Материалдар / Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі

Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі" тақырыбында ашық сабақ
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін

Оқу ісінің меңгерушісі Кожагулова Г.К.

Бөлім:

Тәуелсіздікке жол және ұлттық мемлекеттіліктің қайта жаңғыртылуы

Педагогтің аты-жөні:

Жарылқасын Раушан Оракқызы

Күні:

19.02.2025ж.

Сынып: 10 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.3.4.4 -Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрін түсіндіру үшін «автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын пайдалану;

10.3.4.5 -Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуының жетістіктері мен қайшылықтарын талдау

Сабақтың мақсаты

Мемлекеттіліктің қалыптасу маңыздылығын түсінеді;

автономия, республика, одақ ұғымдарының мағынасын түсіндіреді.

Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуының жетістіктері мен қайшылықтарын талдайды.

Құндылықтар


Тапсырмаларға шығармашылықпен қарай білу, өз шешімдері мен идеяларын ұсына білу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру

кезеңі


Өткен білімді еске түсіру

Сәлемдесу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, сабаққа зейінін шоғырландыру.

Оқушыларды «Жалауша» арқылы үш топқа бөлу.

ҚАКСР КСРО ҚАЗАҚ КСР-і

Кім жылдам” ойыны (Wordwall платформасы ) бойынша үй тапсырмасы сұралады.

Бейне сюжет көрсетіліп Ой қозғау» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

-Бейне сюжетте не көрдік, не тыңдадық?

-Қандай маңызды тарихи оқиғалар айтылған ?


Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары хабарланады.



Жалаушалар арқылы 3топқа бөлінеді.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа көшу







ҚБ «Мадақтау»

Интербел-сенді тақта,

презентация,

Wordwall программасы

Бейнематериал:

https://www.youtube.com/watch?v=CxiDmT5jtFM

Жаңа білім




Тақырып барысында жаңа сөздермен таныстырып,олардың кейбіреуін жаздырып аламын.

Терминдер:

Автономия- өзін-өзі басқару.Мемлекет құрамындағы аумақтық автономия –қандай да бір ұлттың өзіне бөлінген аумақта дербес, тәуелсіз басқару құқықтарын иеленуі.

Кеңес Одағы республикасы- Кеңестік Социалистік Республикалар Одағының құрамына кірген одақтас республикалардың әрқайсысы.

Унитарлы мемлекет- мемлекеттік құрылыс түрі,бұл кезде оның құрамдас бөліктері әкімшілік-аумақтық бірліктер болып табылады және мемлекеттік құрылым мәртебесіне ие бола алмайды.


Зерттеу және талдау

1-тапсырма. Топтық жұмыс .


Оқушыларға мәтін таратылады.

Әр топ ГАЛО сағат бойынша QR кодты сканерлеу арқылы тапсырма тақырыптарын анықтайды.

І-топ: ҚазАКСР-нің құрылуы. (постер қорғау )

ІІ-топ: КСРО-ның құрылуы. (SWOT талдау )

ІІІ-топ: ҚазКСР-нің құрылуы. (кесте толтыру)


2-тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі

Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуының жетістіктері мен қайшылықтарын жазыңыз

Жетістіктері

Қайшылықтары





Сергіту сәті «Көз жаттығулары»




3-тапсырма. Жеке жұмыс.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Қазақстанда мемлекеттілік қалыптасуының тарихи кезеңдерін ретімен орналастырыңыз.


1.Түркістанда Кеңес өкіметінің нығаюы

2.Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

3.Қазақ КСР-нің құрылуы

4.КСРО-ның құрылуы

5. Тәуелсіз Қазақстан Республикасы.

6. Орта Азияны ұлттық- аумақтық межелеу және Қазақстанның мемлекеттік шекараларын белгілеу


ГАЛО сағат арқылы тақырыбын анықтап,мәтін-мен жұмыс

жасайды












\


Дескриптор:

І-топ: ҚазАКСР-нің құрылуын талдап постер қорғайды;

ІІ-топ: КСРО-ның құрылуы туралы SWOT талдау жасайды;

ІІІ-топ: ҚазКСР-нің құрылуын талдап кесте толтырады


Дескриптор:

-Жетістіктер мен қайшылықтарды нақты ажырата алады;

-Маңызды тарихи оқиғалар мен деректерді дұрыс пайдаланады;

-Әр аргументті дәлелдермен негіздейді.


Оқушылар көрінген бейнені қайталап,сергіту сәтін жасайды












Дескриптор:

Қазақстанда мемлекеттілік қалыптасуының тарихи кезеңдерін ретімен орналастырады




ҚБ

«Жапондық бағалау»
















ҚБ

Өзін-өзі бағалау

«Домбыра»әдісі










ҚБ

Дайын жауап үлгісі





























ҚБ

Өзін-өзі бағалау

«Домбыра»әдісі


Оқулық, жұмыс дәптері

ГАЛО сағат,

Карта, кескін карта,






Тақырып-тық суреттер







ҚБ парағы






Бекіту


Сабақты қорытындылау. «Bowling quiz» ойыны бойынша тест сұрақтарына жауап береді.


Үйге тапсырма

«Қазақ Кеңестік автономиясы құрылуының тарихи маңызы неде?» тақырыбында эссе жазу (80-100 сөз)

Оқушылар тақырыпты

қорытындылай-ды

ҚБ

«Ең үздік жауап»,


Интербелсенді тақта


«Bowling quiz»

платформасы

Рефлексия

«Ватсап » әдісі арқылы алынады.

-Бүгінгі сабақ бойынша нені меңгердің?

- Қандай қиындықтар болды?

-Қандай ақпараттар құнды болды?


Осы сұрақтар бойынша мұғалімге хат жолдайды.

Оқушылар нені меңгергенін ,қандай тапсыр-малар қиын, қандай ақпарат-тар құнды болғанын айтып,кері байланыс береді.

Оқушылар бағалау критерий-лерімен өз деңгейле-рін бағалайды

Ұялы телефон































































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі