|
Қазақ хандығының құрылуы мен дамуы. |
Мектеп: Қараой мектеп-балабақшасы |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Қатысқандар саны: Мұғалім: Копбаев Елеусин Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары |
||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.3.1.2 Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; 10.3.3.2 Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдау; 10.3.3.3 мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттеу |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіреді Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдайды мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттейді |
||||||||||||||||||||
|
Кәсіби мақсат |
Диалогтық оқыту арқылы оқушылардың айтылым дағдысын дамыту |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Қолдану Қазақстанда мемлекеттілік тің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіреді Анализ Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдайды Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттейді |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Хандық, ұлыс, арыс, ата-аймақ, ауыл, ұлыс жүз ұғымдарын біледі. |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Өмір бойы оқу; материалды білуге құмарлық, шығармашылық және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру; Өз көзқарастарын ашық білдіру; Бірін-бірі тыңдап және сұрақтарға жауап беру |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ барысында интерактивті тақта қолданылады |
||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Қазақ халқынының қалыптасу үдерісі және ортағасырлық мемлекеттердің құрылымдарын, ішкі және сыртқы саяси бағыттарын, дәстүрлерін біледі. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру
Сабақтың ортасы
|
Суреттерді сөйлетейік.(Миға шабуыл) Суреттерді сөйлету арқылы сабақ тақырыбы,оқу мақсаты мен бағлау критерийлері ашылады. Қазақ хандығының құрылу тарихын, құрылымын, саяси жүйесін сипаттайтын бейнбаян көрсетемін. Бейнебаян көрсетілгеннен кейін төмендегідей сұрақтар қоямын: 1. Қазақстан аумағында өмір сүрген қандай мемлекеттерді білесіңдер? 2. Аталған мемлекеттердің болашақ Қазақ хандығымен қандай тарихи байланысы қандай? Сыныпты оқушылардың туылған жыл мезгілдері бойынша төрт топқа біріктіремін. II. Зерттеу және талдау 1-топ. Сақ-ғұн дәуіріндегі мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы 2-топ. Түркі кезеңіндегі мемлекеттердің басқару формалары, әкімшілік бөлінісі 3-топ. Моңғол шапқыншылығының қазақ жеріндегі мемлекеттіліктің дамуына ықпалы 4-топ. XV ғасырдың ортасындағы тарихи оқиғалар және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуының аяқталуы Дескрипторлар : 1.Мемлекеттіліктің қалыптасу себептері мен дамуына сипаттайды 2. Мемлекеттердің басқару формаларын талдайды 3. Өзіндік қорытынды жасайды Оқушылар өзара сағат тілімен бағалау жүргізеді. III. Мәтінмен жұмыс «Қазақ хандығының құрылуы Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі» немесе «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топ» атты екі тұжырымның бірін таңдап, өз дәлелін келтіреді, қорытынды келтіріп, баға береді
IV.Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін анықтаңыз.
Бағалау критерийлері Әрбір көрсетілген кестедегі тақырыпқа 3 мысалдан келтіреді. Оқушылар өзара бағалау жүргізеді. Бекіту сұрақтары: Сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Иллюстрациялық материал Қазақ хандығының құрылуы және нығаюы (XV-XVI ғғ. басы) Қазақ хандығының құрылуы Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары Пирамида беріледі, толтырылады. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Өз жетістігіңді бағала бойынша кері байланыс Үйге тапсырма: Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттарының артықшылықтары мен кемшіліктері неде болды? атты тақырыбына постер жасау. Критерийлері 1.Артықшылығын көрсететін кем дегенде 3 дәлел 2.Кемшілігін көрсететін кем дегенде 2 дәлел 3.Қорытынды 4. Көркем рәсімделуі |
|
|||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар/жұптар тілді меңгеру қабілеті төмен оқушыларды тілді меңгеру қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалау тиіс. Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ хандығының құрылуы мен дамуы
Қазақ хандығының құрылуы мен дамуы
|
Қазақ хандығының құрылуы мен дамуы. |
Мектеп: Қараой мектеп-балабақшасы |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Қатысқандар саны: Мұғалім: Копбаев Елеусин Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары |
||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.3.1.2 Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; 10.3.3.2 Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдау; 10.3.3.3 мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттеу |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіреді Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдайды мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттейді |
||||||||||||||||||||
|
Кәсіби мақсат |
Диалогтық оқыту арқылы оқушылардың айтылым дағдысын дамыту |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Қолдану Қазақстанда мемлекеттілік тің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіреді Анализ Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдайды Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттейді |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Хандық, ұлыс, арыс, ата-аймақ, ауыл, ұлыс жүз ұғымдарын біледі. |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Өмір бойы оқу; материалды білуге құмарлық, шығармашылық және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру; Өз көзқарастарын ашық білдіру; Бірін-бірі тыңдап және сұрақтарға жауап беру |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ барысында интерактивті тақта қолданылады |
||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Қазақ халқынының қалыптасу үдерісі және ортағасырлық мемлекеттердің құрылымдарын, ішкі және сыртқы саяси бағыттарын, дәстүрлерін біледі. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру
Сабақтың ортасы
|
Суреттерді сөйлетейік.(Миға шабуыл) Суреттерді сөйлету арқылы сабақ тақырыбы,оқу мақсаты мен бағлау критерийлері ашылады. Қазақ хандығының құрылу тарихын, құрылымын, саяси жүйесін сипаттайтын бейнбаян көрсетемін. Бейнебаян көрсетілгеннен кейін төмендегідей сұрақтар қоямын: 1. Қазақстан аумағында өмір сүрген қандай мемлекеттерді білесіңдер? 2. Аталған мемлекеттердің болашақ Қазақ хандығымен қандай тарихи байланысы қандай? Сыныпты оқушылардың туылған жыл мезгілдері бойынша төрт топқа біріктіремін. II. Зерттеу және талдау 1-топ. Сақ-ғұн дәуіріндегі мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы 2-топ. Түркі кезеңіндегі мемлекеттердің басқару формалары, әкімшілік бөлінісі 3-топ. Моңғол шапқыншылығының қазақ жеріндегі мемлекеттіліктің дамуына ықпалы 4-топ. XV ғасырдың ортасындағы тарихи оқиғалар және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуының аяқталуы Дескрипторлар : 1.Мемлекеттіліктің қалыптасу себептері мен дамуына сипаттайды 2. Мемлекеттердің басқару формаларын талдайды 3. Өзіндік қорытынды жасайды Оқушылар өзара сағат тілімен бағалау жүргізеді. III. Мәтінмен жұмыс «Қазақ хандығының құрылуы Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі» немесе «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топ» атты екі тұжырымның бірін таңдап, өз дәлелін келтіреді, қорытынды келтіріп, баға береді
IV.Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін анықтаңыз.
Бағалау критерийлері Әрбір көрсетілген кестедегі тақырыпқа 3 мысалдан келтіреді. Оқушылар өзара бағалау жүргізеді. Бекіту сұрақтары: Сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Иллюстрациялық материал Қазақ хандығының құрылуы және нығаюы (XV-XVI ғғ. басы) Қазақ хандығының құрылуы Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары Пирамида беріледі, толтырылады. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Өз жетістігіңді бағала бойынша кері байланыс Үйге тапсырма: Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттарының артықшылықтары мен кемшіліктері неде болды? атты тақырыбына постер жасау. Критерийлері 1.Артықшылығын көрсететін кем дегенде 3 дәлел 2.Кемшілігін көрсететін кем дегенде 2 дәлел 3.Қорытынды 4. Көркем рәсімделуі |
|
|||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар/жұптар тілді меңгеру қабілеті төмен оқушыларды тілді меңгеру қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалау тиіс. Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз














