|
Сыныбы: 3 «ә» |
Уақыты: 06.12.2022 |
Сынып жетекшісі: Жұмабекова Әсел |
|
Сынып сағатының тақырыбы: |
«Қазақтың ұлттық ойындары мен ұлттық тағамдары» |
|
|
Сынып сағатының |
Қазақтың ұлттық тағамдарының ерекшелігі мен құндылығын, қазақ халқының қонақжай дәстүрін құрметтеу, тағамдардың жасалу жолдарына түсініктер беру. Оқушыларға «Қазақтың ұлттық ойындары» туралы мәлімет беру; тақырып бойынша білімдерін жүйеге келтіріп пысықтау, тиянақтау, грамматикалық ұғымдарды сауатты әрі дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
мақсаты: |
||
|
Сынып сағатының міндеті |
1. Балаларды қазақтың ұлттық ойындары мен таныстыра отырып
ойын шартын дұрыс бұзбай ойнауға
үйрету. |
|
|
Бағалау критерийлері: |
Сын тұрғысынан ойлау қалыптасады, оқушылар қазақ халықының ұлттық тағамдарын насихаттаудың түрлі жолдарын біледі. |
|
|
Сынып сағатының түрі: |
-аралас |
|
|
Игерілетін дағды: |
Тыңдалым және айтылым |
|
|
Ресурстар: |
асық, қазақ ұлттық киімдер |
|
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Шын жүректен» әдісі. Оқушылар жүрекшені ұстап, бір-біріне сыйлай отырып, жақсы тілектерін айтады. Халқымыздың тарихы – мәдени мұраларының түрлері сан алуан.Солардың қай-қайсысы да адамға,соның игілігіне қызмет етуге бағытталған. Осындай аса құнды игіліктердің бірі-ұлттық ойындар. Қазақ халқының тарихи көне жырларының, эпостары мен лиро-эпостарының қай-қайсысын алып қарасақ та, олардың өн бойынан халықтың ұлттық ойындарының, әдет-ғұрып салттарының алуан түрлерін кездестіреміз.
. «Қызығушылықты ояту»
кезеңі Ойын-сауық, тұрмыс-салт ойындары. Қазақ халқының ойын-сауық, әдет-ғұрып ойындарының көпшлігі «Ақ боран» ойынымен басталады.Найрыз мейрамында бұл ойындар екіжақтың тартысы арқылы ойналып,қыстың қысылшаң қаттылығын бейнелейтін болған. . Сергіту сәті Би «Қара жорға» Асықтардын түстеріне орысша тоқталып кетейік балалар Қызыл – красный Көк – синий Жасыл – зеленый Күлгін қызыл – розовый Асықты ойнамас бұрын саусақтарымызды ойынға дайындап алайық Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ, Қосып едім екеуін, Болып шықты оң саусақ. 4. Шеңберде асық ойнау Шеңбер сызып аламыз, асықты ортасына тізіп қоямыз. Қанша бала ойнаса сонша асық тіземіз. 4 бала ойнасақ 4 сақа болады. Әр баланын сақасы әртүрлі түспен боялады. Рет ретімен сосын ойнаймыз. Жарайсындар! |
|
|
Алғашқы сөз (кезең) |
||
|
Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі |
||
|
Соңы (бекіту) |
Біз болашақ ұрпағымызға тілімізді ғана үйретіп қоймай, салт-санамызды, дәстүрімізді мирас етіп қалдырып, ұрпақтан – ұрпаққа жалғасуына жағдай жасауымыз қажет. Мектепте оқушыларға ұлттық ойындардың құндылығын насихаттау мен қатар, оларды қолданудың озық тәжірибелерін жинақтау және дамытуларымыз керек. Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ халқының ұлттық ойындары
Қазақ халқының ұлттық ойындары
|
Сыныбы: 3 «ә» |
Уақыты: 06.12.2022 |
Сынып жетекшісі: Жұмабекова Әсел |
|
Сынып сағатының тақырыбы: |
«Қазақтың ұлттық ойындары мен ұлттық тағамдары» |
|
|
Сынып сағатының |
Қазақтың ұлттық тағамдарының ерекшелігі мен құндылығын, қазақ халқының қонақжай дәстүрін құрметтеу, тағамдардың жасалу жолдарына түсініктер беру. Оқушыларға «Қазақтың ұлттық ойындары» туралы мәлімет беру; тақырып бойынша білімдерін жүйеге келтіріп пысықтау, тиянақтау, грамматикалық ұғымдарды сауатты әрі дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
мақсаты: |
||
|
Сынып сағатының міндеті |
1. Балаларды қазақтың ұлттық ойындары мен таныстыра отырып
ойын шартын дұрыс бұзбай ойнауға
үйрету. |
|
|
Бағалау критерийлері: |
Сын тұрғысынан ойлау қалыптасады, оқушылар қазақ халықының ұлттық тағамдарын насихаттаудың түрлі жолдарын біледі. |
|
|
Сынып сағатының түрі: |
-аралас |
|
|
Игерілетін дағды: |
Тыңдалым және айтылым |
|
|
Ресурстар: |
асық, қазақ ұлттық киімдер |
|
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Шын жүректен» әдісі. Оқушылар жүрекшені ұстап, бір-біріне сыйлай отырып, жақсы тілектерін айтады. Халқымыздың тарихы – мәдени мұраларының түрлері сан алуан.Солардың қай-қайсысы да адамға,соның игілігіне қызмет етуге бағытталған. Осындай аса құнды игіліктердің бірі-ұлттық ойындар. Қазақ халқының тарихи көне жырларының, эпостары мен лиро-эпостарының қай-қайсысын алып қарасақ та, олардың өн бойынан халықтың ұлттық ойындарының, әдет-ғұрып салттарының алуан түрлерін кездестіреміз.
. «Қызығушылықты ояту»
кезеңі Ойын-сауық, тұрмыс-салт ойындары. Қазақ халқының ойын-сауық, әдет-ғұрып ойындарының көпшлігі «Ақ боран» ойынымен басталады.Найрыз мейрамында бұл ойындар екіжақтың тартысы арқылы ойналып,қыстың қысылшаң қаттылығын бейнелейтін болған. . Сергіту сәті Би «Қара жорға» Асықтардын түстеріне орысша тоқталып кетейік балалар Қызыл – красный Көк – синий Жасыл – зеленый Күлгін қызыл – розовый Асықты ойнамас бұрын саусақтарымызды ойынға дайындап алайық Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ, Қосып едім екеуін, Болып шықты оң саусақ. 4. Шеңберде асық ойнау Шеңбер сызып аламыз, асықты ортасына тізіп қоямыз. Қанша бала ойнаса сонша асық тіземіз. 4 бала ойнасақ 4 сақа болады. Әр баланын сақасы әртүрлі түспен боялады. Рет ретімен сосын ойнаймыз. Жарайсындар! |
|
|
Алғашқы сөз (кезең) |
||
|
Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі |
||
|
Соңы (бекіту) |
Біз болашақ ұрпағымызға тілімізді ғана үйретіп қоймай, салт-санамызды, дәстүрімізді мирас етіп қалдырып, ұрпақтан – ұрпаққа жалғасуына жағдай жасауымыз қажет. Мектепте оқушыларға ұлттық ойындардың құндылығын насихаттау мен қатар, оларды қолданудың озық тәжірибелерін жинақтау және дамытуларымыз керек. Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» |
шағым қалдыра аласыз













