0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Модуль / Пән
Бөлім / кіші бөлім
Сабақ тақырыбы
Мұғалім
Жалпы мәліметтер
Сабақ түрі
Мақсаттары, міндеттері
Күтілетін нәтижелер
"Қазақстан тарихы"
(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)
3.Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан
3.4.3 тақырып. Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік
түрі
күні: « »____2024
Тлекметова Гульнар
күні: « »____2024
Болысбековна
күні: « »____2024
күні: « »____2024
күні: « »____2024
Курс 1 группа
МІ 23-7,
МІ 23-8,
МІ 23-9,
МІ 23-10,
МІ 23-02.
Жаңа білімді игеру
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі кезеңіндегі
қоғамдық-саяси дамуындағы жетістіктері мен
қарама-қайшылықтарын талдау;
1)«Автономдық кеңес республикасы», «кеңес
одағы республикасы», «унитарлы мемлекет»
ұғымдарын
пайдалану
арқылы
Қазақ
мемлекеттілігінің кеңестік түрін талдау;
2)Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдықсаяси дамуының жетістіктерін сипаттайды;
3)Қазақстанның кеңестік кезеңдегі қоғамдық-саяси
дамуындағы қайшылықтардың себебін анықтайды.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарлан
ған
кезеңдері
Сабақтың
ортасы
(Түсіну
кезеңі)
Сабақта жоспарланған іс-шаралар
I. сыныпты ұйымдастыру.
- Білім алушылардың сабаққа қатысуын түгендеу
Мозаикалық оқыту әдісі – бұл оқытуды
құрылымдаудың, сондай-ақ жұмыс көлемін бөлудің
пайдалы техникасы. Топтың әр мүшесінен жалпы
тапсырманың нақты бір бөлігін оқып әрі орындау
кезінде жауапты болуын талап етеді. Содан кейін
топтың әр мүшесі жалпы тапсырманы аяқтау үшін
бастапқы тобына қайта оралады .
II. Тірек білімді өзектендіру. Деректермен жұмыс.
Салыстырыңдар. (жұптық жұмыс)
Жұпта оқушылар деректермен жұмыс жасап,
Ресурстар
Қазақстан
тарихы,
10-сынып,
З.А.Жандо
сова.
Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру
жолындағы қазақ халқының күресінің ұқсастығы
мен айырмашылығын анықтап, «‘Бір жағынан’
‘Басқа жағынан’» әдісі арқылы салыстырып
талдайды.
Сабақтың
ортасы
(Түсіну
кезеңі)
Білім алушыларды сабақтың тақырыбымен мақсаттарымен
таныстыру.
III. Жаңа материалды зерттеу
«Миға шабуыл» әдісі
1-тапсырма Дерекпен жұмыс. Талдаңдар. (топтық
Қосымша
жұмыс)
1
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі кезеңіндегі
қоғамдық-саяси дамуындағы жетістіктері мен қарамақайшылықтарын талдап, жіктеу.
Мәтінмен жұмыс.
«Автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы
республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын
пайдалану арқылы Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрін
талдайды.
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтіннен «Автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы
республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын тауып,
жазады.
2-тапсырма (жұптық жұмыс)
Қосымша
Зерттеу сұрақтары:
2
Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси жүйесін
сипаттайды;
- Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси
дамуының жетістіктеріне тоқталады;
- Қазақстанның кеңестік кезеңдегі қоғамдық-саяси
дамуындағы қайшылықтардың себебін анықтайды.
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтіннен Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси жүйе
туралы жазады.
3-тапсырма «Шағын тарихи әңгіме»
Оқушыларға Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі
кезеңіндегі суреттер топтамасы ұсынылады. Суреттер
желісі бойынша шағын тарихи әңгіме құрастыру
тапсырылады.
Қосымша
3
Сабақтың
соңы
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтінді қолдана
отырып суреттердің біріне дерек айтады.
IV. Жаңа материалды бекіту
«Сәйкестікті табу» стратегиясы.
Берілген сілтемеге өтіп қазақ мемлекеттілігінің кеңестік
түрі анықтайды.
Мұғалімнің бақылау картасы
ТАӘ
Үй
жұмысн
а кесте
толтыру
Мәтінме
н жұмыс
Жұптық
жұмыс
Суретке
байланыс
ты дерек
келтіру
Сәйкесте
ндіру
тапсырм
асын
орындау
Рефлексия
«3,2,1»
әдісі арқылы кері байланыс
1.Маған ұнаған
нәрсе
2. Есімде қалған
нәрсе
3.Тақырып
бойынша
1
сұрақ
V. Үй тапсырмасы:
1. « Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі » мәтіннен
тауып сипаттап жазу ; (ЕББҚ бар білім алушылар
үшін)
2. « Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі »
тақырыбында хронологиялық кесте жасаңдар.
https://quizl
et.com/689
814034/live
?type=chec
kpoint
Бөлім / кіші бөлім
Сабақ тақырыбы
Мұғалім
Жалпы мәліметтер
Сабақ түрі
Мақсаттары, міндеттері
Күтілетін нәтижелер
"Қазақстан тарихы"
(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)
3.Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан
3.4.3 тақырып. Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік
түрі
күні: « »____2024
Тлекметова Гульнар
күні: « »____2024
Болысбековна
күні: « »____2024
күні: « »____2024
күні: « »____2024
Курс 1 группа
МІ 23-7,
МІ 23-8,
МІ 23-9,
МІ 23-10,
МІ 23-02.
Жаңа білімді игеру
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі кезеңіндегі
қоғамдық-саяси дамуындағы жетістіктері мен
қарама-қайшылықтарын талдау;
1)«Автономдық кеңес республикасы», «кеңес
одағы республикасы», «унитарлы мемлекет»
ұғымдарын
пайдалану
арқылы
Қазақ
мемлекеттілігінің кеңестік түрін талдау;
2)Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдықсаяси дамуының жетістіктерін сипаттайды;
3)Қазақстанның кеңестік кезеңдегі қоғамдық-саяси
дамуындағы қайшылықтардың себебін анықтайды.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарлан
ған
кезеңдері
Сабақтың
ортасы
(Түсіну
кезеңі)
Сабақта жоспарланған іс-шаралар
I. сыныпты ұйымдастыру.
- Білім алушылардың сабаққа қатысуын түгендеу
Мозаикалық оқыту әдісі – бұл оқытуды
құрылымдаудың, сондай-ақ жұмыс көлемін бөлудің
пайдалы техникасы. Топтың әр мүшесінен жалпы
тапсырманың нақты бір бөлігін оқып әрі орындау
кезінде жауапты болуын талап етеді. Содан кейін
топтың әр мүшесі жалпы тапсырманы аяқтау үшін
бастапқы тобына қайта оралады .
II. Тірек білімді өзектендіру. Деректермен жұмыс.
Салыстырыңдар. (жұптық жұмыс)
Жұпта оқушылар деректермен жұмыс жасап,
Ресурстар
Қазақстан
тарихы,
10-сынып,
З.А.Жандо
сова.
Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру
жолындағы қазақ халқының күресінің ұқсастығы
мен айырмашылығын анықтап, «‘Бір жағынан’
‘Басқа жағынан’» әдісі арқылы салыстырып
талдайды.
Сабақтың
ортасы
(Түсіну
кезеңі)
Білім алушыларды сабақтың тақырыбымен мақсаттарымен
таныстыру.
III. Жаңа материалды зерттеу
«Миға шабуыл» әдісі
1-тапсырма Дерекпен жұмыс. Талдаңдар. (топтық
Қосымша
жұмыс)
1
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі кезеңіндегі
қоғамдық-саяси дамуындағы жетістіктері мен қарамақайшылықтарын талдап, жіктеу.
Мәтінмен жұмыс.
«Автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы
республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын
пайдалану арқылы Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрін
талдайды.
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтіннен «Автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы
республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын тауып,
жазады.
2-тапсырма (жұптық жұмыс)
Қосымша
Зерттеу сұрақтары:
2
Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси жүйесін
сипаттайды;
- Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси
дамуының жетістіктеріне тоқталады;
- Қазақстанның кеңестік кезеңдегі қоғамдық-саяси
дамуындағы қайшылықтардың себебін анықтайды.
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтіннен Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси жүйе
туралы жазады.
3-тапсырма «Шағын тарихи әңгіме»
Оқушыларға Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі
кезеңіндегі суреттер топтамасы ұсынылады. Суреттер
желісі бойынша шағын тарихи әңгіме құрастыру
тапсырылады.
Қосымша
3
Сабақтың
соңы
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтінді қолдана
отырып суреттердің біріне дерек айтады.
IV. Жаңа материалды бекіту
«Сәйкестікті табу» стратегиясы.
Берілген сілтемеге өтіп қазақ мемлекеттілігінің кеңестік
түрі анықтайды.
Мұғалімнің бақылау картасы
ТАӘ
Үй
жұмысн
а кесте
толтыру
Мәтінме
н жұмыс
Жұптық
жұмыс
Суретке
байланыс
ты дерек
келтіру
Сәйкесте
ндіру
тапсырм
асын
орындау
Рефлексия
«3,2,1»
әдісі арқылы кері байланыс
1.Маған ұнаған
нәрсе
2. Есімде қалған
нәрсе
3.Тақырып
бойынша
1
сұрақ
V. Үй тапсырмасы:
1. « Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі » мәтіннен
тауып сипаттап жазу ; (ЕББҚ бар білім алушылар
үшін)
2. « Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі »
тақырыбында хронологиялық кесте жасаңдар.
https://quizl
et.com/689
814034/live
?type=chec
kpoint
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Тлекметова Гульнар БолысбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл әдістемелік әзірлеме «Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі» тақырыбында жасалынды. «Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі» тақырыбы «Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан» бөліміне кіреді, Оқытуда интерактивті, жаңа технологиялар қолданылады. Және оқушылардың сабақта белсенділігін арттыру мақсатында түрлі әдістер қолданылды. Олар: «Мозаикалық оқыту » әдісі, «Бір жағынан’ ‘Басқа жағынан’» әдісі, «Сәйкестікті табу» стратегиясы «Миға шабуыл», «Шағын тарихи әңгіме», «Ойлан, тап»әдістері.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Модуль / Пән
Бөлім / кіші бөлім
Сабақ тақырыбы
Мұғалім
Жалпы мәліметтер
Сабақ түрі
Мақсаттары, міндеттері
Күтілетін нәтижелер
"Қазақстан тарихы"
(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)
3.Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан
3.4.3 тақырып. Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік
түрі
күні: « »____2024
Тлекметова Гульнар
күні: « »____2024
Болысбековна
күні: « »____2024
күні: « »____2024
күні: « »____2024
Курс 1 группа
МІ 23-7,
МІ 23-8,
МІ 23-9,
МІ 23-10,
МІ 23-02.
Жаңа білімді игеру
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі кезеңіндегі
қоғамдық-саяси дамуындағы жетістіктері мен
қарама-қайшылықтарын талдау;
1)«Автономдық кеңес республикасы», «кеңес
одағы республикасы», «унитарлы мемлекет»
ұғымдарын
пайдалану
арқылы
Қазақ
мемлекеттілігінің кеңестік түрін талдау;
2)Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдықсаяси дамуының жетістіктерін сипаттайды;
3)Қазақстанның кеңестік кезеңдегі қоғамдық-саяси
дамуындағы қайшылықтардың себебін анықтайды.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарлан
ған
кезеңдері
Сабақтың
ортасы
(Түсіну
кезеңі)
Сабақта жоспарланған іс-шаралар
I. сыныпты ұйымдастыру.
- Білім алушылардың сабаққа қатысуын түгендеу
Мозаикалық оқыту әдісі – бұл оқытуды
құрылымдаудың, сондай-ақ жұмыс көлемін бөлудің
пайдалы техникасы. Топтың әр мүшесінен жалпы
тапсырманың нақты бір бөлігін оқып әрі орындау
кезінде жауапты болуын талап етеді. Содан кейін
топтың әр мүшесі жалпы тапсырманы аяқтау үшін
бастапқы тобына қайта оралады .
II. Тірек білімді өзектендіру. Деректермен жұмыс.
Салыстырыңдар. (жұптық жұмыс)
Жұпта оқушылар деректермен жұмыс жасап,
Ресурстар
Қазақстан
тарихы,
10-сынып,
З.А.Жандо
сова.
Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру
жолындағы қазақ халқының күресінің ұқсастығы
мен айырмашылығын анықтап, «‘Бір жағынан’
‘Басқа жағынан’» әдісі арқылы салыстырып
талдайды.
Сабақтың
ортасы
(Түсіну
кезеңі)
Білім алушыларды сабақтың тақырыбымен мақсаттарымен
таныстыру.
III. Жаңа материалды зерттеу
«Миға шабуыл» әдісі
1-тапсырма Дерекпен жұмыс. Талдаңдар. (топтық
Қосымша
жұмыс)
1
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі кезеңіндегі
қоғамдық-саяси дамуындағы жетістіктері мен қарамақайшылықтарын талдап, жіктеу.
Мәтінмен жұмыс.
«Автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы
республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын
пайдалану арқылы Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрін
талдайды.
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтіннен «Автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы
республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын тауып,
жазады.
2-тапсырма (жұптық жұмыс)
Қосымша
Зерттеу сұрақтары:
2
Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси жүйесін
сипаттайды;
- Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси
дамуының жетістіктеріне тоқталады;
- Қазақстанның кеңестік кезеңдегі қоғамдық-саяси
дамуындағы қайшылықтардың себебін анықтайды.
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтіннен Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси жүйе
туралы жазады.
3-тапсырма «Шағын тарихи әңгіме»
Оқушыларға Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі
кезеңіндегі суреттер топтамасы ұсынылады. Суреттер
желісі бойынша шағын тарихи әңгіме құрастыру
тапсырылады.
Қосымша
3
Сабақтың
соңы
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтінді қолдана
отырып суреттердің біріне дерек айтады.
IV. Жаңа материалды бекіту
«Сәйкестікті табу» стратегиясы.
Берілген сілтемеге өтіп қазақ мемлекеттілігінің кеңестік
түрі анықтайды.
Мұғалімнің бақылау картасы
ТАӘ
Үй
жұмысн
а кесте
толтыру
Мәтінме
н жұмыс
Жұптық
жұмыс
Суретке
байланыс
ты дерек
келтіру
Сәйкесте
ндіру
тапсырм
асын
орындау
Рефлексия
«3,2,1»
әдісі арқылы кері байланыс
1.Маған ұнаған
нәрсе
2. Есімде қалған
нәрсе
3.Тақырып
бойынша
1
сұрақ
V. Үй тапсырмасы:
1. « Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі » мәтіннен
тауып сипаттап жазу ; (ЕББҚ бар білім алушылар
үшін)
2. « Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі »
тақырыбында хронологиялық кесте жасаңдар.
https://quizl
et.com/689
814034/live
?type=chec
kpoint
Бөлім / кіші бөлім
Сабақ тақырыбы
Мұғалім
Жалпы мәліметтер
Сабақ түрі
Мақсаттары, міндеттері
Күтілетін нәтижелер
"Қазақстан тарихы"
(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)
3.Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан
3.4.3 тақырып. Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік
түрі
күні: « »____2024
Тлекметова Гульнар
күні: « »____2024
Болысбековна
күні: « »____2024
күні: « »____2024
күні: « »____2024
Курс 1 группа
МІ 23-7,
МІ 23-8,
МІ 23-9,
МІ 23-10,
МІ 23-02.
Жаңа білімді игеру
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі кезеңіндегі
қоғамдық-саяси дамуындағы жетістіктері мен
қарама-қайшылықтарын талдау;
1)«Автономдық кеңес республикасы», «кеңес
одағы республикасы», «унитарлы мемлекет»
ұғымдарын
пайдалану
арқылы
Қазақ
мемлекеттілігінің кеңестік түрін талдау;
2)Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдықсаяси дамуының жетістіктерін сипаттайды;
3)Қазақстанның кеңестік кезеңдегі қоғамдық-саяси
дамуындағы қайшылықтардың себебін анықтайды.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарлан
ған
кезеңдері
Сабақтың
ортасы
(Түсіну
кезеңі)
Сабақта жоспарланған іс-шаралар
I. сыныпты ұйымдастыру.
- Білім алушылардың сабаққа қатысуын түгендеу
Мозаикалық оқыту әдісі – бұл оқытуды
құрылымдаудың, сондай-ақ жұмыс көлемін бөлудің
пайдалы техникасы. Топтың әр мүшесінен жалпы
тапсырманың нақты бір бөлігін оқып әрі орындау
кезінде жауапты болуын талап етеді. Содан кейін
топтың әр мүшесі жалпы тапсырманы аяқтау үшін
бастапқы тобына қайта оралады .
II. Тірек білімді өзектендіру. Деректермен жұмыс.
Салыстырыңдар. (жұптық жұмыс)
Жұпта оқушылар деректермен жұмыс жасап,
Ресурстар
Қазақстан
тарихы,
10-сынып,
З.А.Жандо
сова.
Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру
жолындағы қазақ халқының күресінің ұқсастығы
мен айырмашылығын анықтап, «‘Бір жағынан’
‘Басқа жағынан’» әдісі арқылы салыстырып
талдайды.
Сабақтың
ортасы
(Түсіну
кезеңі)
Білім алушыларды сабақтың тақырыбымен мақсаттарымен
таныстыру.
III. Жаңа материалды зерттеу
«Миға шабуыл» әдісі
1-тапсырма Дерекпен жұмыс. Талдаңдар. (топтық
Қосымша
жұмыс)
1
Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі кезеңіндегі
қоғамдық-саяси дамуындағы жетістіктері мен қарамақайшылықтарын талдап, жіктеу.
Мәтінмен жұмыс.
«Автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы
республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын
пайдалану арқылы Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрін
талдайды.
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтіннен «Автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы
республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын тауып,
жазады.
2-тапсырма (жұптық жұмыс)
Қосымша
Зерттеу сұрақтары:
2
Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси жүйесін
сипаттайды;
- Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси
дамуының жетістіктеріне тоқталады;
- Қазақстанның кеңестік кезеңдегі қоғамдық-саяси
дамуындағы қайшылықтардың себебін анықтайды.
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтіннен Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси жүйе
туралы жазады.
3-тапсырма «Шағын тарихи әңгіме»
Оқушыларға Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі
кезеңіндегі суреттер топтамасы ұсынылады. Суреттер
желісі бойынша шағын тарихи әңгіме құрастыру
тапсырылады.
Қосымша
3
Сабақтың
соңы
ЕББҚ студенттеріне арналған тапсырма: Мәтінді қолдана
отырып суреттердің біріне дерек айтады.
IV. Жаңа материалды бекіту
«Сәйкестікті табу» стратегиясы.
Берілген сілтемеге өтіп қазақ мемлекеттілігінің кеңестік
түрі анықтайды.
Мұғалімнің бақылау картасы
ТАӘ
Үй
жұмысн
а кесте
толтыру
Мәтінме
н жұмыс
Жұптық
жұмыс
Суретке
байланыс
ты дерек
келтіру
Сәйкесте
ндіру
тапсырм
асын
орындау
Рефлексия
«3,2,1»
әдісі арқылы кері байланыс
1.Маған ұнаған
нәрсе
2. Есімде қалған
нәрсе
3.Тақырып
бойынша
1
сұрақ
V. Үй тапсырмасы:
1. « Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі » мәтіннен
тауып сипаттап жазу ; (ЕББҚ бар білім алушылар
үшін)
2. « Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі »
тақырыбында хронологиялық кесте жасаңдар.
https://quizl
et.com/689
814034/live
?type=chec
kpoint
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
17.02.2024
1257
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













