Материалдар / Қазақ хандығының құрылуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ хандығының құрылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ хандығының қалыптасуы, топтық, жұптық, жеке тапсырмаларымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2024
57
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Сейдахмет Бердіқұлов атындағы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының құрылуы. Зерттеу сұрағы: Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?


Бөлім:

Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Калыбаева Э.А.

Күні:

13.03.2024 ж.

Сынып:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ хандығының құрылуы.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.9 Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау;

6.2.3.4 М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтайды

М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіреді

Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі / Уақыты


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 минут






5 минут











Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Өткен тақырыпты еске түсіру үшін «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Оқыту түрі: Жеке жұмыс

Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіздер.

  1. Этносты қалыптастыруға қажетті жағдайларды атаңдар?

  2. Қазақ халқының этникалық негізін кімдер құрады?

  3. XIII ғасырдың басындағы тұрғындардың бірігуіне ықпал еткен себептерді анықтаңдар?

  4. Қазақ халқының қалыптасуына қандай тайпалар негіз болды?

  5. Моңғол шапқыншылығының қазақ халқының қалыптасуына тигізген әсері қандай?

  6. «Қазақ» атауының шығу тарихын айтыңдар.

ЕББҚ бар оқушының өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі артады. Ал өзі оқушы ретінде өзіндік бағалауы жоғарылайды.

Мұғаліммен амандасады.






Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере отырып білімдерін тексереді.







Мадақтау

Үй жұмысын бағалау арқылы оқушылардың өткен сабақ бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне мониторинг жүргізіп, кері байланыс беріледі.




Оқулық

Карта


























2 минут







4 минут







Сабақтың ортасы









15 минут



































7 мин

Суреттер арқылы жаңа тақырыпқа шығу. Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру. Мақсатын, бағалау критерийін оқушыларға болжату.

Дағды: сабаққа мақсат қою дағдысы, бағалау критерийлерін шығару дағдысы қалыптасады



«Қазақ хандығының құрылуы» жайлы бейнематериал көрсету.

«Түртіп алу» әдісі арқылы оқушыларға дәптеріне талқылау сұрақтарының жаубын жазғызу.

1. 1457 жылы қандай оқиға болды?

2. Керей мен Жәнібекке Моғолстанның қай билеушісі жер берді?

3. Қазақ хандығы қай жылы және қай жерде құрылды?

4. Әбілқайыр хан қай жылы қайтыс болды?

5. Қазақ хандығы тұсында қандай қалалар үшін талас-тартыс басталды?





1- тапсырма.

Оқыту түрі: Топтық жұмыс

Әдісі: «Картамен жұмыс»

1-топ. Нұсқаулық:

1. Қазақ хандығының құрылуына себеп болған 3 мемлекетті картаға түсіреді 2. Қазақ хандығының алғашқы кездегі орналасқан аумақтарын анықтайды


2-топ.

Әдісі: «Тұлғалар сөйлейді»

Нұсқаулық: Берілген суреттердегі тұлғаларды қолданып Қазақ хандығы құрылуының барысын сипаттайды.

Керей хан, Жәнібек хан, Әбілқайыр хан, Есен Бұға хан, Мұхаммед Хайдар Дулати


3-топ.

Әдісі: «Концептуалды кесте»

Нұсқаулық: Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын сипаттайды .


Дағды: оқылым арқылы түсініп оқу дағдысы, шешім қабылдау, сыни тұрғысынан ойлау дағдысы дамиды.



ЕББҚ бар оқушылар барлық жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға қатысады.

Құндылық- Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы



Оқыту түрі: Жұптық жұмыс

Әдісі: «Интеллект карта»

2-тапсырма. Нұсқаулық: Қазақ хандығының құрылуы туралы Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарих-и Рашиди» еңбегін талдаңыз.

Деректі талдауға нұсқаулықтар:

- Деректің түрін нақтылайды.

- Деректің жазылған уақытын анықтайды.

-Деректің авторын атайды.

- Деректің негізгі мазмұнын сипаттайды


Талқылау сұрақтары:

  1. Нені білдік?

  2. Тапсырма орындау барысында қандай мақсатқа жеттік?

  3. Қиындық туындады ма?

  4. Қандай қорытындыға келдік?

Дағды: Бірін-бірі тыңдай білу, шешім қабылдау, бір-бірімен байланысқа түсу, талдау, болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы қалыптасады.


ЕББҚ бар оқушы бұл тапсырмада ең бірінші тапсырманы орындаған сыныптасынан қолдау көмек алып, тапсырманы бірге орындайды.

Мақсатқа оралу.

М.Х. Дулати «Тарихи Рашиди» еңбегінің тарихи құндылығын айту.

Сабақ мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, бағалау критерийімен танысады.




Мәліметтерді есте сақтайды, ойын арқылы сұрақтарға жауап береді.



Оқушылар Қазақ хандығының құрылуының алғышарттары мен себептерін түсіндіреді






Оқулықтағы ақпаратқа сүйене отырып, қазақ хандығының құрылуының тарихи маңызын салалар бойынша анықтайды.




























Оқушылар деректі талдап еңбектің маңыздылығын түсіндіреді

Қалған жұптар айтылмаған мәліметті ғана толықтырады.












Бағалау критерийі:

-Қазақ хандығының құрылуының алғышарттарын біледі.

- М.Х.Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің тарихи құндылығын түсінеді.















Бағалау критерийі:

-Қазақ хандығы құрылуына себепші болған мемлекеттерді картадан анықтайды;

- Қазақ хандығы құрылуының барысын тұлғалар арқылы сипаттайды;

-Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтайды.

Түрі- Топ аралық бағалау






















975тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!