Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
10.3.4.4 -Қазақ
мемлекеттілігінің кеңестік түрін түсіндіру үшін «автономдық кеңес
республикасы», «кеңес одағы республикасы», «унитарлы мемлекет»
ұғымдарын пайдалану;
10.3.4.5 -Кеңестік
кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуының жетістіктері мен
қайшылықтарын талдау
|
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырып, сабаққа зейінін
шоғырландыру.
Оқушыларды «Жалауша» арқылы үш топқа
бөлу.

ҚАКСР КСРО ҚАЗАҚ
КСР-і
“Кім
жылдам” ойыны (Wordwall платформасы )
бойынша үй тапсырмасы
сұралады.
Бейне сюжет
көрсетіліп,«
Ой
қозғау»
әдісі арқылы сабақтың
тақырыбын ашу.
-Бейне сюжетте не көрдік, не
тыңдадық?
-Қандай маңызды тарихи
оқиғалар айтылған ?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттары хабарланады.
|
Жалаушалар арқылы 3топқа
бөлінеді.
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Бүкіл сыныптық талқылау арқылы
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
«Мадақтау»
|
Интербел-сенді
тақта,
презентация,
Wordwall
программасы
Бейнематериал:
https://www.youtube.com/watch?v=CxiDmT5jtFM
|
Жаңа
білім
|
Тақырып барысында жаңа
сөздермен таныстырып,олардың кейбіреуін жаздырып
аламын.
Терминдер:
Автономия- өзін-өзі басқару.Мемлекет
құрамындағы аумақтық автономия –қандай да бір ұлттың өзіне бөлінген
аумақта дербес, тәуелсіз басқару құқықтарын
иеленуі.
Кеңес Одағы
республикасы- Кеңестік Социалистік
Республикалар Одағының құрамына кірген одақтас республикалардың
әрқайсысы.
Унитарлы
мемлекет- мемлекеттік құрылыс түрі,бұл
кезде оның құрамдас бөліктері әкімшілік-аумақтық бірліктер болып
табылады және мемлекеттік құрылым мәртебесіне ие бола
алмайды.
Зерттеу және
талдау
1-тапсырма. Топтық жұмыс
.
Оқушыларға мәтін
таратылады.
Әр топ ГАЛО сағат бойынша QR
кодты сканерлеу арқылы тапсырма тақырыптарын
анықтайды.
І-топ:
ҚазАКСР-нің құрылуы. (постер қорғау
)
ІІ-топ:
КСРО-ның
құрылуы. (SWOT талдау )
ІІІ-топ:
ҚазКСР-нің құрылуы. (кесте
толтыру)
2-тапсырма
«Ойлан,жұптас,бөліс»
әдісі
Кеңестік кезеңдегі
Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуының жетістіктері мен қайшылықтарын
жазыңыз
Жетістіктері
|
Қайшылықтары
|
|
|
Сергіту сәті «Көз
жаттығулары»

3-тапсырма. Жеке
жұмыс.
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы
Қазақстанда
мемлекеттілік қалыптасуының тарихи кезеңдерін ретімен
орналастырыңыз.
1.Түркістанда Кеңес
өкіметінің нығаюы
2.Қырғыз (Қазақ)
АКСР-нің құрылуы
3.Қазақ КСР-нің
құрылуы
4.КСРО-ның
құрылуы
5. Тәуелсіз
Қазақстан Республикасы.
6. Орта Азияны
ұлттық- аумақтық межелеу және Қазақстанның мемлекеттік шекараларын
белгілеу
|
ГАЛО сағат арқылы
тақырыбын анықтап,мәтін-мен
жұмыс
жасайды
\
Дескриптор:
І-топ: ҚазАКСР-нің құрылуын талдап
постер қорғайды;
ІІ-топ: КСРО-ның құрылуы туралы SWOT
талдау жасайды;
ІІІ-топ: ҚазКСР-нің құрылуын талдап
кесте толтырады
Дескриптор:
-Жетістіктер мен
қайшылықтарды нақты ажырата
алады;
-Маңызды тарихи
оқиғалар мен деректерді дұрыс
пайдаланады;
-Әр аргументті
дәлелдермен негіздейді.
Оқушылар көрінген
бейнені қайталап,сергіту сәтін
жасайды
Дескриптор:
Қазақстанда
мемлекеттілік қалыптасуының тарихи кезеңдерін ретімен
орналастырады
|
ҚБ
«Жапондық
бағалау»
ҚБ
Өзін-өзі
бағалау
«Домбыра»әдісі
ҚБ
Дайын жауап
үлгісі
ҚБ
Өзін-өзі
бағалау
«Домбыра»әдісі
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
ГАЛО
сағат,
Карта, кескін
карта,
Тақырып-тық
суреттер
ҚБ
парағы
|
Рефлексия
|
«Ватсап » әдісі
арқылы алынады.
-Бүгінгі сабақ
бойынша нені меңгердің?
- Қандай қиындықтар
болды?
-Қандай ақпараттар
құнды болды?
Осы сұрақтар бойынша
мұғалімге хат жолдайды.
|
Оқушылар нені
меңгергенін ,қандай тапсыр-малар қиын, қандай ақпарат-тар құнды
болғанын айтып,кері байланыс
береді.
|
Оқушылар бағалау
критерий-лерімен өз деңгейле-рін
бағалайды
|
Ұялы
телефон
|