|
|
|
|
Уақытты тиімді
пайдалану
|
|
|
|
ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып
беріледі.
Таблица
толтыру.
|
Сақтар
|
Үйсіндер
|
Ғүндар
|
Қалыптасуы
|
|
|
|
Саяси
құрылысы
|
|
|
|
Тайпалық одақтар мен
мемлекеттер туралы деректер
|
|
|
|
Қорытынды
|
|
ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген
тапсырманы орындайды
Эссе
тақырыбы: Сақтар, Үйсін және Ғұн
тайпалық одақтарындағы мемлекеттіліктің қалыптасуы. 20
мин. ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп
көрсетіп беріледі.
|
Тапсырманың
критерийі: Ақпараттың толық
ұсынылуы;
Сақтардың саяси құрылымының
ерекшеліктері
Ақпараттың толық
ұсынылуы;
Үйсіндердің саяси құрылымының
ерекшеліктері
Ресурстарға сілтеме
Ғұндардың қалыптасу
ерекшелігі;
Әлеуметтік топтасу
ерекшелігі;
Негізгі тарихи кезеңдерді
жағдайларды ажыратады
Критерийлер:
1. Мемлекеттілік, билік, саяси құрылыс терминдерін қолдану.
2. Тайпалық одақтардың хронологиялық қалыптасу кезеңдерін білу.
3. Тақырып бойынша 2-3 дәлел келтіріңіз
4. 120-150 сөз.
Қорытынды:
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
Өзін-өзі
бағалау
|
https://www.google.kz/search?tbm=isch&q=%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%BB%D0%B0+%D0%B3%D1%83%D0%BD&chips=q:%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%BB%D0%B0+%
Сақтардыңқалыптасуы
http://e-history.kz/kz/contents/view/saktar__259
Үйсіндер http://e-history.kz/kz/contents/view/257
Ғұндар
http://e-history.kz/kz/contents/view/gundar__504
Хронологиялық
тарихы
http://www.tarih-begalinka.kz/ru/history/ancient/history/
Сақтар
туралы
https://www.youtube.com/watch?v=4AlHjjUPTas
Үйсіндер
тарихы https://www.youtube.com/watch?v=WOSlWwjeJmU
|
Кері
байланыс
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|