Сабақтың тақырыбы | Қазақ хандығына- 550 жыл |
Сілтеме | 04.11.2015 жыл. Сынып: 8 |
Жалпы мақсаты | Танымдық: Қазақ хандығының құрылу тарихы және қазақ хандығының құрылуына көптеген еңбертерін сіңірген батырлар мен хандар және т.б. туралы мәлімет беру. Қазақ жеріндегі тұңғыш дербес мемлекеттің жаулап алушылық соғыстар нәтижесінде емес, халықтың ғасырлар бойы армандаған арман тілегі мен өзара туыстастығы нәтижесінде дүниеге келгенін түсіндіру.Эмоциялық: Психологиялық жағымды орта қалыптастыру арқылы олардың зейінін дамыту; Әлеуметтік: өзара әрекеттестікте оқыту арқылы барлық оқушылардың бірдей оқу мен оқыту үдерісіне қатысуына ықпал жасау; Бірлесіп жұмыс жасауға баулу. |
Күтілетін нәтиже | 1. Қазақ хандығының құрылу тарихы және қазақ хандығының құрылуына көптеген еңбертерін сіңірген батырлар мен хандар және т.б. туралы білетін болады2.Қазақ жеріндегі тұңғыш дербес мемлекеттің жаулап алушылық соғыстар нәтижесінде емес, халықтың ғасырлар бойы армандаған арман тілегі мен өзара туыстастығы нәтижесінде дүниеге келгенін түсінеді.Өзара әрекеттесе жұмыс жасаудың маңыздылығын түсінеді, салыстыруға, пікірлерін айқын тұжырымдауға ықпалданады. Бірлесіп жұмыс жасайды. |
Негізгі идеялар | «Мен тұжырымдамасы», ынтымақтастыққа оқу, өзін-өзі реттеу, СТОҮ, көшбасшылық және педагогикалық бақылау. (тез ойлау, есте сақтау танымдық қабілетін дамыту) |
Тапсырмалар | Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс, мәтінді оқу, талдау)Жұптық жұмыс («Сұрақ бізден- жауап сізден» сұрақтар қойылады) Жеке жұмыс (Анаграмма) |
Көрнекілігі | Ежелгі Қазақстан тарихы (оқулық), Қазақстан тарихы (әдістемелік құрал №9,2012 ж. Алматы, №9, 2013 ж.), АКТ (ғаламтордан алынған мәліметтер), постерлер, тірек-сызбалар, тапсырмалар |
Ойлау үрдісін жүзеге асыру Іс-әрекеті |
Жаттығулар
Тапсырма №1. | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Топқа бөлу. Сынып оқушыларын топқа әр түрлі стикерлер арқылы бөлу.1-топ: «Жәнібек»2-топ: «Керей» |
Топ басшылары өзіне ұқсастығына қарай топтарын құрады. Әр топ көшбасшысы, хатшысы, бақылаушысы, уақыт сақшысы, баяндаушысын сайлайды. Мұғалім 2 топ көшбасшысын сыныптың көмегімен сайлап алады. |
Тапсырма №2. | «Жәнібек», «Керей» тобының мүшелері өз орындарына отырады. |
|
|
| Біз бүгінгі сабағымызда не білеміз деп ойлайсыңдар? Сонымен, оқушылар, бүгінгі тақырыбымыз: Қазақ хандығына – 550 жыл |
Тапсырма №3. | Тақырып 2-ке бөлініп беріледі. 2 топқа әр түсті 1 маркерден беріледі. 1-топ: қызыл 2-топ: жасыл | Мәтінді оқып, өзара шығып топта талдайды. Постерге өз тапсырмаларын орындайды. 1 ғана түспен. Баяндаушы баяндайды. |
Тапсырма № 4. | Топтарға сағат тілімен орын ауыстырып бірін-бірі тексеру жүргізіледі.1 топ- 2- топқа, 2-топ – 1-топқа береді. | Топтар орындарын ауыстырады, басқа топ келіп ватманға басқа маркермен толтырады. Осылай әр топ әр постерге толықтыру енгізілді. Соңында постерлер қорғалады. Формативті бағалаудың түрі: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» |
Тапсырма № 5. | Жұптық жұмыс орындалады. Онда оқушылар сұрақтарға жауап береді
| Оқушылар ауызша жауап береді. Оқып, талдайды. 2 топ мүшелері екеуден отырып, берілген тапсырмалары жұп арқылы орындайды. Онда формативті бағалаудың түрі топта жұпты бағалау. |
| Жұптық жұмысТ- Тәуке хан кезіндегі Қазақ хандығынын астанасы? Қ- Орта жүздің биі? (Қазыбек би)Х- Қазақ мемлекетінде билеушінің лауазымы? (хан)Ж- Барақ ханның мұрагері? (Жәнібек)К- Қазақ хандығының құрылуына бірден-бір ықпалын тигізген? (Керей)Ә-1428 жылы кім таққа отырды? (Әбілқайыр)Т- 603 жылы құрылған қағанат? (Түрік)Қ-1991 жылы қай Республика тәуелсіздігін алды? (Қазақстан) |
Сергіту сәті | Математикалық ойын1. 800*2 - 172= (1428 Әбілхайыр хан таққа отырды)2. 424*2 - 182= (1466 Қазақ хандығының құрылуы)3. 4300÷2 - 682= (1468 Әбілқайыр хан қайтыс болды)4. 348*3+947 = (1991 Қазақстан Республикасы тәуелсіздік алды)5. 460*5 - 589= (1711 Абылай хан дүниеге келді)6. 299*2+5= (603 Түрік қағанатының құрылуы) | Оқушылар математикалық ойынды орындай отырып, көптеген сұрақтардың жауабын табады.
Жылдам әрі ақылдылықпен орындау керек.
|
Тапсырма № 6. | Жеке тапсырмалар орындалады. Әр оқушы жеке өзіндік жұмыс жасайды. | 1,2- топтардың мүшелері өздері жеке отырып, тапсырманы орындайды. «Анаграмма»анх, баыалй, әутек, натсул, кейер, аыср, кылса, нғсыыш, кәжнбіе, үркі, ақаз, дыхақн, Қызбека, Қснақатаз,қнаға. |
Сабақты бекіту: Қарама-қайшылық
|
Бағалау | ОҮБ-1,2,3«Екі жұлдыз бір ұсыныс»Смайлик арқылы бағалауБармақпен бағалау | Кері байланыс(Маған ұнады, маған қиын болды, сұрақ.) |
Үйге тапсырма | Қазақ хандығына-550 жыл |
Кейінгі тапсырма | «Қазақ хандығының құрылуына-550 жыл» реферат |