Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын
жаңа сабаққа қатысты бейнеролик
көрсетемін.
1-тапсырма.«Миға
шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға
бейнероликтен не көргендерін, не байқағандарын сұрақтар қойып, жаңа
сабақтың тақырыбын білім алушылармен бірге
анықтаймыз.
Жаңа тақырып бойынша қысқаша
мәтінмен кіріспе
жасаймын.
Үйлену
салты – адам өміріндегі ең маңызды
сәт. Мысалы: қыз ұзату тойында сыңсу, қоштасу әндері, ал үйлену
тойында беташар, жар-жар айтылған.Ежелден келе жатқан
салт-дәстүрлері жаңғырып, жаңа заманға сай лайықталып өзгерді.
Сондықтан орындалатын салт әндердің сөздері жаңарып, әуені мен
ырғағы заманауи (эстрадалық және компьютерлік) музыкамен
өңделеді.
2-тапсырма.Ән
үйрету: «Қазағымның дәстерлері -
ай», «Жар - жар»
Білім алушылардан ән мәтінінен
қазақ халқының дәстүріне байланысты не байқағандарын
сұрау.
Оқулықтан тыс жаңа тақырыпқа
байланысты мәтіндерді үш топқа таратып беремін. 3 минут білім
алушылар сол мәтінмен танысып,
«Ойлан – жұптас - бөліс»
әдісі бойынша жұппен, топпен
талқылайды.
3-тапсырма.
Талқылау
Жаңа тақырып бойынша
білімдерін анықтау үшін «Сәйкестендіру»
әдісі бойынша тапсырма
орындайды
Бекіту.
«Ақиқат – Жалған»
әдісі бойынша жаңа тақырыпқа қатысты
мәліметтердің ақиқат – жалғандығын анықтап,
бекіту.
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
Қазақ халқының жаңғырған салт
– дәстүр әндерін білу және мазмұнын
ашу
|
Қазақ халқының салт –
дәстүрлерін біледі.
|
музыкалық жанр мен көркемдеуші
құралдарды анықтайды
|
тыңдалған шығарманы
талдайды
|
әнді орындау барысында
музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін
жеткізеді
|
Өз жұмысын таныстыру және
бағалау.
Сабақтың аяғында оқушылар халқымыздың салт
әндерінің осы кезіңге дейін сақталып жаңа заманға сәйкес қайта
жаңғырғаны жөнінде пікірлермен бөліседі. «жар-жар» әндерінің өзіне
ұнаған нұсқасын
ұсынады
Рефлексия:
Мен не
білдім?
Бүгін мен не
үйрендім?
Мен үшін қандай тапсырма қиындау
болды?
Ал қай тапсырманы мен оңай
орындадым?
|
Оқушылар өз ойларын ауызша
жеткізеді.
Оқушылар бейнематериалды
көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап
береді



Оқулықта көрсетілген
«Қазағымның дәстүрлері ай»әнін біргелікте
орындайды.
Сабаққа кері байланыс
жасайды
|

Оқушылар бір бірін «Шапалақ»
ұру әдісімен бағалайды
Платформа жүйесінің пайыздық
есептеу нәтижесі
Бір бірін «Басбармақ» әдісімен
бағалады.

Платформа жүйесінің пайыздық
есептеу нәтижесі
Кері
байланыс
Ауа райы әдісі
бойынша
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба
сілтемесі
Оқулық
Смайлик
Бейнежазба,оқулық
Сұрақтарға жауап
береді
Ән орындау,
аудиожазбалар,бейнежазбалар
Кері байланыс
тақтайшасы
|