|
МЕКТЕП: Таңбалытас ОМ |
|||
|
КҮНІ: 13.12.2023ж |
Мұғалім: Тәжібаев Б.М |
||
|
СЫНЫП: 5 «А» |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының тұрмыс салт әндері. Тұсау кесер |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.1.1 Музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау 5.1.2.1 Дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтау |
||
|
Жоспар: |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Оқушылардың назары сабаққа аударылады. «Көңілді ноталар» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау сұрақтарын қою, жаңа сабақпен байланыстыру мақсатында «Неліктен тұрмыс-салт әндерімен танысу бесік жырларынан басталады?» Сонымен салт әндері ұғымына анықтама беріледі. – Бесік неден жасалады?
«Бесік жыры» әнін орындау. Дауыс ашу жаттығуы. (ля-ля-ля-ля ля-ля-ля до-ре-ми-фа-соль, соль-фа-ми-ре-до) Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталады. Тақырыпты ашу Бейнеролик
қаз қаз балам әні видеоматериалдарды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар: видеороликте не байқадыңдар? Салт-дәстүр дегенімізді қалай түсінесіңдер? Қандай салт-дәстүр жырын тыңдадыңдар? «Тұсау кесер» салты туралы толық мағлұмат беріңдер?
№1 Тапсырма. Жұптық тапсырма. Дәстүрлі әншілік мектептерді және халық әнінің орындаушыларын анықтаңыз, кестені толтырыңыз.
Ән үйрену
№3 тапсырма. Кестені толтырыңыз. Суреттерге қарап, салт-дәстүрді анықтаңыз, оны 2-3 сөйлеммен түсіндіріңіз. Ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратып, музыканың мінезін анықтаңыз. Тапсырма №4 .«Бесік жыры», «Тұсау кесер», «Жар-Жар», «(Жарапазан,» әндерін тыңдаңыз және дәстүрлі әншілік мектептермен сәйкестендіріңіз. Кестені толтырыңыз.
|
Кезекші раппорт береді Оқушылардың жауабы тыңдалады: Тұрмыс – салт әндері- адамның өмір сүруіне, тіршілігіне байланысты туған әндер. Бесік — нәрестені бөлеуге арналған ағаш төсек. Қазақ бесікті қарағай, қайыңнан, көбіне талдан иіп жасайды. Ши, жөргек, құс төсек, жастық, көрпе, кепіл, тартпа бау, түбек,шүмек.- бесік жабдықтары
Оқушылар бейнеролик көреді. Сұрақтарға жауап береді.
* ЕББҚ оқушысына қолдау көрсетеді. Оқушылар «Тұсау кесер» жырын айтады.
|
Ауызша кері байланыс Ауызша кері байланыс Ауызша кері байланыс Қалыптастырушы бағалау Дескриптор: -өңірлік дәстүрлі әншілік метеп атауын анықтайды; -композиторлардың есімдерің анықтайды; Ауызша кері байланыс Дескриптор: -қазақтың салт-дәстүрлерін анықттайды; -музыкаға түсініктеме береді; -музыканың мінезін түсіндіреді. -әннің ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады; -музыканың көркем құралдарына талдау жасайды; Дескриптор
|
Ынталандыру, мадақтау https://www.youtube.com/watch?v=pWZtN3tDnwA https://www.youtube.com/watch?v=pWZtN3tDnwA https://www.youtube.com/watch?v=pWZtN3tDnwA |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия |
Кері байланыс: Сабақты қоpытындылау. Сабақтан алған білімдеpіңді «Ашық микpофон» әлісімен қоpытындылаймыз. - Сабақтан қандай әсеp алдыңлаp? - Сабақта өзіңе не ұнады Үй тапсырмасы: |
Өз ойларымен бөліседі, қорытынды жасайды. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін «Ашық микрафон» әдісі арқылы жеткізеді |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ халқының тұрмыс салт әндері. Тұсау кесер
Қазақ халқының тұрмыс салт әндері. Тұсау кесер
|
МЕКТЕП: Таңбалытас ОМ |
|||
|
КҮНІ: 13.12.2023ж |
Мұғалім: Тәжібаев Б.М |
||
|
СЫНЫП: 5 «А» |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының тұрмыс салт әндері. Тұсау кесер |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.1.1 Музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау 5.1.2.1 Дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтау |
||
|
Жоспар: |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Оқушылардың назары сабаққа аударылады. «Көңілді ноталар» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау сұрақтарын қою, жаңа сабақпен байланыстыру мақсатында «Неліктен тұрмыс-салт әндерімен танысу бесік жырларынан басталады?» Сонымен салт әндері ұғымына анықтама беріледі. – Бесік неден жасалады?
«Бесік жыры» әнін орындау. Дауыс ашу жаттығуы. (ля-ля-ля-ля ля-ля-ля до-ре-ми-фа-соль, соль-фа-ми-ре-до) Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталады. Тақырыпты ашу Бейнеролик
қаз қаз балам әні видеоматериалдарды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар: видеороликте не байқадыңдар? Салт-дәстүр дегенімізді қалай түсінесіңдер? Қандай салт-дәстүр жырын тыңдадыңдар? «Тұсау кесер» салты туралы толық мағлұмат беріңдер?
№1 Тапсырма. Жұптық тапсырма. Дәстүрлі әншілік мектептерді және халық әнінің орындаушыларын анықтаңыз, кестені толтырыңыз.
Ән үйрену
№3 тапсырма. Кестені толтырыңыз. Суреттерге қарап, салт-дәстүрді анықтаңыз, оны 2-3 сөйлеммен түсіндіріңіз. Ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратып, музыканың мінезін анықтаңыз. Тапсырма №4 .«Бесік жыры», «Тұсау кесер», «Жар-Жар», «(Жарапазан,» әндерін тыңдаңыз және дәстүрлі әншілік мектептермен сәйкестендіріңіз. Кестені толтырыңыз.
|
Кезекші раппорт береді Оқушылардың жауабы тыңдалады: Тұрмыс – салт әндері- адамның өмір сүруіне, тіршілігіне байланысты туған әндер. Бесік — нәрестені бөлеуге арналған ағаш төсек. Қазақ бесікті қарағай, қайыңнан, көбіне талдан иіп жасайды. Ши, жөргек, құс төсек, жастық, көрпе, кепіл, тартпа бау, түбек,шүмек.- бесік жабдықтары
Оқушылар бейнеролик көреді. Сұрақтарға жауап береді.
* ЕББҚ оқушысына қолдау көрсетеді. Оқушылар «Тұсау кесер» жырын айтады.
|
Ауызша кері байланыс Ауызша кері байланыс Ауызша кері байланыс Қалыптастырушы бағалау Дескриптор: -өңірлік дәстүрлі әншілік метеп атауын анықтайды; -композиторлардың есімдерің анықтайды; Ауызша кері байланыс Дескриптор: -қазақтың салт-дәстүрлерін анықттайды; -музыкаға түсініктеме береді; -музыканың мінезін түсіндіреді. -әннің ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады; -музыканың көркем құралдарына талдау жасайды; Дескриптор
|
Ынталандыру, мадақтау https://www.youtube.com/watch?v=pWZtN3tDnwA https://www.youtube.com/watch?v=pWZtN3tDnwA https://www.youtube.com/watch?v=pWZtN3tDnwA |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия |
Кері байланыс: Сабақты қоpытындылау. Сабақтан алған білімдеpіңді «Ашық микpофон» әлісімен қоpытындылаймыз. - Сабақтан қандай әсеp алдыңлаp? - Сабақта өзіңе не ұнады Үй тапсырмасы: |
Өз ойларымен бөліседі, қорытынды жасайды. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін «Ашық микрафон» әдісі арқылы жеткізеді |
||
шағым қалдыра аласыз




















