Ұйымдастыру
8
минут
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу, ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын
арттыру және жақсы көңіл-күй сыйлау. Топтастыру. Мозайка
әдісі.
Ой
қозғау.
1.Суреттерде не
көріп отырсыздар?
2.Карталарда не ерекшелікті байқадыңыздар?
3.Тақырыпты болжап
көріңіз....
Болжамдарын
негіздейді.
Суреттерді
сөйлетейік.
Суреттерді сөйлету арқылы
сабақ тақырыбы,оқу мақсаты мен бағалау критерийлері
ашылады.
Үй тапсырмасын сұрау, ойды
қорыту мақсатында ой қорыту тапсырмалары
ұсынылады.
Неліктен Қазақ хандығы Орталық
Азиядағы тұңғыш ұлттық мемлекет болып
есептеледі?
1.Түсіндіріңіз, неге Әбілқайыр
ханның қол астындағы қазақ рулары Керей мен Жәнібек сұлтандарды
жақтады?
2.Неліктен Керей мен Жәнібек
сұлтандар Жетісу жеріне қоныс аударды деп
ойлайсыз?
3.Болжаңыз, неге Керей мен
Жәнібек сұлтандардың келуіне Моғолстан ханы Есен-бұға қарсы
болмаған?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Карталар суреттеріне қарай
отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа
шығады.
Оқушылар тест тапсырмасын
орныдайды
|
ҚБ
Мұғалім кері байланыс беріп
отырады
1 мен 4 дұрыс жауап -1
балл;
4 пен 8 дұрыс жауап -2
балл;
8 бен 10 дұрыс жауап арасы -3
балл.
|
Тақырыптық
суреттер,
тест
тапсырмалары
|
Жаңа
білім
15
минут
|
ІІ Зерттеу және
талдау.1-тапсырма
Мәтінмен жұмыс. «Джигсо»
әдісі.
Мақсаты: Топпен жұмыс жасай
отырып, қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін
түсіндіріп, постер қорғайды.
1. Хан
және оның міндеттері мен
құқығы
Сұлтандардың басқарудағы
орны
2.
Қазақ қоғамындағы билер мен батырлардың рөлі мен
орны.
3.
Билік үштігі.
«Хан-билер-халық».
2-тапсырма.Өз біліміңді тексер. Жеке
жұмыс.
1.Қазақ хандығындағы саяси
билік қандай әлеуметтік топқа тиесілі
болды?
2. Хан билігі неліктен
қасиетті болды?
3. Қарапайым халық билікке
қалай қатыса алатын еді
4. Хандар неліктен халыққа
құрметпен қарады?
5. Аға және кіші хандардың
билігі қалай жүрді?
6. Мемлекеттің құрылыс
сабақтастығы қандай
болды?
7. Қарапайым халық ханға
қандай құрмет көрсетті?
|
1-тапсырма
Дескриптор:
1)Оқушылар мәтінмен
танысады.
2)Номерлер бойынша
бөлінеді
1-топ хан және оның міндеттері
мен құқығын анықтайды;
1-топ сұлтандардың басқарудағы
орның айтады;
2-топ билер мене батырлардың
билігін түсіндіреді;
3-топ билік үштігін
түсіндіреді.
2-тапсырма
1.Қазақ хандығындағы саяси
билік қандай әлеуметтік топқа тиесілі болғанын
анықтайды;
2. Хан билігі неліктен
қасиетті болғанын анықтайды;
3. Қарапайым халық билікке
қалай қатыса алатынын
айтады;
4. Хандар неліктен халыққа
құрметпен қарағанын айтады;
5. Аға және кіші хандардың
билігі қалай жүргенін
анықтайды;
6. Мемлекеттің құрылыс
сабақтастығы қандай болғандығын
айтады;
7. Қарапайым халық ханға
қандай құрмет көрсеткенін
айтады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
1-топ хан және оның міндеттері
мен құқығын анықтайды-1
балл;
Нақты дәлел
келтіреді-1балл.
1-топ сұлтандардың басқарудағы
орның айтады-1 балл;
Нақты дәлел
келтіреді-1балл.
2-топ билер мене батырлардың
билігін түсіндіреді-1балл;
Нақты дәлел
келтіреді-1балл
3-топ билік үштігін
түсіндіреді-1балл;
Нақты дәлел
келтіреді-1балл.
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
1.Қазақ хандығындағы саяси
билік қандай әлеуметтік топқа тиесілі болғанын
анықтайды-1балл;
2. Хан билігі неліктен
қасиетті болғанын
анықтайды-1балл;
3. Қарапайым халық билікке
қалай қатыса алатынын
айтады-1балл;
4. Хандар неліктен халыққа
құрметпен қарағанын
айтады-1балл;
5. Аға және кіші хандардың
билігі қалай жүргенін
анықтайды-1балл;
6. Мемлекеттің құрылыс
сабақтастығы қандай болғандығын
айтады-1балл;
7. Қарапайым халық ханға
қандай құрмет көрсеткенін
айтады-1балл.
«Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
|
А4,
конспект
Видеоролик
сілтемесі
https://www.youtube.com/watch?v=0BEaYqYMTtY
ҚБ
парағы
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау.
-
Пригласите участников на свою
викторину
https://quizizz.com/join?gc=152045
-
Неліктен Қазақ хандығы
Орталық Азиядағы тұңғыш ұлттық мемлекет болып
есептеледі?
Интерпретация
Мәтінмен жұмыс. "ПОПС
формуласы".
Бірінші сөйлем: "Менің
ойымша....."
Екінші сөйлем: "Себебі, мен
оны былай түсіндіремін..."
Үшінші сөйлем: "Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын...."
Соңғы сөйлем: "Осыған
байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім...."
Үйге
тапсырма:
1.Бес саусақ
әдісі.
Қазақ қоғамындағы саяси
институттардың 3 артықшылғына дәлел
келтірініз;
Қазақ қоғамындағы саяси
институттардың 2 кемшілігіне дәлел
келтіріңіз.
2.
«Қазақ хандығының құрылуы Орта
Азия тарихына үлкен өзгерістер әкелді ме? тақырыбында дереккөздерді
және өз біліміңді
пайдалана отырып, берілген
тақырыпқа 100-200 сөзден құралған эссе
жазыңыз.
|
https://quizizz.com/join?gc=152045
сілтемесімен тест тапсырмасын
орындайды.
Оқушылар
тақырыпты
қорытындылау үшін "ПОПС
формуласы" әдісімен жауап
береді.
|
Баллдық шкаламен
бағаланады.
«Ең үздік
жауап»
|
Интерактивті
тақта
Ақпараттық
карточка
|