Қазақ халқының ерлік істері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ халқының ерлік істері

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілерге
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сыныбы

Күні 01.09.2015


Сабақтың тақырыбы

Қазақ халқының ерлік істері


Мақсаты

Қазақстанның тарихы туралы түсінік беру, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.


Күтілетін нәтижелер


Еліміздің қысқаша тарихын, атаулы мерейтойларын біледі, тәуелсіздігіміз үшін маңызын айта алады, алған білімін өмірде қолдана алады, өз ойын тұжырым дайды.


Керекті жабдықтар


Презентация, топқа бөлуге арналған материалдар,


Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер


Визуалды оқыту, ой қозғау, сұрақ қою техникалары, топтық жұмыс, жеке жұмыс


Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Кіріспе




7 мин

Сыныппен амандасамын. Білім күнімен және Конституцияның 20 жылдығымен құттықтаймын.

Өлең шумақтары арқылы «Жеңіс», «Қазақ хандығы», «Достық» тобы болып үш топқа бөлініп отырады.

Тақырыппен байланыс: өлеңдерін мәнерлеп оқиды, өз топтарының аттарын бүгінгі тақырыппен байланыстырады.

Сәлемдеседі.



Топпен тапсырмаларды бірігіп орындайды, дарынды оқушылар жетекшілік етеді.

«Жеңіс» тобы: Ұлы Жеңіске 70 жыл, қазақты айдай әлемге танытқан ұлы батырларымыз туралы әңгіимелеу..

«Қазақ хандығы» тобы: Қазақ хандығының құрылғанына 550 жыл, тұғырлы тәуелсіздігіміз сол хандықтан бастау алды.

«Достық» тобы: Ассамблеяның 20 жылдығы, көпұлтты мемлекетіміз шынайы достықтың арқасында бүгінде бірлігі жарасқан толерантты елге айналды.

Тұсаукесер



3 мин

Теледидардан «Қазақ батырлары» тақырыбында бейнебаян көрсетемін.

Бұл бейнебаян туралы не айта аласыз? Біздің сабағымызға қандай қатысы бар деп ойлайсыздар?

Ой қозғаймын.

Әр жауапты мадақтап, ынталандырып отырамын.

Жаңа тақырып: Қазақ халқының ерлік істері

Әр қайсы болжамдар айтады, сыни ойлайды, ойын тұжырымдайды, тақырыппен байланыстырады.





Тақырыпты жазады

Сабақ мақсатын анықтайды

Сабақ критерийлерін шығарады:

  • Еліміздің қысқаша тарихын білу;

  • Құндылықтарымызды насихаттау;

Негізгі бөлім





3 мин


15 мин







Сонымен, еліміз туралы біз не білеміз?


«ДЖИГСО» әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгеру.


«Жеңіс» тобы: Ұлы Жеңіс жолында


«Қазақ хандығы» тобы: Тарих- ғасырлар куәсі


«Достық» тобы: Бірлігіміз жарасқан.

Кластерді толтырады.


Дарынды оқушылар кеңейтілген тапсырмаларды орындауда жетекші болады.

Топта баяндамашы, хатшы, таймкипер сайлайды.

Әр топ өз тақырыбы туралы оқып, негізгі түсініктерді талдап, басқа топтарға барып түсіндіреді. Өз топтарына қайта келгенде басқа топтардан біліп келген білімін біріктіріп, талдайды.

Қорытын ды





6 мин

4 мин

2 мин

Бастапқы кластерді толықтыру арқылы тақырыпты қорытындылау.

Сабақ критерийлеріне сәйкес оқушылар өздерін формативті бағалайды.

Алдарыңыздағы стикерлерге шет елдік достарыңызға мақтан тұтар құндылықтарымыздың бірін жазып, тақтаға жапсыра қойыңыздар.

Тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылайды.

Өздеріне формативті баға береді, бірін-бірі бағалайды.

Сабақтың өзіндік талдауы:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сабақ бойынша өзгертулер:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2018
436
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі