Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қаз тарих 3 тоқсан 10 сынып қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
10 сынып ІІІ оқу тоқсанына Қазақстан тарихынан
Қысқа мерзімді жоспар.
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.3.1.1 -Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану; 10.3.1.2 -Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; 10.3.1.3 -Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану; Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Миға шабуыл» илюстрациялық көрнекіліктер бойынша:
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Суреттерге қарай отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады |
ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады
|
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім |
Карта арқылы мұғалім түсіндірмесі
Зерттеу
2.Қазақстан аумағындағы Үйсін
мемлекеті ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау Хронологиялық сызық. Оқушылар белгілі бір кезеңде негізгі тарихи оқиғаларды жазады.
ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру «ТТҰ кестесі»
ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі. Таблица толтыру.
ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды
Эссе
тақырыбы: Сақтар, Үйсін және Ғұн
тайпалық одақтарындағы мемлекеттіліктің қалыптасуы. 20
мин. |
Тапсырманың
критерийі:
Сақтардың саяси құрылымының
ерекшеліктері
Үйсіндердің саяси құрылымының
ерекшеліктері Ғұндардың қалыптасу ерекшелігі; Әлеуметтік топтасу ерекшелігі; Негізгі тарихи кезеңдерді жағдайларды ажыратады
Критерийлер: Қорытынды: |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау |
Сақтардыңқалыптасуы
http://e-history.kz/kz/contents/view/saktar__259
Үйсіндер Ғұндар http://e-history.kz/kz/contents/view/gundar__504 Хронологиялық тарихы http://www.tarih-begalinka.kz/ru/history/ancient/history/ Сақтар туралы https://www.youtube.com/watch?v=4AlHjjUPTas
Үйсіндер тарихы https://www.youtube.com/watch?v=WOSlWwjeJmU
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау бүгінгі зерттеулер мен ақпарат алмасу барысында алған білімдерін қолданып үшбұрыш әдісімен қорытынды жасау
Үйге тапсырма Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы |
Оқушылар тақырыпты қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс |
Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
Бөлім: |
|
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.3.1.1 -Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану; 10.3.1.2 -Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; 10.3.1.3 -Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау |
|||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |