|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазақ хандығы - Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет |
Жамбыл политехникалық жоғары колледжі |
|||||||||||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Нұралиева Асия Тоқбергенқызы |
|||||||||||||||
|
Топ: 1ОРТ-20-5 |
Қатысқандар:15 Қатыспағандар: |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары |
|||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
10.3.1.2 -Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; 10.3.3.2 -Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдау; 10.3.3.3-мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттеу |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық студенттер:Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; Көпшілігі:Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдау; алғышарттарын талдау Кейбірі:мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттеу |
|||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін сипаттау |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар:Оқылым,айтылым, жазылым, тыңдалым |
|||||||||||||||
|
|
Пәндік лексика мен терминалогия:. Мемлекеттілік,этноәлеуметтік, этноаумақтық,жүз, билік |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы,география |
|||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ақ Орда - Қазақ хандығының негізі |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10-мин |
Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу. (түгелдеу, аудиторияның тазалығы ) Үй тапсырмасы:сұрақ- жауап 1.Қазақ хандығының құрылуына құрылу себептері? 2.Ақ Орда - Қазақ хандығының негізі бола алды ма? 3.Әбілхайыр хандығының мемлекеттік аумағы 4.Моғолстан мемлекетінің аумағы 5.Жәнібек пен Керейдің Жетісуға көшуі сұрақтары төңірегінде талқылау;
Картамен жұмыс:Картадан Ақ Орда, Көк Орда, Сырдария бойындағы қалалар аумағы (Түркістан),Әбілхайыр хандығы,Мғолстан мен Темір мемлекетін көрсетіңдер
Қызығушылықты ояту ( Студенттерге жаңа тақырып бойынша визуалды білімді қалыптастыру мақсатында хандық билік туралы бейнематериал көрсетіледі.(Студенттер сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысады) |
Қазақ хандығының шежіресі: http://550kazakhan.kz/?lang=ru Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 1-том. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин 10 мин |
Мәтінмен жұмыс.
Дескриптор Білім алушы : - Хан билігінің ерекшеліктерін жазады; - Билер билігінің ерекшеліктерін жазады; - Халық билігінің ерекшеліктерін жазады Саралау.«Диалог және қолдау көрсету» «Жұлдызды сағат» ойыны студенттердің тарихи ойлау қаблетің дамыту үшін «Жұлдызды сағат» ойынында мынандай шарттар қойдым: 1.Даталар сыры. 2.Тұлғалар 3.Оқиғаны анықта 4.................деген екен 5. Мәре С 4 3 2 1 ұрақ оқылады,жауабы дұрыс болса жұлдызша алады,ең көп жұлдызша жинаған студент ойын жеңімпазы болады.
|
Интербелсенді тақта
Оқулықпен жұмыс |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
Сабаққа қатысқан студенттерді бағалау
Үйге тапсырма беру: Қазақстан тарихы 37-38 тақырып оқу кітаппен жұмыс. «Биліктің қасиеттілігі» туралы пікір жазу |
Топтастыру стратегиясы: Хан сайланғаннан кейін өзіне жүктелген міндеттеріне орай қандай құқықтарды пайдаланады
Ханның құқықтары
|
Стикерлер Маркерлер
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары ашық сабақ Жамбыл политехникалық жоғары колледжі
Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары ашық сабақ Жамбыл политехникалық жоғары колледжі
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазақ хандығы - Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет |
Жамбыл политехникалық жоғары колледжі |
|||||||||||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Нұралиева Асия Тоқбергенқызы |
|||||||||||||||
|
Топ: 1ОРТ-20-5 |
Қатысқандар:15 Қатыспағандар: |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары |
|||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
10.3.1.2 -Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; 10.3.3.2 -Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдау; 10.3.3.3-мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттеу |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық студенттер:Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; Көпшілігі:Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдау; алғышарттарын талдау Кейбірі:мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттеу |
|||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін сипаттау |
|||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар:Оқылым,айтылым, жазылым, тыңдалым |
|||||||||||||||
|
|
Пәндік лексика мен терминалогия:. Мемлекеттілік,этноәлеуметтік, этноаумақтық,жүз, билік |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау |
|||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы,география |
|||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Ақ Орда - Қазақ хандығының негізі |
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10-мин |
Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу. (түгелдеу, аудиторияның тазалығы ) Үй тапсырмасы:сұрақ- жауап 1.Қазақ хандығының құрылуына құрылу себептері? 2.Ақ Орда - Қазақ хандығының негізі бола алды ма? 3.Әбілхайыр хандығының мемлекеттік аумағы 4.Моғолстан мемлекетінің аумағы 5.Жәнібек пен Керейдің Жетісуға көшуі сұрақтары төңірегінде талқылау;
Картамен жұмыс:Картадан Ақ Орда, Көк Орда, Сырдария бойындағы қалалар аумағы (Түркістан),Әбілхайыр хандығы,Мғолстан мен Темір мемлекетін көрсетіңдер
Қызығушылықты ояту ( Студенттерге жаңа тақырып бойынша визуалды білімді қалыптастыру мақсатында хандық билік туралы бейнематериал көрсетіледі.(Студенттер сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысады) |
Қазақ хандығының шежіресі: http://550kazakhan.kz/?lang=ru Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 1-том. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин 10 мин |
Мәтінмен жұмыс.
Дескриптор Білім алушы : - Хан билігінің ерекшеліктерін жазады; - Билер билігінің ерекшеліктерін жазады; - Халық билігінің ерекшеліктерін жазады Саралау.«Диалог және қолдау көрсету» «Жұлдызды сағат» ойыны студенттердің тарихи ойлау қаблетің дамыту үшін «Жұлдызды сағат» ойынында мынандай шарттар қойдым: 1.Даталар сыры. 2.Тұлғалар 3.Оқиғаны анықта 4.................деген екен 5. Мәре С 4 3 2 1 ұрақ оқылады,жауабы дұрыс болса жұлдызша алады,ең көп жұлдызша жинаған студент ойын жеңімпазы болады.
|
Интербелсенді тақта
Оқулықпен жұмыс |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
Сабаққа қатысқан студенттерді бағалау
Үйге тапсырма беру: Қазақстан тарихы 37-38 тақырып оқу кітаппен жұмыс. «Биліктің қасиеттілігі» туралы пікір жазу |
Топтастыру стратегиясы: Хан сайланғаннан кейін өзіне жүктелген міндеттеріне орай қандай құқықтарды пайдаланады
Ханның құқықтары
|
Стикерлер Маркерлер
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















