|
Сыныбы 5А
|
Күні
01.09.2015
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қазақ халқының ерлік
істері
|
|
Мақсаты
|
Қазақстанның тарихы туралы түсінік беру, ұлтжандылыққа
тәрбиелеу.
|
|
Күтілетін нәтижелер
|
Еліміздің қысқаша тарихын,
атаулы мерейтойларын біледі, тәуелсіздігіміз үшін маңызын айта
алады, алған білімін өмірде қолдана алады, өз ойын тұжырым
дайды.
|
|
Керекті жабдықтар
|
Презентация, топқа бөлуге арналған
материалдар,
|
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
Визуалды оқыту, ой қозғау, сұрақ қою техникалары, топтық
жұмыс, жеке жұмыс
|
|
Сабақ
барысы:
|
Сабақ
кезеңдері
|
Уақыты
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Кіріспе
|
7 мин
|
Сыныппен
амандасамын. Білім күнімен және Конституцияның 20 жылдығымен
құттықтаймын.
Өлең шумақтары арқылы «Жеңіс»,
«Қазақ хандығы», «Достық» тобы болып үш топқа бөлініп
отырады.
Тақырыппен байланыс: өлеңдерін
мәнерлеп оқиды, өз топтарының аттарын бүгінгі тақырыппен
байланыстырады.
|
Сәлемдеседі.
Топпен
тапсырмаларды бірігіп орындайды, дарынды оқушылар жетекшілік
етеді.
«Жеңіс»
тобы: Ұлы Жеңіске 70 жыл, қазақты айдай әлемге танытқан ұлы
батырларымыз туралы әңгіимелеу..
«Қазақ
хандығы» тобы: Қазақ хандығының құрылғанына 550 жыл, тұғырлы
тәуелсіздігіміз сол хандықтан бастау алды.
«Достық» тобы: Ассамблеяның 20
жылдығы, көпұлтты мемлекетіміз шынайы достықтың арқасында бүгінде
бірлігі жарасқан толерантты елге айналды.
|
Тұсаукесер
|
3 мин
|
Теледидардан «Қазақ батырлары» тақырыбында бейнебаян
көрсетемін.
Бұл
бейнебаян туралы не айта аласыз? Біздің сабағымызға қандай қатысы
бар деп ойлайсыздар?
Ой
қозғаймын.
Әр
жауапты мадақтап, ынталандырып отырамын.
Жаңа тақырып:
Қазақ халқының ерлік
істері
|
Әр қайсы болжамдар айтады,
сыни ойлайды, ойын тұжырымдайды, тақырыппен
байланыстырады.
Тақырыпты
жазады
Сабақ
мақсатын анықтайды
Сабақ
критерийлерін шығарады:
|
Негізгі бөлім
|
3
мин
15
мин
|
Сонымен,
еліміз туралы біз не білеміз?
«ДЖИГСО»
әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгеру.
«Жеңіс»
тобы: Ұлы Жеңіс жолында
«Қазақ
хандығы» тобы: Тарих- ғасырлар куәсі
«Достық» тобы: Бірлігіміз
жарасқан.
|
Кластерді
толтырады.
Дарынды
оқушылар кеңейтілген тапсырмаларды орындауда жетекші
болады.
Топта
баяндамашы, хатшы, таймкипер сайлайды.
Әр топ өз тақырыбы туралы
оқып, негізгі түсініктерді талдап, басқа топтарға барып
түсіндіреді. Өз топтарына қайта келгенде басқа топтардан біліп
келген білімін біріктіріп, талдайды.
|
Қорытын ды
|
6
мин
4
мин
2 мин
|
Бастапқы
кластерді толықтыру арқылы тақырыпты
қорытындылау.
Сабақ
критерийлеріне сәйкес оқушылар өздерін формативті
бағалайды.
Алдарыңыздағы стикерлерге шет
елдік достарыңызға мақтан тұтар құндылықтарымыздың бірін жазып,
тақтаға жапсыра қойыңыздар.
|
Тақырып
бойынша алған білімдерін қорытындылайды.
Өздеріне формативті баға
береді, бірін-бірі бағалайды.
|
Сабақтың өзіндік талдауы:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақ
бойынша өзгертулер:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|