Қазақ халқының салт-дәстүрлері.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақ халқының салт-дәстүрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж жаңа үлгіде жасалған. ЖИ және құндылықтар бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

5-сынып

Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының салт-дәстүрлері.


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 5


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Қазақ халқының салт-дәстүрлері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру;

Сабақ мақсаты


5.2.3.1 хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

Құндылықтарға баулу


Оқушыларға қазақ халқының салт-дәстүрлерін таныстыра отырып, олардың мәдени және ұлттық құндылықтарын бағалауға үйрету.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- тәуелсіздік және отансүйгіштік

ЖИ құралдары


Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым тілмен түсіндіретін платформа - https://domore.ai/

Бағалау критерийлері


✓ Диалог, монологтердегі мәселені түсіндіре алады.
✓ Жанрлық ерекшеліктерін ажырата алады.
✓ Салт-дәстүрлерді сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар салт-дәстүрлерге қатысты терминдермен танысып, оларды сөйлеу барысында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі


– түсіну, қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы бейнематериал көрсету;
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Дербес компьютер, проектор, презентация.
Edint - ЖИ негізіндегі прокторинг платформасы - https://www.edint.io/

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс: Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы мәтін оқу (5 минут)


Оқушылар мәтінді оқиды, талқылайды.


Топ динамикасы, қорытындының сапасы.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.
Quizgecko, Quiz Wizard, Prepai - Мәтін бойынша тест құрастыру құралы - https://quizgecko.com/ https://app.getquizwizard.com/ https://www.prepai.io/us/

1-тапсырма: Салт-дәстүрлерге қатысты сөз тіркестерін құрастыру (5 минут)
Берілген сөздермен сөз тіркесін құрайды.
Сөздер: «той», «құда», «дәстүр»
Мысал: «Тойға құда шақыру дәстүрі»


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.


Дербес компьютер, интернет ресурс, оқу құралдары.
Educaplay - Ойын түріндегі жаттығулар мен тапсырмалар жасау платформасы - https://www.educaplay.com/

2-тапсырма: Салт-дәстүрлер туралы шағын әңгіме жазу (7 минут)
Берілген тақырып бойынша шағын әңгіме жазады.
Тақырып: «Құда түсу дәстүрі»


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Дербес компьютер, интернет ресурс, оқу құралдары.
Quizgecko, Quiz Wizard, Prepai - Мәтін бойынша тест құрастыру құралы - https://quizgecko.com/ https://app.getquizwizard.com/ https://www.prepai.io/us/

3-тапсырма: Суретпен жұмыс (8 минут)

Тапсырма: Суретке қарап кемінде 5 сөйлем құрастырыңыз немесе шағын әңгіме жазыңыз.


Shape1

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Дербес компьютер, интернет ресурс, оқу құралдары.
PrepAI, Teachology, ChatGPT - Емтихан материалдарын әзірлеуге арналған платформалар - https://www.prepai.io/ https://www.teachology.ai/ https://chatgpt.com/

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс:
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.10.2025
58
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі