|
Бөлім: Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. |
Мектеп: |
Сыныбы: 11 «Ә» |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Даршеева Меруерт |
|||||||
|
Пәні: қазақ тілі |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ хандығының негізін қалаушылар. |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.3.1 - мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық –саяси, ғылыми) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру; 11.4.1.1 - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені анықтау, әдеби тіл нормаларын білу; Көпшілігі: мәтінде көтерілген мәселені талдау, ғаламдық мәселелермен салыстыру, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; Кейбір оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
|||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
|||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар: |
Тарих, әдебиет |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстанның өткені мен келешегі. |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы: 30 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу. Қызығушылықты ояту. ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.
Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларыңды ортаға салыңдар. 1. Қазақ халқының тарихы қай кезеңнен басталды? 2. Қазақ хандығын құрған тарихи тұлғалар, олардың ұлтымыздың қалыптасуындағы рөлі жайлы не білесіңдер? Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды. Дескриптор:
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Жұптық жұмыс.Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау.
Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтаңыз. _________________________________________ _______________________________________________________________ Автордың мақсаты қандай? Мәтіннің негізгі идеясын анықтаңыз. _______________________________________________________________ _________________________________________ Дескриптор:
ҚБ
|
Сынып қабырғасына сөздер ілінеді. Оқушылар сөздерді кезегімен көріп, аралайды, ойларын айтып әңгімелеседі. Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау. • Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені анықтайды; • мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтайды. Осы тапсырма арқылы Ойталқы туралы білім алады. - Оқылым материалдары мен Әлихан Бөкейхановтың нақыл сөздерін негізге алып, «Елімнің өркендеуіне қандай үлес қоса аламын?» тақырыбында ойталқы ұйымдастырады Функциональдық сауаттылықтарын арттыруға арналған тапсырманы орындайды |
10 балдық жүйе арқылы бағалау
|
11-сынып қазақ тілі Суреттер («Қазақ елінің ұлы тұлғалары» энциклопедиясынан)
01. mp 3
(Дайындаған Нұржігіт Айдархан) |
||||
|
Сабақтың соңы: 3 мин. Үй тапсырмасы: 2 мин. |
Кері байланыс
7-тапсырма |
|
||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік; |
||||||
|
Рефлексия |
Өзін-өзі бағалау Кері байланыс парағы |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім? Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма? |
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ хандығының негізін қалаушылар
Қазақ хандығының негізін қалаушылар
|
Бөлім: Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. |
Мектеп: |
Сыныбы: 11 «Ә» |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Даршеева Меруерт |
|||||||
|
Пәні: қазақ тілі |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ хандығының негізін қалаушылар. |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.3.1 - мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық –саяси, ғылыми) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру; 11.4.1.1 - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені анықтау, әдеби тіл нормаларын білу; Көпшілігі: мәтінде көтерілген мәселені талдау, ғаламдық мәселелермен салыстыру, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу; Кейбір оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
|||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
|||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар: |
Тарих, әдебиет |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстанның өткені мен келешегі. |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы: 30 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Топқа бөлу. Қызығушылықты ояту. ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.
Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларыңды ортаға салыңдар. 1. Қазақ халқының тарихы қай кезеңнен басталды? 2. Қазақ хандығын құрған тарихи тұлғалар, олардың ұлтымыздың қалыптасуындағы рөлі жайлы не білесіңдер? Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды. Дескриптор:
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Жұптық жұмыс.Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау.
Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтаңыз. _________________________________________ _______________________________________________________________ Автордың мақсаты қандай? Мәтіннің негізгі идеясын анықтаңыз. _______________________________________________________________ _________________________________________ Дескриптор:
ҚБ
|
Сынып қабырғасына сөздер ілінеді. Оқушылар сөздерді кезегімен көріп, аралайды, ойларын айтып әңгімелеседі. Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтау. • Мәтінді тыңдап, көтерілген мәселені анықтайды; • мәселені талдай отырып, негізі ойды анықтайды. Осы тапсырма арқылы Ойталқы туралы білім алады. - Оқылым материалдары мен Әлихан Бөкейхановтың нақыл сөздерін негізге алып, «Елімнің өркендеуіне қандай үлес қоса аламын?» тақырыбында ойталқы ұйымдастырады Функциональдық сауаттылықтарын арттыруға арналған тапсырманы орындайды |
10 балдық жүйе арқылы бағалау
|
11-сынып қазақ тілі Суреттер («Қазақ елінің ұлы тұлғалары» энциклопедиясынан)
01. mp 3
(Дайындаған Нұржігіт Айдархан) |
||||
|
Сабақтың соңы: 3 мин. Үй тапсырмасы: 2 мин. |
Кері байланыс
7-тапсырма |
|
||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік; |
||||||
|
Рефлексия |
Өзін-өзі бағалау Кері байланыс парағы |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім? Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма? |
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз




Дескриптор:














