Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.3.2.1 – түрлі
дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын
түсіндіру;
4.3.2.2 – сақтар, ғұндар,
түркілер және қазақтар арасындағы байланысты графикалық түрде
бейнелеу.
|
Басы
|
Дене мүшелерімен амандасу
(көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен
амандасу)
Мұғалім: — Екі көз не үшін
керек?
Оқушы: — Жақсыларды көру
үшін.
Мұғалім: — Екі құлақ не үшін
керек?
Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау
үшін.
Мұғалім: — Екі қол не үшін
керек?
Оқушы: — Елге көмек беру
үшін.
Мұғалім: — Екі аяқ не үшін
қажет?
Оқушы: — Шетте
жүрсең,
Туған жерге жету
үшін
Мүғалім: — Ал басың не үшін
керек?
Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау
үшін.
Дұрыс балалар,
олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен
аяқтарыңа саулық
тілеймін.
Жұмыс ережесін
келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру
(жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі
бойынша сыныпқа сұрақтар
қоямын.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
Сақтар мен ғұндар қай
ғасырларда өмір
сүрді?
Қай ғасырдан бастап түркілер
Қазақстанның аумағына қоныстана
бастады?
Біздің заманымызға дейінгі V
ғасыр ерте ме, əлде біздің заманымыздың V ғасыры ерте ме? Қанша
ғасырға ерте?
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып,
тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар
аудару.
Оқушылар сұраққа жауап
береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Сақтар, ғұндар мен түркілер –
қазақ халқының ертедегі ата-бабалары. Олар әр алуан кезеңдерде
өзара орын алмастыра отырып бір аумақта өмір сүрген.Біздің
бабаларымыз ат құлағында ойнаған шабандоз әрі сайыпқыран сарбаздар
болған. Олар көшпелі малшаруашылығымен айналысқан. Жыл маусымдарына
қарай мал жайылымдарын ауыстырып көшіп жүрген. Халықтың бір бөлігі
ешқайда көшпей, егіншілікпен шұғылданған. Сөйтіп Сырдария өзенінің
бойында және Жетісуда қалалар пайда болған. Ол қалаларда қолөнер
шеберлері мен саудагерлер
тұрған.
Дескрипторы:
(Ұ) Оқулықтағы мəтіннің
«Сақтар, ғұндар, түркілер ...» деген тұсынан бастап «... ұрпақтар
арасындағы байланыс нығая түсті» деген жерге дейін
оқу.
Оқушылар мəтін бойынша
сұрақтар құрастырып, оларды сыныпқа қоюларына
болады.
(Ж) «Сақ, ғұн, түркі жəне
қазақ халқының киімдерінде, əшекейлерінде қандай ұқсастықтар бар?»
деген тақырыпта шағын зерттеу жүргізу. Оқулықтағы суреттермен жəне
мəтінмен жұмыс.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырма
лары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
«Мен де үйрендім!»
стратегиясы. Осы сабақта нені үйрендік? Кім
нені үйренгенін айтып шықсын. Егер басқа балалар да соны үйренген
болса, «Мен де үйрендім» деп айтып отырсын. Жұмыстарыңа баға
беріңдер. Көпшілігі жұлдызшаны таңдапты! Осы кішкентай жұлдыз
сендерге тарих əлемінде жол көрсететін жарық жұлдыз
болсын!
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір
тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушылар «Тазалық» әдісі бойынша сабаққа кері
байланысты ауызша
айтты.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Тазалық»
әдісі
|
«Тазалық» әдісі кері байланыс
парағы
|