|
Күні:18.04.17 |
Класы:8-сынып |
||||||||||
|
Пәні |
Қазақстан тарихы |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының музыка мәдениеті |
||||||||||
|
Міндеті: |
Оқушылар тақырыптың мазмұнымен танысады, топта жұмыс істейді, пікір алмасады |
||||||||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену , өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілетін дамыту. |
||||||||||
|
Түйінді идея: |
Музыка адам жанын жарқындатып, жалындатуға тиіс. Л.Бетховен |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||
|
Алғашқы ұйымдастыру кезеңі |
Шаттық шеңбері Әрбір адам... Әрбір сабақ... Әрбір сөзің ... Сөздерің мен істерің сай адамгершілігі мол азамат болыңдар. Топқа бөлу Асық түстері бойынша бөлу |
Досым,туысым ,жұрағат, Үйрену, білу,ұлағат. Шындық, бірлік, адамдық, Тілек, тірлік адалдық. 2 топқа бөлінеді |
|||||||||
|
Қайталау-білім анасы |
1-топқа Бейнелеу өнері 2-Қолданбалы өнер |
Мағынасын ашып топтастырады ,және қорғайды |
|||||||||
|
1.Салынатын нәрселердің түпкі нұсқасын ойша бейнелеу. А) этюд. В) графика. С) Эскиз. D) иллюстрация.
А) Әсем табиғат көрінісі. В)Экстерьер. С) Интерьер D) кескіндеме
А)Монумент В) Мүсін С) Сәулет өнері D) Пирамида
А) Мүсін В) Рельефті мүсін С) Горельефті мүсін D)Кеуде мүсіні
А) Көркемдеп безендіру В) Көркем шығарма С) Витраж D) Мозайка 6.Әсемдік бұйымдар мен жиһаздарды безендіруге қолданылатын ұлттық өнер: А) зергерлік В) Сәндік қолданбалы өнер С) Дизайн D) Тұрмыстық жанр 7.Заттар мен бұйымдар бейнеленген көркем шығарма: А) гобелен В) Графика С) Реалистік живопись D) Натюрморт 8.Кеңістікте бейнелеу өнерінің заңдары: А) схемалық әдіс В) Түстану С) Пейзаж D) Перспектива 9.Қазақтың тұңғыш кәсіби суретшісі: А) Қ. Тельжанов В) Ә. Ысмаилов С) М.Кенбаев D) Ә. Қастеев 10.Әлемнің жеті кереметінің бірі пирамидалар орналасқан ел: А) Египет В) Франция С) Италия D) Индия 11. Зер дегеніміз не? А) Алтын В) Мыс С) Күміс D) Қола 12. Т.Шевченконың Қазақстанда айдауда болған жылы А) 1817-1827 В) 1827-1837 С) 1837-1847 D) 1847-1857 Өзара бір-бірін тексереді |
|||||||||||
|
слайд |
Жаңа сабақ. Қызығушылығын ояту. Өнер дегеніміз не? Өнердің қандай түрлерін білесің? А.Байтұрсынов адамзат тарихындағы бес қнерді атап көрсеткен. Оның біріншісі- сөз өнері, екіншісі –сәулет өнері, үшіншісі- мүсін өнері, төртіншісі- сурет, бесіншісі- би , саз өнері деп бөлінген. Миға шабуыл: Әміре Қашаубаев туралы не білесіңдер? |
||||||||||
|
|
ББҮ әдісі
Қане, балалар, музыка өнеріне қандай сөздерді білесіңдер? Балалар жауабын дәптерге жазады. |
Оқушылар кесте толтырады Домбыра, қобыз , жетіген, сырнай, дауылпаз т.б |
|||||||||
|
топтастыру |
1-топ Әншілер 2-топ Күйшілер |
орындайды |
|||||||||
|
Мағынаны ашу
|
Оқулықпен жұмыс 1-топ Музыка өнері, Тәттімбет,Құрманғазы, Даулеткерей 2-топ Біржан,Жаяу Мұса,Ықылас,Балуан Шолақ |
Постер жасау
|
|||||||||
|
Жеке жұмыс |
Тапсырма беріледі |
орындайды |
|||||||||
|
Топ басшыларына тапсырма |
Сиқырлы сандықшадан тапсырма таңдап алып орындайды. Домыра ,Қобыз, Жетіген т.б |
Мәлімет береді |
|||||||||
|
Сабақты қорытынлылау |
Тест тапсырмалары үлестіріліп беріледі. |
Орындайды. |
|||||||||
|
Үйге |
Қазақ халқының музыка мәдениеті |
|
|||||||||
|
Сабақты бағалау |
Оқушылардың сабақты қалай түсінгенін смайликтер арқылы кері байланыс жасату |
Кері байланыс |
|||||||||
Талдысай орта мектебі
А Ш Ы Қ С А Б А Қ
Тақырыбы:
«Қазақ халқының музыка
мәдениеті»
Пән мұғалімі: Хажай Х.
Сыныбы: 8 «А»
2016-2017 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ халқының музыка мәдениеті
Қазақ халқының музыка мәдениеті
|
Күні:18.04.17 |
Класы:8-сынып |
||||||||||
|
Пәні |
Қазақстан тарихы |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының музыка мәдениеті |
||||||||||
|
Міндеті: |
Оқушылар тақырыптың мазмұнымен танысады, топта жұмыс істейді, пікір алмасады |
||||||||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену , өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілетін дамыту. |
||||||||||
|
Түйінді идея: |
Музыка адам жанын жарқындатып, жалындатуға тиіс. Л.Бетховен |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||
|
Алғашқы ұйымдастыру кезеңі |
Шаттық шеңбері Әрбір адам... Әрбір сабақ... Әрбір сөзің ... Сөздерің мен істерің сай адамгершілігі мол азамат болыңдар. Топқа бөлу Асық түстері бойынша бөлу |
Досым,туысым ,жұрағат, Үйрену, білу,ұлағат. Шындық, бірлік, адамдық, Тілек, тірлік адалдық. 2 топқа бөлінеді |
|||||||||
|
Қайталау-білім анасы |
1-топқа Бейнелеу өнері 2-Қолданбалы өнер |
Мағынасын ашып топтастырады ,және қорғайды |
|||||||||
|
1.Салынатын нәрселердің түпкі нұсқасын ойша бейнелеу. А) этюд. В) графика. С) Эскиз. D) иллюстрация.
А) Әсем табиғат көрінісі. В)Экстерьер. С) Интерьер D) кескіндеме
А)Монумент В) Мүсін С) Сәулет өнері D) Пирамида
А) Мүсін В) Рельефті мүсін С) Горельефті мүсін D)Кеуде мүсіні
А) Көркемдеп безендіру В) Көркем шығарма С) Витраж D) Мозайка 6.Әсемдік бұйымдар мен жиһаздарды безендіруге қолданылатын ұлттық өнер: А) зергерлік В) Сәндік қолданбалы өнер С) Дизайн D) Тұрмыстық жанр 7.Заттар мен бұйымдар бейнеленген көркем шығарма: А) гобелен В) Графика С) Реалистік живопись D) Натюрморт 8.Кеңістікте бейнелеу өнерінің заңдары: А) схемалық әдіс В) Түстану С) Пейзаж D) Перспектива 9.Қазақтың тұңғыш кәсіби суретшісі: А) Қ. Тельжанов В) Ә. Ысмаилов С) М.Кенбаев D) Ә. Қастеев 10.Әлемнің жеті кереметінің бірі пирамидалар орналасқан ел: А) Египет В) Франция С) Италия D) Индия 11. Зер дегеніміз не? А) Алтын В) Мыс С) Күміс D) Қола 12. Т.Шевченконың Қазақстанда айдауда болған жылы А) 1817-1827 В) 1827-1837 С) 1837-1847 D) 1847-1857 Өзара бір-бірін тексереді |
|||||||||||
|
слайд |
Жаңа сабақ. Қызығушылығын ояту. Өнер дегеніміз не? Өнердің қандай түрлерін білесің? А.Байтұрсынов адамзат тарихындағы бес қнерді атап көрсеткен. Оның біріншісі- сөз өнері, екіншісі –сәулет өнері, үшіншісі- мүсін өнері, төртіншісі- сурет, бесіншісі- би , саз өнері деп бөлінген. Миға шабуыл: Әміре Қашаубаев туралы не білесіңдер? |
||||||||||
|
|
ББҮ әдісі
Қане, балалар, музыка өнеріне қандай сөздерді білесіңдер? Балалар жауабын дәптерге жазады. |
Оқушылар кесте толтырады Домбыра, қобыз , жетіген, сырнай, дауылпаз т.б |
|||||||||
|
топтастыру |
1-топ Әншілер 2-топ Күйшілер |
орындайды |
|||||||||
|
Мағынаны ашу
|
Оқулықпен жұмыс 1-топ Музыка өнері, Тәттімбет,Құрманғазы, Даулеткерей 2-топ Біржан,Жаяу Мұса,Ықылас,Балуан Шолақ |
Постер жасау
|
|||||||||
|
Жеке жұмыс |
Тапсырма беріледі |
орындайды |
|||||||||
|
Топ басшыларына тапсырма |
Сиқырлы сандықшадан тапсырма таңдап алып орындайды. Домыра ,Қобыз, Жетіген т.б |
Мәлімет береді |
|||||||||
|
Сабақты қорытынлылау |
Тест тапсырмалары үлестіріліп беріледі. |
Орындайды. |
|||||||||
|
Үйге |
Қазақ халқының музыка мәдениеті |
|
|||||||||
|
Сабақты бағалау |
Оқушылардың сабақты қалай түсінгенін смайликтер арқылы кері байланыс жасату |
Кері байланыс |
|||||||||
Талдысай орта мектебі
А Ш Ы Қ С А Б А Қ
Тақырыбы:
«Қазақ халқының музыка
мәдениеті»
Пән мұғалімі: Хажай Х.
Сыныбы: 8 «А»
2016-2017 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













