Қазақ елінің тұңғыш Президенті

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақ елінің тұңғыш Президенті

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ елінің тұңғыш Президенті
Материалдың қысқаша нұсқасы

40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

3-бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. «ЭКСПО-2017». Синтаксис

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

13.11.25

Сынып: 9 қазақ тілі

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ елінің тұңғыш Президенті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтікэкономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау;9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау

Сабақтың мақсаты.

Қоғамдық-саяси, әлеуметтікэкономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдайды.Жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы

5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу

Сабақ мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру.

Ой қозғау.

Талқылауға арналған сұрақ:

ҚР тұңғыш президенті Н.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар», «Рухани жаңғыру» мақаласы жөнінде қандай мәлімет білесің?

-Сәлемдеседі.

-0қу құралдарын дайындайды.

Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

Талқылау сұрағына жауап береді

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.

Оқулық


64-бет

Сабақтың ортасы



5 минут

Жаңа сабақты түсіндіру

Құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын түсіндіру, мысалдармен танысады.


Бағалау критерийі:

Қоғамдық-саяси, әлеуметтікэкономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (дәріс, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдайды;

Жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөледі;

Ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелейді;

Логикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды

Ойлау дағдысының деңгейі:

Оқулық

Жаңа сабақты меңгергенін тексеру


10 минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. ЖЖ.

Мәтінді түсініп оқыңдар. Мәтіндегі мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдаңдар.

Мәтіннің мақсатты

аудиториясы

қандай, кімдерге

бағытталған?


Мәтінде қандай

көркемдегіш

құралдар

қолданылған?


Көркемдегіш

құралдардың

қолданылу

мақсаты қандай?


Өз ойыңызбен

дәлелдеп көріңдер.


Мысал келтіріңдер.


Стилін анықтаңдар.



Білім алушылар 1-тапсырмада мәтіндегі мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдайды.

Мәтінді түсініп оқып, ол бойынша кестені толтырады.




Дескриптор:

мақсатты аудиториясын анықтайды;

1

көркемдегіш құралдарды табады;

1

олардың қолданылу мақсатын анықтайды;

1

өз ойын дәлелдейді;

1

мысал келтіреді;


стилін атайды;

1

Жалпы балл-6

Оқулық












ҚБ тапсырмасы


Оқулық, 64-бет, 2-тапсырма

15 минут

2-тапсырма. 64-бет Ж. Мәтінді мұқият оқып, абзацтар мен бөліктерге бөліп, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіңдер, редакциялаңдар.


Білім алушылар:

2-тапсырмада. 64-беттегі мәтінмен жұмыс жасайды. Мәтінді мұқият оқып, абзацтар мен бөліктерге бөліп, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды.

Дескриптор:

мәтінді абзацтар мен бөліктерге бөледі;

1

ойын дұрыс жүйелейді;

1

логикалық түзетулер енгізеді;

1

мазмұнына сай редакциялайды;

1

Жалпы балл-4


Оқулық

ҚБ тапсырмасы

64-бет оқулық

Сабақ соңы

5 минут

«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

Үйге тапсырма беру

66-бет 4-тапсырма

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.

Рефлексия . «Құндылық терегі» әдісі арқылы паршаға немесе Pollie қосымшасы арқылы бағалау


Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Үйге тапсырма алады.

Білім алушылар рефлексия парақшасына толтырады

Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.


1-10 балл Күнделік кз баға қойылады


71-бет

Оқулық



Құнды-лық терегі

Тексерген:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2025
15
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі