Материалдар / Қазақ жазуының даму жолы 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ жазуының даму жолы 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2020
5767
81 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пəн: Қазақ тілі мен əдебиеті

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

1-бөлім. Қазақ жазуының даму жолы.

Cабақ тақырыбы:

1–2-cабақ. Алғашқы жазу.

Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, əлеуметтік, қоғамдық) мəселені анықтап, өз пікірін білдіру;

9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік жəне жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: поэзиялық шығарманы тыңдайды, туындыдағы мəселені анықтайды.

Көбі: шығарманы оқып, пікірін айтады.

Кейбірі: шығарманың тілдік жəне жанрлық ерекшелегін анықтап, талдау жасайды.

Бағалау критерийлері

Мəтіндегі негізгі идеяны анықтайды, шығармаларға талдау жасайды, өз ойын айтады.

Тілдік мақсаттар

Пəнге тəн лексика мен терминология: дүниетаным, нұсқа, көшірме, жазба, көне, төте.

Тілдік бағдар: Өздік етістің қызметін біліп, қажетті жағдайда қолдана білу.

Бастапқы білім

Қазақ жазуы туралы өз ойын айтады, ақпарат береді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-əрекет

Дереккөздер

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жылдам фото» тренинг тəсілімен оқушылар шеңбер құрып отырады да, 1-2 минут бір-бірін көзбен жылдам «фотоға» түсіреді. Содан соң кері бұрылып отырып, мұғалімнің түрлі сұрақтарына жауап береді. Өзінен кейін үшінші кім отырғанын, қарсы отырған оқушының үстіндегі киім түсін, кімнің көк көзілдірік тағып отырғанын т.с.с. сұрауға болады. Соңында қайта бір-біріне қарап, өз фотоларының дұрыс-бұрыстығына көз жеткізеді. Қызығушылықты ояту. Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазылады.

Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. Ойтүрткі.

Тақырыпты болжау.

1-тапсырма. Жазу түрлері бейнеленген суреттерге қатысты ойларын айтады, пікірлерін негіздейді.

2-тапсырма. Суреттерге қатысты сұрақтарға жауап береді. 4-тапсырма. Сөздерді байланыстырып, жазу түрлері жайында əңгімелеу.

Дескриптор:

  • суреттерді сипаттайды;

  • сұрақтарға жауап беруде өз пікірін негіздейді; – жазу түрлері жайында əңгімеге қатысады.

Сабақтың

ортасы

Мағынаны ажырату. Ойқозғау. Жырмен жұмыс істеудің негіздерін қалыптастыру үшін оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады. Оқулықта берілген шығармамен таныстыру, түсінуге бағытталған тапсырмаларды орындау. Сабақта «Зерттеудің алты қадамы» cтратегиясын қолданады.

  1. Тапсырманы анықтау: Мен нені анықтауым керек? Мен не істеймін? Қазір не білемін? Маған қандай лексика керек? Мен өз жұмысымды қалай таныстырамын?

  2. Ақпараттың орналасқан орны: Мен ақпаратты қайдан таба аламын? Маған кім көмектесе алады?

  3. Тиісті ресурстарды таңдау: Бұл ақпарат пайдалы ма? Мен нені сақтауым керек? Маған нені өшіріп тастау керек?

Ресурстар қаншалықты сенімді болып табылады?

  1. Ақпаратты ұйымдастыру: Мен жазбаларды өз сөзіммен жаза аламын ба? Оларды қалай ұйымдастырамын? Мен ақпараттың қайдан алынғанын белгіледім бе? Жеткілікті ақпарат алдым ба?

  1. Идеяларды ұсыну: Менен өз жұмысымды қалай таныстыруды сұрады? Оны қалай құрылымдауым керек? Өз

Интербелсенді тақта Аудиокітап

Суреттер Түрлі түсті

қарындаш-

тар

Постер Бағалау парағы


жұмысымды кімдерге таныстыратын боламын? Мен тез тіл табысқышпын ба?

6) Соңғы өнімді бағамдау: Мен бірдеңені қалдырып кеттім бе? Менің жұмысымның мəні бар ма? Орфографиялық жəне грамматикалық нормалардың сақталуын тексердім бе? Өз жұмысымды оқыған адамның алдында мақтаныш сезіне аламын ба? Мен не үйрендім?

4-тапсырма. Сөздерді байланыстырып, жазу түрлері жайында əңгімелейді. Рөлдік ойындарға сəйкес топқа бөліп əңгімелеу шартын түсіндіреді.

5-тапсырма. Шағын мəтіндердің тақырыбын анықтау.

Тақырып таңдау себебін бір-біріне айтып, негіздеу қажет. «Таныстырылым» тəсілі негізінде таңдау себептерін топта айтады.

6-тапсырма. Мəтіндерді оқып, жазу түрлерінің айырмашылығын анықтап жазады.

Дескриптор:

– жазу жайында пікірін айтады; – ақпараттарды қолданады; – cұхбатқа қатысады.

Қалыптастырушы бағалау. «Бағалау парақтары» негізінде қорытындылайды.

Кері байланыс. «Бір сөзбен» əдісі. Оқушылар тапсырманы қалай орындағандарын бір сөзбен айтады. Ойсергек.


Сабақтың соңы

7-тапсырма. Жазу адам өмірінде қандай қызмет атқарады? «Дұрысын белгіле» тапсырмасын орындатады. Таңдау себептерін түсіндіреді. Мəтіндегі деректермен өз пікірін негіздейді. Жəне осы тапсырма бойынша өз ойын топта айтқызады. Салыстырады. Ойталқыға қатысады.

Дескриптор:

  • жазу жайында пікірін негіздейді;

  • өз пікірін деректер негізінде дəлелдейді.

Үй тапсырмасы. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 3-тапсырманы орындау беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындалу қажеттігі түсіндіріледі. Ойтолғаныс

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері.

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс.

Рефлексия. Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!