|
Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.1.2.1 – Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау; 6.3.1.11 – қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қазақ хандығының әлеуметтік қоғамдық құрылысын біледі Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Әлеуметтік топтардың қоғамдағы қызметі мен рөлін анықтайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Қазақ хандығы кезіндегі әлеуметтік топтардың қызметін қазіргі кездегі әлеуметтік топтардың қызметімен салыстырады |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Қазақ хандығының әлеуметтік қоғамдық құрылысын анықтайды |
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы |
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау |
||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. Сөз жазылған парақтар арқылы топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: Ыстық алақан арқылы бір-біріне тілек тілеу. |
1-топ:хандар 2-топ: билер 3-топ: батыр |
|||||||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын сұрау «Кім жылдам?» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру 1.Тәуке хан тұлғасына қандай баға бересіңдер? 2.Тәуке хан Ресеймен қатынастарды дамытуға неліктен мүдделі болды? 3.Тәуке хан басқарған кезең «Алтын ғасыр» деп аталған себебі неде? 4.Тәуке ханның сыртқы саясатын дағы мақсаты қандай болды? Бағалау « Мадақтау» әдісі Топтық жұмыс постер қорғау §50 1-топ дала көшпелілерінң әлеуметтік құрлымы 2-топ Қазақ қоғамындағы билердің ролі 3-топ Қожалардың мұсылман әлеміндегі рөлі мен орны қандай? |
Сұрақ-жауап |
|||||||||||||||||||||
|
|
Әлеуметтік топтардың қоғамдық қызметін анықта. Олардың қызметін сипатта.
|
Жеке жұмыс |
|||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Қара жорға» биі |
видеожазба |
|||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту
|
Венн диаграммасы. Қазақ хандығы тұсындағы әлеуметтік топтардың қоғамдағы ролі мен қызметін қазіргі кездегі әлеуметтік топтардың қоғамдағы ролі мен қызметін салыстырып сипаттау
.
Рефлексия 2 жұлдыз,1 тілек
Үй тапсырмасы: « Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымы» тақырыбына ой-түйін жазу
|
Жұптық жұмыс
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ хандығының әлеуметтік құрлымы
Қазақ хандығының әлеуметтік құрлымы
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.1.2.1 – Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау; 6.3.1.11 – қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қазақ хандығының әлеуметтік қоғамдық құрылысын біледі Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Әлеуметтік топтардың қоғамдағы қызметі мен рөлін анықтайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Қазақ хандығы кезіндегі әлеуметтік топтардың қызметін қазіргі кездегі әлеуметтік топтардың қызметімен салыстырады |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Қазақ хандығының әлеуметтік қоғамдық құрылысын анықтайды |
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы |
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау |
||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. Сөз жазылған парақтар арқылы топқа бөлу Психологиялық ахуал қалыптастыру: Ыстық алақан арқылы бір-біріне тілек тілеу. |
1-топ:хандар 2-топ: билер 3-топ: батыр |
|||||||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын сұрау «Кім жылдам?» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру 1.Тәуке хан тұлғасына қандай баға бересіңдер? 2.Тәуке хан Ресеймен қатынастарды дамытуға неліктен мүдделі болды? 3.Тәуке хан басқарған кезең «Алтын ғасыр» деп аталған себебі неде? 4.Тәуке ханның сыртқы саясатын дағы мақсаты қандай болды? Бағалау « Мадақтау» әдісі Топтық жұмыс постер қорғау §50 1-топ дала көшпелілерінң әлеуметтік құрлымы 2-топ Қазақ қоғамындағы билердің ролі 3-топ Қожалардың мұсылман әлеміндегі рөлі мен орны қандай? |
Сұрақ-жауап |
|||||||||||||||||||||
|
|
Әлеуметтік топтардың қоғамдық қызметін анықта. Олардың қызметін сипатта.
|
Жеке жұмыс |
|||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Қара жорға» биі |
видеожазба |
|||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту
|
Венн диаграммасы. Қазақ хандығы тұсындағы әлеуметтік топтардың қоғамдағы ролі мен қызметін қазіргі кездегі әлеуметтік топтардың қоғамдағы ролі мен қызметін салыстырып сипаттау
.
Рефлексия 2 жұлдыз,1 тілек
Үй тапсырмасы: « Дала көшпелілерінің әлеуметтік құрылымы» тақырыбына ой-түйін жазу
|
Жұптық жұмыс
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













