Қазақ хандығының құрылуы мен дамуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ хандығының құрылуы мен дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ хандығының құрылуы мен дамуы.


Мектеп: Қараой мектеп-балабақшасы

Күні:

Қатысқандар саны: Мұғалім: Копбаев Елеусин

Қатыспағандар саны:

Сынып: 10

Сабақ тақырыбы

Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.3.1.2 Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

10.3.3.2 Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдау;

10.3.3.3 мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттеу

Сабақ мақсаттары

Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіреді

Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдайды

мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттейді

Кәсіби мақсат

Диалогтық оқыту арқылы оқушылардың айтылым дағдысын дамыту

Бағалау критерийлері




Қолдану

Қазақстанда мемлекеттілік тің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіреді

Анализ

Қазақ хандығының құрылуын Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі ретінде тұжырымдайды

Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін зерттейді

Тілдік мақсаттар

Хандық, ұлыс, арыс, ата-аймақ, ауыл, ұлыс жүз ұғымдарын біледі.

Құндылықтарды дарыту




Өмір бойы оқу; материалды білуге құмарлық, шығармашылық және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру;

Өз көзқарастарын ашық білдіру;

Бірін-бірі тыңдап және сұрақтарға жауап беру

Пәнаралық байланыстар


АКТ қолдану дағдылары

Сабақ барысында интерактивті тақта қолданылады

Бастапқы білім

Қазақ халқынының қалыптасу үдерісі және ортағасырлық мемлекеттердің құрылымдарын, ішкі және сыртқы саяси бағыттарын, дәстүрлерін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдастыру













Сабақтың ортасы




















































  1. Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Суреттерді сөйлетейік.(Миға шабуыл)

Суреттерді сөйлету арқылы сабақ тақырыбы,оқу мақсаты мен бағлау критерийлері ашылады.

Қазақ хандығының құрылу тарихын, құрылымын, саяси жүйесін сипаттайтын бейнбаян көрсетемін. Бейнебаян көрсетілгеннен кейін төмендегідей сұрақтар қоямын:

1. Қазақстан аумағында өмір сүрген қандай мемлекеттерді білесіңдер?

2. Аталған мемлекеттердің болашақ Қазақ хандығымен қандай тарихи байланысы қандай?

Сыныпты оқушылардың туылған жыл мезгілдері бойынша төрт топқа біріктіремін.


II. Зерттеу және талдау

1-топ. Сақ-ғұн дәуіріндегі мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы

2-топ. Түркі кезеңіндегі мемлекеттердің басқару формалары, әкімшілік бөлінісі

3-топ. Моңғол шапқыншылығының қазақ жеріндегі мемлекеттіліктің дамуына ықпалы

4-топ. XV ғасырдың ортасындағы тарихи оқиғалар және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуының аяқталуы


Дескрипторлар :

1.Мемлекеттіліктің қалыптасу себептері мен дамуына сипаттайды

2. Мемлекеттердің басқару формаларын талдайды

3. Өзіндік қорытынды жасайды

Оқушылар өзара сағат тілімен бағалау жүргізеді.

III. Мәтінмен жұмыс

«Қазақ хандығының құрылуы Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі» немесе «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топ» атты екі тұжырымның бірін таңдап, өз дәлелін келтіреді, қорытынды келтіріп, баға береді


Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топ

«Қазақ хандығының құрылуы Қазақстан аумағындағы тарихи процестердің заңды нәтижесі»

«Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топ»

1.


2.


3.

1.


2.


3

Қорытынды





IV.Қазақ хандығының саяси институттарының ерекшеліктерін анықтаңыз.

XV—XVIII ғасырлардағы Қазақ мемлекеттігінің әкімшілік басқару құрылысы


XVII ғасырдағы мемлекет нышандары


Билер институты. Құрылтай


Қазақ хандығындағы заңдар. («Қасым ханның қасқа жолы», «Есім ханның ескі жолы», «Жеті Жарғы»,)


Меншік қатынастары. Салықтар мен міндеткерліктер


Бағалау критерийлері

Әрбір көрсетілген кестедегі тақырыпқа 3 мысалдан келтіреді.

Оқушылар өзара бағалау жүргізеді.

Бекіту сұрақтары:

Сұрақтарға жауап беріңіз.

  1. Қарасүйектерде ерекше құқыққа кімдер ие болды?...............

  2. Батыр деп кімдерді айтамыз?....................................................

  3. Батырлады халыққа кімдер танытты?.....................................

  4. Қоғамда ешқандай құқығы жоқ адамдар қалай аталды?........



Иллюстрациялық материал

Қазақ хандығының құрылуы және нығаюы (XV-XVI ғғ. басы)

























Қазақ хандығының құрылуы


















Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары














Пирамида беріледі, толтырылады.


Сабақтың соңы


Өз жетістігіңді бағала бойынша кері байланыс

Үйге тапсырма:

Қазақ хандығы: мемлекеттің саяси институттарының артықшылықтары мен кемшіліктері неде болды? атты тақырыбына постер жасау.

Критерийлері

1.Артықшылығын көрсететін кем дегенде 3 дәлел

2.Кемшілігін көрсететін кем дегенде 2 дәлел

3.Қорытынды

4. Көркем рәсімделуі





Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар/жұптар тілді меңгеру қабілеті төмен оқушыларды тілді меңгеру қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалау тиіс.

Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.












Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.














Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.02.2021
724
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі