Материалдар / Қазақ халқының шығу тегі 4 сынып

Қазақ халқының шығу тегі 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ халқының шығу тегі туралы жалпы айтып, тапсырмаларды орындау.Слайдтар арқылы толық тапсырмаларды мензеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2021
806
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалім

Адилбаева Р.Е.

Күні:

08.11.21ж

Сынып:4 «З»

Қатысушылар саны:21

Қатыспағандар саны:2

Сабақтың тақырыбы

Қазақ халқының шығу тегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.2.1 – түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіру;

4.3.2.2 – сақтар, ғұндар, түркілер және қазақтар арасындағы байланысты графикалық түрде бейнелеу.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу)

Мұғалім: — Екі көз не үшін керек?

Оқушы: — Жақсыларды көру үшін.

Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек?

Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін.

Мұғалім: — Екі қол не үшін керек?

Оқушы: — Елге көмек беру үшін.

Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет?

Оқушы: — Шетте жүрсең,

Туған жерге жету үшін

Мүғалім: — Ал басың не үшін керек?

Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін.

Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Сақтар мен ғұндар қай ғасырларда өмір сүрді?

Қай ғасырдан бастап түркілер Қазақстанның аумағына қоныстана бастады?

Біздің заманымызға дейінгі V ғасыр ерте ме, əлде біздің заманымыздың V ғасыры ерте ме? Қанша ғасырға ерте?

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.



ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Сақтар, ғұндар мен түркілер – қазақ халқының ертедегі ата-бабалары. Олар әр алуан кезеңдерде өзара орын алмастыра отырып бір аумақта өмір сүрген.Біздің бабаларымыз ат құлағында ойнаған шабандоз әрі сайыпқыран сарбаздар болған. Олар көшпелі малшаруашылығымен айналысқан. Жыл маусымдарына қарай мал жайылымдарын ауыстырып көшіп жүрген. Халықтың бір бөлігі ешқайда көшпей, егіншілікпен шұғылданған. Сөйтіп Сырдария өзенінің бойында және Жетісуда қалалар пайда болған. Ол қалаларда қолөнер шеберлері мен саудагерлер тұрған.

Дескрипторы:

  • қазақ халқының қалыптасу тарихын түсіндіре алады;

  • түрлі дереккөздер негізінде тарихи кезеңдердегі технологиялық прогресін анықтайды;

(Ұ) Оқулықтағы мəтіннің «Сақтар, ғұндар, түркілер ...» деген тұсынан бастап «... ұрпақтар арасындағы байланыс нығая түсті» деген жерге дейін оқу.

Оқушылар мəтін бойынша сұрақтар құрастырып, оларды сыныпқа қоюларына болады.

(Ж) «Сақ, ғұн, түркі жəне қазақ халқының киімдерінде, əшекейлерінде қандай ұқсастықтар бар?» деген тақырыпта шағын зерттеу жүргізу. Оқулықтағы суреттермен жəне мəтінмен жұмыс.

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


Форматив

ті бағалау

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырма

лары.




Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ой толғаныс кезеңі.

«Мен де үйрендім!» стратегиясы. Осы сабақта нені үйрендік? Кім нені үйренгенін айтып шықсын. Егер басқа балалар да соны үйренген болса, «Мен де үйрендім» деп айтып отырсын. Жұмыстарыңа баға беріңдер. Көпшілігі жұлдызшаны таңдапты! Осы кішкентай жұлдыз сендерге тарих əлемінде жол көрсететін жарық жұлдыз болсын!






Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушылар «Тазалық» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты.












Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Тазалық» әдісі

«Тазалық» әдісі кері байланыс парағы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ