2
мин
5 мин
|
І. Ұйымдастыру. Оқушылармен
амандасу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару. Топқа
бөлу
«Тақтадағы стикер»
әдісі арқылы үй жұмысын қорытындылау
|
Амандасады, сабақта жоқ
оқушыларды атайды
«Жәңгір», «Жалаңтөс», «Есім»
топтарына бөлінеді және не себепті осы атаулармен бөлінгендігін әр
топтан 1 оқушыдан айтып шығады
Оқушылар тақтаға
ілінген стикерлерде жазылған сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
|
Сабақтың
ортасы
20
мин
|
Оқушыларға BilimLand
платформасы арқылы «Орбұлақ» шайқасы туралы бейнеролик көрсетіледі
(4 мин)
1-тапсырма. «Пирамида» әдісі
арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашады (12
мин)
ЕБҚ: «Сүйсіну» әдісі арқылы
тапсырма орындайды
«Бұл жауабы болса, онда сұрақ
қандай болады?» әдісі арқылы сабақты
бекіту (4 м)
ЕБҚ: «Тарихи диктант» әдісі
арқылы тапсырма орындайды
|
Оқушыларға алдын ала бағалау
парағы беріледі
Оқушылар бейнежазбаны мұқият
тыңдайды
Топтық
жұмыс
«Пирамида
тарихы» әдісі
1) басты кейіпкердің немесе
оқиға атауы
(тақырыптың); 2) мінездеме немесе
сипаттама; 3) әрекеттің орны
(пайдалану); 4)
проблема; 5) жағдайдың өрісін
сипаттау; 6) проблеманы шешу үшін
не қолданылды.
7) проблеманы шешу және ары қарай не
болатынын болжау
Орбұлақ шайқасындағы «Жағымды»
кейіпкерлерді табады, оларға баға
береді
ЖЖ. Оқушыларға сөйлемдер
беріледі. Әр сөйлемнің астына жауабын
жазады
1. Жауға қарсы қазақ қоғамының
бірлігі нығая түсті.Орбұлақ шайқасы қазақ жасақтарының, оның
қолбасшысының әскери өнердегі шеберлігін көрсетті. Соғыс
қимылдарына байланысты таңдалған дұрыс тактикалық әдістер,қазақ
жауынгерлерінің жанқиярлық ерлігі мен отаншылдығы ұрпақтан –
ұрпаққа үлгі болып қалды.
2. Жәңгір хан алдын ала
барлығын есептеп, жер жағдайын шебер пайдаланды. Әскерлерін дұрыс
орналастырып, көшпелілердің соғыс тактикасында қолданыла бермейтін
әдіс-ор қаздырды және оны шебер пайдаланды. Қазақ сарбаздарының
түгелге жуығы білделі мылтықпен қаруланды.
3.Жәңгір хан әскерлерінің бір
жартысын екі таудың арасындағы табаны терең сай және жан жағы биік
жартас шатқалға орналастырып, өзі екінші бөлігіментаудың арғы
жағында тығылып тұрды. Жердің тар болуы себепті қоршап алуға өте
тиімсіз шайқаста көп адамдарынан айырылған кезде, Жәңгір оларға
желке тұсынан тап берді.
Оқушыға 2-3 сөйлем беріледі.
Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді
жазады.
1.Жәңгір хан ....... атты
әскерімен Орбұлақ деген жерге аттанды.
2. Шайқас кезінде Жәңгір ханға
.............көмекке келеді.
3. 1643 жылы қазақ
жеріне........қоңтайшы 50 мың әскерімен баса көктеп
кіреді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Дискриптор:
-Шайқас атауын жазады-1
ұпай;
-Шайқасты сипаттайды – 1
ұпай;
-Шайқас орнын анықтайды-1
ұпай;
-Шайқас кезінде болған
проблеманы анықтайды-1ұпай;
-Шайқас барысын сипаттайды-1
ұпай;
-Шайқас кезінде туындаған
проблеманы шешу кезінде қолданылған әдісті жазады – 1
ұпай;
-Шайқас қорытындысы
анықтайды/болжайды- 1 ұпай;
Дискриптор:
-Жәңгір ханды табады, баға
береді-1 ұпай;
-Жалаңтөс батырды атайды-1
ұпай;
Дискриптор:
-Бірінші сөйлемнің сұрағын
анықтайды-1 ұпай;
-Екінші сөйлемнің сұрағын
анықтайды-1ұпай;
-Үшінші сөйлемнің сұрағын
анықтайды-1 ұпай;
Дискриптор:
1.Бірінші сөйлемде көп
нүктенің орнына қажетті сөзді тауып
жазады-1ұпай;
2. Екінші сөйлемде көп
нүктенің орнына қажетті сөзді тауып
жазады-1ұпай;
3. Екінші сөйлемде
көп нүктенің орнына қажетті сөзді тауып
жазады-1ұпай
|
https://youtu.be/EXMfvlhl3Cs?si=RyD9yjVQDxuKVQpg
Мәтін жазылған
үлестірмелі карточкалар
|
Сабақты
қорытындылау
10
мин
2 мин
|
«Шынжырды үзбе» әдісі арқылы
сабақты қорытындылау
ЕБҚ оқушы да осы әдіс арқылы
өз ойын білдіреді
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар сабақтан алған
білімдерін бір сөйлеммен қорытындылап, бір-бірінің қолынан ұстап
шеңбер құрады.
-Орбұлақ шайқасы 1643 жылы
болды.
-Жәңгір хан әскерінің саны
600, т.с.с
Оқулық соңындағы сұрақтарға
жауап іздеу.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
|