"Қазағымның ұлттық құндылықтары"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Қазағымның ұлттық құндылықтары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашык сабак
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ақтөбе қалалық білім бөлімі

42 «Айналайын» балабақшасы МКҚК



















«Ұлттық құндылықтар - ұлттық қазынасы»







Тәрбиеші :Даулеталина.АА

























Ақтөбе қаласы 2024ж

Кіріктірілген сабақ:сөйлеуді дамыту,шығармашылық,қарапайым математика негіздері.

Тақырыбы: «Ұлттық құндылықтар» .

Мақсаты:Балаларды ұлттық құндылықтармен өз ара қарым қатынас жасауына қажетті танымдық дағдыларды меңгерту.Ұлттық құндылықтар туралы түсінік беру.Логикалық ойлауды,сөйлеуді дамыту.Тапсырмаларды орындау барысында заттардың өзіне тән белгілерін бақылай білу.Ойын арқылы балалардың білімін біліктіліктерін арттыра білу.

Тәрбиеші:Амандасып алайық балалар қонақтармен!

Сәлем , сәлем

Шапалақ соғайық,

Көкке керіліп .

Аяқты ұстайық

Айналып тұрып.

Сәлем жолдайық

Сәлем , сәлем

Аяқпен таптайық,

Көкке керіліп .

Аяқты ұстайық

Айналып тұрып.

Сәлем жолдайық

Сәлем , сәлем

Шапалақ соғайық,

Сәлем , сәлем

Аяқпен таптайық,

Саққұлақ кіріп келеді.Саламатсыздарма балалар!Мен ертегідегі Күнекей қызды іздеп жүрмін.Жерді тыңдап таптым , таптым Күнекей қызды таптым . Саяхатшылар Күнекей қыз сонау таудың ар ғажағында үңгірді қамалып қалған екен .Сендер маған көмектесесіңдерме?

Балалар орманға саяхатқа шығады .

Балалар:Көмектесеміз!

Саққұлақ: Жақсы болар еді.Күнекей қызды тауып әкеліп беріңдерші маған.

Тәрбиеші:Жақсы ендіше бізді осы жерде күт. Біз Күнекей қызды тауып әкеліп береміз.

Саққұлақ:Жақсы жолдарың болсын!

Күнкейқызға келеді:Сәлеметсіздерме балалар!

Балалар: Саламатсызба!

Тәрбиеші : Біз сізді құтқаруға келдік.

Күнкейқыз:Мен сендерме бара алмаймын мені сиқырлап тастаған.Денем ауырлап жүре алмаймын.Сиқырды шешу үшін мына сандықтың ішіндегі төрт тапсырманы орындау керек.Сендер дайынсыңдарма?

Балалар :Иә,дайынбыз.

Күнкейқыз: Онда бір санын табу керексіңдер.

Балалар орналастырып тұрған «Ғажайып алаңға келіп» бір санын тауып алып атайды.

Тәрбиеші : Жарайсыңдар балалар.Ендеше балалар тапсырмаға орналасамыз.Бұл жер «Ғажайып алаңдеп» аталады.Балалар ұлттық құндылық дегенді қалай ойлайсыңдар.Ұлттық құндылықтарға нелер жатады

Балалар: Ұлттық аспаптар,тағамдар, жиһаздар,ыдыстар,ою өрнектер,киімдер,әшекейлер.

Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар!Ұлттық қ ұндылықтар дегеніміз біздің ана тіліміз,салт дәстүріміз,өнеріміз ,әдеп ғұрпымыз,әдептілігіміз,оюмен зерделенген киімдеріміз,әшекей бұйымдарымыз осылардың барлығы біздің ата бабаларымыздың ұрпақтан ұрпақтарға жалғап келе жатқан рухани қазынамыз.Бүгінбіз әңгімелейміз,ойын түрінде көрсетеміз.Бұл жерде балалар көптеген тапсырмалар берілген.Осы суреттерді атап кішкене мағұлмат беру керек.

Жарайсыңдар балалар.Ендеше бұл тапсырмадан кейін сандықтың бірінші құлпының кілтін іздейік. «Ғажайып алаңды «айналып жүріп көрпенің астынан кілтті тауып алып ,бірінші құлыпты ашады.

Балалардың жауапары.

Бірінші құлыпты шештік.Енді екінші құлыпты ашу үшін келесі тапсырманы орындап екінші кілті іздейік.

Екінші тапсырмаға келеді:Бұл тапсырмада ою Қошқан мүйіздің жартысын тауып түстерін атайды.Оюларды жіппен кестелеп тігеді.Оюлардың аттарын түстерін атайды.

Тәрбиеші :Ендеше балалар осы тапсырманың кілтін іздейік.Тапсырманы айналып журип кілтті тауып алады.Тапсырманы орындап болған соң кілтті іздеп тауып алып екінші құлыт\пты ашады.

Күнкейқыз:Рахмет балалар мен жеңілдеп қалдым балалар.

Тәрбиеші:Артикуляциялық жаттығу жасап алайық.

Өрге салса көз ілген

Жел сиякты пырағы.

Алғыр екен тұяғы.

(Тіл ұшымен ат тұяғының дыбысын салып,таңдайымызды қағамыз.Балалар таңдайын тықылдатады)

Ауызын шайнайды

Айға шауып ойнайды.

(Балалар таңдайын тықылдатады)

Көлден ел ге жетеді, бәйге алып кетеді.

(Балалар таңдайын тықылдатады)

Тәрбиеші: Балалар келесі тапсырманы орындамас бұрын сергіту сәтін жасап алайық.

Сергіту сәті: Экранда оюлар шығарып қоямын, күй арқылы қимылмен оюларды жасайды.

Тәрбиеші:Балалар енді үш санын тауып алайық.

Балалар:Үшінші тапсырманы айналып жүріп үш саны деп тауып алып атайды.

Тәрбиеші :Бұл жерде балалар үшінші тапсырмада ұлттық киімдер бейнеленген жануарларды сипаттап береміз.

Балалар: Сәйкестендіру.Балалар ұлттық киімдерді атайды,сәкестендіреді.

Үшінші құлыптың кілтін тауып ашады.

Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар!

Балалар келесі тапсырманың қасына барып төртінші тапсырманы орындайды.Төрт саны деп қолына алып айтады.

Төртінші тапсырма: Оюларды кестелеу.Балалар оюларды инемен жіпті тесіктерден өткізе отырып оюларды кестелеп ,оюлардың аттарын,түстерін айтады.

Тәрбиеші: Балалар біздер төртінші тапсырманыда орындадық. Ендеше төртінші құлыпты ашайық

Міне балалар біз барлық тапсырманы орындап Күнекей қызды құтқардық.

Бесінші тапсырма: Балалар музыка қосылған кезде шеңбердегі сандарды айналып жүреді,музыка қосылғанда сандардың үстінде тұрып сандарға байланысты асықтарды орналастырады.

Күнкейқыз: Көп рахмет балалар мені құтқарып алдыңдар.

Тәрбиеші: Ал ендіше балалар Саққұлаққа барайық.

Балалар Саққұлаққа келеді.

Саққұлақ:Күнкейқыз аман сау оралуыңмен.

Саққұлақ : Рахмет сендерге саяхатшылар !Осы Күнкейқызды құтқару үшін қаншама тапсырмалар орындаған боларсыңдар.Қандай тапсырмаларға кезіктіңдер?

Балалар: Оюларды кестеледік,сандарды таптық,ұлттық аспаптарды,төрттүлік малдарды атадық,қамшы,шаш өрдік,құлыпты аштық т.б.

Саққұлақ: Саяхатшылар сендерге көп рахмет Күнкейқызды тауып әкеп бердіңдер.Әрдайым жолдарың болсын.Біз кетейік.Сау болыңдар балалар!
































Ақтөбе қаласының білім бөлімі

14 «Қонжық» бөбекжай - балабақшасы



Бекітемін

Әдіскер: Мукашева С.Т.

«______»__________2024ж.









Ашық ұйымдастырылған іс - әрекеті

Тақырыбы: «Ұлттық құндылықтар - ұлт қазынасы»

(Ақкөгершін ересек тобы)






Тәрбиеші: Аймолдина С.С.




















2024-2025 оқу жылы















































СЕРГІТУ СӘТІ

Ал балалар тұрайық

Ою өрнек салайық

Қошқар мүйіз,ботагөз,

Тұмарша мен гүл оюы қандай әдемі,

Ою өрнек әлемі.

Қылқаламды алайық

Ою өрнек салайық.



Амандасу сөзі:

Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды жеріміз,

Жарқырайды күніміз.

Төбемізде шаңырақ.

Уықтары шашылып,

Керегеніміз керіліп

Өрімдей болып өріліп,

Бәріміз жүрсек айналып

Киіз үй болып көрінер.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2025
37
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі