«Қазақ ертегілері әлемінде»

Ұйымдастырылған іс-әрекет
Тақырыбы: «Қазақ ертегілері әлемінде»
Мақсаты:
3 жастағы (ортаңғы топ) балалардың сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын кеңейту, қазақтың ұлттық құндылықтарымен таныстыру және олардың танымдық, қимылдық, шығармашылық, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттері:
✅ Танымдық: Балалар қазақ ертегілерінің кейіпкерлерін
таниды, олардың атауларын айтып,
сипаттайды.
✅ Қимыл-әрекеттік: Балалардың сөйлеу мүшелерін дамыту
үшін артикуляциялық жаттығулар жасау.
✅ Шығармашылық: Балалар ертегі кейіпкерлерін
мүсіндейді, бояйды, сахналық қойылым
жасайды.
✅ Әлеуметтік: Балалар бірге ертегі қойылымын ойнап,
топтық жұмысқа бейімделеді.
✅ Эмоционалдық: Ертегі кейіпкерлеріне қызығушылық
танытып, эмоцияларын дұрыс білдіруді
үйренеді.
Қажетті құралдар:
? Қазақ ертегілерінің суретті
кітаптары.
? Ертегі кейіпкерлеріне арналған бетперделер (Қызыл
телпек, Алдар көсе, Тазша бала, Ақ
қасқыр).
? Қағаз, бояулар,
ермексаз.
? Ертегі сюжетіне арналған
пазлдар.
? Қазақтың ұлттық музыкасы (бесік жыры,
күйлер)
Барысы
1. Шаттық шеңбері (5 мин)
-
Балалар шеңберге тұрып, амандасу ойынын ойнайды.
-
«Ертегілер әлеміне саяхат» тақырыбында қысқа өлең оқиды.
-
Балаларға: «Бүгін біз қазақ ертегілеріне саяхат жасаймыз!» деп қызығушылығын ояту.
2. Кіріспе бөлім (5 мин)
-
Балаларға қазақ ертегілерінен суреттер немесе бейнематериал көрсету.
-
«Бұл қай ертегі?» деп сұрау.
-
«Ертегіде қандай кейіпкерлер бар?» деп балалардың жауабын тыңдау.
3. Негізгі бөлім (15 мин)
? Танымдық ойын: «Қай ертегіден?»
-
Балаларға ертегі кейіпкерлерін көрсетіп, қай ертегіге тиесілі екенін табуға көмектесу.
-
Мысалы, «Алдар көсе қандай?» (Ақылды, айлакер).
? Шығармашылық жұмыс: «Ертегі кейіпкерлерін бейнелейміз»
-
Балалар қағазға ертегі кейіпкерлерін бояйды.
-
Ермексаздан ертегі кейіпкерлерін мүсіндейді.
? Театрландырылған ойын: «Ертегі кейіпкерлерін сомдаймыз»
-
Балалар бетперде киіп, қазақ ертегілерінің сахналық қойылымын көрсетеді.
-
Мысалы, «Тазша бала» немесе «Алтын сақа» ертегісінен үзінді ойнайды.
? Қимылды ойын: «Ертегі кейіпкерлерінің қимылын қайтала»
-
Балаларға қасқырдың жүрісі, қоянның секіруі, түлкінің жылдам қозғалысы сияқты қимылдарды қайталау ұсынылады.
? Музыкалық сергіту: «Бесік жыры»
-
Балалар бесік жырын тыңдап, ана мейірімін сезінеді.
4. Қорытынды бөлім (5 мин)
-
Балалардан: «Бүгін қандай ертегі кейіпкерлерін білдіңдер?» деп сұрау.
-
Балалар жасаған жұмыстарын көрсетіп, оларды мадақтау.
-
Белсенді балаларға шағын сыйлықтар тарату (ертегі кітапшалары, жапсырмалар).
Рефлексия:
? Балалар ертегі кейіпкерлерін тани алды
ма?
? Театрландырылған ойындарға белсенді қатысты
ма?
? Өз ойларын еркін жеткізе алды
ма?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ ертегілері әлемінде
Қазақ ертегілері әлемінде
«Қазақ ертегілері әлемінде»

Ұйымдастырылған іс-әрекет
Тақырыбы: «Қазақ ертегілері әлемінде»
Мақсаты:
3 жастағы (ортаңғы топ) балалардың сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын кеңейту, қазақтың ұлттық құндылықтарымен таныстыру және олардың танымдық, қимылдық, шығармашылық, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттері:
✅ Танымдық: Балалар қазақ ертегілерінің кейіпкерлерін
таниды, олардың атауларын айтып,
сипаттайды.
✅ Қимыл-әрекеттік: Балалардың сөйлеу мүшелерін дамыту
үшін артикуляциялық жаттығулар жасау.
✅ Шығармашылық: Балалар ертегі кейіпкерлерін
мүсіндейді, бояйды, сахналық қойылым
жасайды.
✅ Әлеуметтік: Балалар бірге ертегі қойылымын ойнап,
топтық жұмысқа бейімделеді.
✅ Эмоционалдық: Ертегі кейіпкерлеріне қызығушылық
танытып, эмоцияларын дұрыс білдіруді
үйренеді.
Қажетті құралдар:
? Қазақ ертегілерінің суретті
кітаптары.
? Ертегі кейіпкерлеріне арналған бетперделер (Қызыл
телпек, Алдар көсе, Тазша бала, Ақ
қасқыр).
? Қағаз, бояулар,
ермексаз.
? Ертегі сюжетіне арналған
пазлдар.
? Қазақтың ұлттық музыкасы (бесік жыры,
күйлер)
Барысы
1. Шаттық шеңбері (5 мин)
-
Балалар шеңберге тұрып, амандасу ойынын ойнайды.
-
«Ертегілер әлеміне саяхат» тақырыбында қысқа өлең оқиды.
-
Балаларға: «Бүгін біз қазақ ертегілеріне саяхат жасаймыз!» деп қызығушылығын ояту.
2. Кіріспе бөлім (5 мин)
-
Балаларға қазақ ертегілерінен суреттер немесе бейнематериал көрсету.
-
«Бұл қай ертегі?» деп сұрау.
-
«Ертегіде қандай кейіпкерлер бар?» деп балалардың жауабын тыңдау.
3. Негізгі бөлім (15 мин)
? Танымдық ойын: «Қай ертегіден?»
-
Балаларға ертегі кейіпкерлерін көрсетіп, қай ертегіге тиесілі екенін табуға көмектесу.
-
Мысалы, «Алдар көсе қандай?» (Ақылды, айлакер).
? Шығармашылық жұмыс: «Ертегі кейіпкерлерін бейнелейміз»
-
Балалар қағазға ертегі кейіпкерлерін бояйды.
-
Ермексаздан ертегі кейіпкерлерін мүсіндейді.
? Театрландырылған ойын: «Ертегі кейіпкерлерін сомдаймыз»
-
Балалар бетперде киіп, қазақ ертегілерінің сахналық қойылымын көрсетеді.
-
Мысалы, «Тазша бала» немесе «Алтын сақа» ертегісінен үзінді ойнайды.
? Қимылды ойын: «Ертегі кейіпкерлерінің қимылын қайтала»
-
Балаларға қасқырдың жүрісі, қоянның секіруі, түлкінің жылдам қозғалысы сияқты қимылдарды қайталау ұсынылады.
? Музыкалық сергіту: «Бесік жыры»
-
Балалар бесік жырын тыңдап, ана мейірімін сезінеді.
4. Қорытынды бөлім (5 мин)
-
Балалардан: «Бүгін қандай ертегі кейіпкерлерін білдіңдер?» деп сұрау.
-
Балалар жасаған жұмыстарын көрсетіп, оларды мадақтау.
-
Белсенді балаларға шағын сыйлықтар тарату (ертегі кітапшалары, жапсырмалар).
Рефлексия:
? Балалар ертегі кейіпкерлерін тани алды
ма?
? Театрландырылған ойындарға белсенді қатысты
ма?
? Өз ойларын еркін жеткізе алды
ма?
шағым қалдыра аласыз













