"Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар" 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар туралы өткен мұғалімге көмек болады
Материалдың қысқаша нұсқасы




Пәні: География

Бөлім: Кіріспе

58жалпы орта мектеп

Күні: 20.09.17ж

Мұғалім:Касимова Сауле Айдановна

Сынып: 8 «в»

Қатысушылар саны:____

Қатыспағандар:_____

Сабақтың тақырыбы

Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар


Сабақтың мақсаты

  • Барлығы: Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар туралы анықтау

  • Басым бөлігі: Қазақстан туралы алғашқы деректер туралы сипаттау

  • Кейбірі: Географиялық зерттелудің тарихы кестесін құрастыру

Бағалау критерийі

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

  • Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар туралы анықтайды.

  • Қазақстан туралы алғашқы деректер туралы сипаттайды

  • Географиялық зерттелудің тарихы кестесін құрастырады

Тілдік мақсаттар

Тыңдалым: Әртүрлі географиялық карталарды пайдаланып сипаттайды

Айтылым:Жаңа сабақ бойынша айтады.

Жазылым: Дәптермен картамен жұмыс жасайды.

Оқылым: Мәтінді оқиды талқылайды жән есеп шығарады.

Пәндік лексика және терминология:

«Диуани лұғат ат-түрік», «Батысқа саяхат естелігі», «Тарих», «География», «Географиялық жетекші», «Манақиб әл- атрак».

Құндылықтарға

баулу

  • Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы арқылы Қазақстандағы басқа ұлттарды құрметтеуге, ынтымақтастыққа, патриоттыққа, азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеймін.

  • Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астананың құндлығы негізінде оқушыларды патриоттыққа тәрбиелеу.


Алдыңғы білім


Сағаттық белдеулерді анықтауды үйрену

Қазақ жерінің ерте кездегі географиялық зерттелуі туралы біледі.


Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақ кезіндегі жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақ басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу

Оқушыларды түгелдеу

Топқа бөлу: «Сыңарымды тап» әдісі бойынша төрт топқа топтастырдым.

Стикер, плакат

Сабақ ортасы


Жаңа сабақ

«Түрткі,сынақтан өткізу,қайта бағыттау» сұрақтары (5 минут)


Қазақ жері қай кезден бастап зерттелген?.

Араб зерттеушілері Қазақстанға қашан келе басталған?

Екінші ұстаз атанған ғалым кім?

Дөңгелек картаны кім жасаған?


. Мұғалімнің түсіндіруі.

Жеке   жұмыс

Жердегі уақытты анықтау

Ескерту: Егер нүктелер батыс және шығыс бойлықтарда орналасса градустарын бір-біріне қосасың.Бір бойлықта орналасса бір-бірінен аласың.

Есептер:

1.Киевте (30 ºш.б)сағ түскі 12 болғанда Қарағандыда (75 ºш.б) қанша?

 1) тәсіл: 75 ºш.б-30 ºш.б=45 ºх4 мин=180 мин:60 мин=3 сағ, Қарағандыда сағ 12+3=15 сағ

2) тәсіл: 75 ºш.б-30 ºш.б=45° 45°:15°=3 12+3=15 сағ

Оқушылар қандай жағдайда түсінгендігін білдіріп басбармақ арқылы бағалап, көрсетеді.


Топтық жұмыс «Сағат тілімен»

1-топ: Алғашқы мағлұматтар

2-топ: Араб зерттеушілері

3-топ: Әбу Насыр әл-Фараби

Бағалау. «Пікір айту» ауызша


Жұптық жұмыс

Тапсырма: Картамен жұмыс

Дәптерлеріңе Старбонның картасын түсіріп, оның Каспий мен Арал теңіздері жайындағы болжамын түсіндіріп көріңдер.

Бағалау: Жұмысын қорғаған топты отырған оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы бағалайды


Интербелсенді тақта, слайд, оқулық

https://twig-bilim.kz/











Қазақстан Республикасы атласындағы карталар

карточкалар.


8- сыныпқа арналған география

оқулығы



Слайд, қима қағаз

Слайд

Карта, атлас


Үйге тапсырма

Сағаттық белдеулерді анықтауды үйрену

Қазақ жерінің ерте кездегі географиялық зерттелуі


Сабақ соңы


Сабақты бекіту:

Рефлексия (кері байланыс)

Не үйрендім?

Не қиын болды?

Түсінбеген жерім









Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпа-раттық –коммуникациялық технологияларды қолдану























Рефлекция

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау тиімді болдыма

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?

және неліктен?






























Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?



2.Сыни тұрғыдағы жаңа әдіс-тәсілдер.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
1078
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі