Қазақ халқның тұрмыс -салт жырлары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ халқның тұрмыс -салт жырлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ халқының тұрмыс-салтының ерекшелігін үйрету жас мамандарға көмек ретінде ұсынылады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі: Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы.

Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі КММ

Педагогтің аты жөні:

Альханова Ж.Р.

Күні:


Сынып:

5 А

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Жаңартылған салт дәстүр әндері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.1.1 – музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы (туған өлкедегі музыкалық өнердің ерекшеліктері туралы түсінігінің болуын) талдау


Сабақтың мақсаты:

музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтайды, тыңдалған шығарманы (туған өлкедегі музыкалық өнердің ерекшеліктері туралы түсінігінің болуын) талдайды.

түрлі әндерді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізеді;

-қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндерінің орындау тәсілдерін заманауи интерпретациямен салыстырады.


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















































Сабақтың ортасы

































































Сабақтың соңы

Жаңа сабақты бастамас бұрын жаңа сабаққа қатысты бейнеролик көрсетемін.

1-тапсырма.«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға бейнероликтен не көргендерін, не байқағандарын сұрақтар қойып, жаңа сабақтың тақырыбын білім алушылармен бірге анықтаймыз.

Жаңа тақырып бойынша қысқаша мәтінмен кіріспе жасаймын.

Үйлену салты – адам өміріндегі ең маңызды сәт. Мысалы: қыз ұзату тойында сыңсу, қоштасу әндері, ал үйлену тойында беташар, жар-жар айтылған.Ежелден келе жатқан салт-дәстүрлері жаңғырып, жаңа заманға сай лайықталып өзгерді. Сондықтан орындалатын салт әндердің сөздері жаңарып, әуені мен ырғағы заманауи (эстрадалық және компьютерлік) музыкамен өңделеді.

2-тапсырма.Ән үйрету: «Қазағымның дәстерлері - ай», «Жар - жар»

Білім алушылардан ән мәтінінен қазақ халқының дәстүріне байланысты не байқағандарын сұрау.

Оқулықтан тыс жаңа тақырыпқа байланысты мәтіндерді үш топқа таратып беремін. 3 минут білім алушылар сол мәтінмен танысып, «Ойлан – жұптас - бөліс» әдісі бойынша жұппен, топпен талқылайды.

3-тапсырма. Талқылау

Жаңа тақырып бойынша білімдерін анықтау үшін «Сәйкестендіру» әдісі бойынша тапсырма орындайды

Бекіту. «Ақиқат – Жалған» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа қатысты мәліметтердің ақиқат – жалғандығын анықтап, бекіту.

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Қазақ халқының жаңғырған салт – дәстүр әндерін білу және мазмұнын ашу

Қазақ халқының салт – дәстүрлерін біледі.

музыкалық жанр мен көркемдеуші құралдарды анықтайды

тыңдалған шығарманы талдайды

әнді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізеді

Өз жұмысын таныстыру және бағалау.

Сабақтың аяғында оқушылар халқымыздың салт әндерінің осы кезіңге дейін сақталып жаңа заманға сәйкес қайта жаңғырғаны жөнінде пікірлермен бөліседі. «жар-жар» әндерінің өзіне ұнаған нұсқасын ұсынады

Рефлексия:

Мен не білдім?

Бүгін мен не үйрендім?

Мен үшін қандай тапсырма қиындау болды?

Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.

Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді





















Оқулықта көрсетілген «Қазағымның дәстүрлері ай»әнін біргелікте орындайды.







































Сабаққа кері байланыс жасайды



Оқушылар бір бірін «Шапалақ» ұру әдісімен бағалайды

































Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



Бір бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.









Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі

Кері байланыс

















Ауа райы әдісі бойынша



hhtp/mpp.aytis/youtube.com



Бейнежазба сілтемесі





















Оқулық













Смайлик





















Бейнежазба,оқулық



Сұрақтарға жауап береді

















Ән орындау, аудиожазбалар,бейнежазбалар























Кері байланыс тақтайшасы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2023
458
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі