Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Ммұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
|
Жазылым
Тетік-механизм
Тамамда-заверши
Түйіс-стык
Дабыл-тревога
Ғылыми-
зерттеу-научно-
исследовательский
Ғарыш
кемесі-
космический
корабль
|
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Сөздік
|
|
№2-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Жазылым
Аспан денелері
туралы мақал- мәтелге қажетті сөздерді қойып
жазады.
мағынасын түсіндіреді.
Талқылап, ой бөліседі.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Сұрақтарға жауап
береді
-Пікірін
айтады
«Бағдаршам» тәсілі
|
8-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№1-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды
топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін
білдіруге баулиды.
4-тапсырма
Жеке
жұмыс
5-тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқушыларға
бағыт-бағдар береді.
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Сұрақтарға жұптасып
жауап береді. Қосымша
«Жуан,жіңішке
сұрақтарды» қолданады.
Тақырып төңірегінде
жұбымен сұхбаттасып, Ғарышкер Тоқтар Әубәкіров жөнінде ой
бөліседі.
Тыңдалым
Айтылым
Топқа бөлініп,
тапсырмаларды орындайды.
1-топ: Сөздікті
пайдаланып, термин сөздермен жұмыс
жасайды.
2-топ: «Блум
таксономиясы» әдісін пайдаланып, мәтінді
талдайды.
3-топ: «Ғарышкер»
сөзіне бес жолды өлең
жазады.
Жазылым
Мәтінді мағыналық
бөлікке бөліп, әр бөлігіне ат қояды. Әр бөліктегі тірек сөздерді
анықтайды.
Жазылым
Айтылым
Берілген сөздерді
жақшадағы сөздермен тіркестіріп жазып, мағынасын түсіндіреді.
Сөздің тура және ауыспалы мағынасын
ажыратады.
Айтылым
«Бес саусақ» тәсілі бойынша
өтілген тақырып бойынша қорытынды
жасайды.
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-Сұхбаттасады
Дескриптор
5
балл
-Терминдер сөздікпен
жұмыс жасайды
-Мәтіннің мазмұнын
игереді
-Сипаттайды
«Шапалақтау» тәсілі
арқылы кері байланыс
орнатылады.
Дескриптор
3
балл
-Кестені
толтырады
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Слайдтар
Суреттер
тапсырмасы
Кесте
Сызба
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Тоқтар Әубәкіровтың отбасы,
өмірі мен қызметі туралы қосымша мәлімет жазып
келеді.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|