Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы – Ахмет Жұбанов.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы – Ахмет Жұбанов.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ахмет Жұбанов жайлы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісінің меңгерушісі

Бөлімі



Атақты тұлғалар

Педагогтің аты жөні:


Күні:

15.03

Сынып:

3 А

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы –

Ахмет Жұбанов.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.1 – тыңдалған əуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау жəне салыстыру;

3.1.3.4– музыкалық жанрлар мен стильдерді анықтау жəнеажырату;

3.1.3.4– ұлттық, үрлемелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажырату;

3.1.3.6– нотамен қарапайым əуендерорындау.

Сабақтың мақсаты:

Тыңдалған музыкалық шығармаларға байланысты өз идеясын ұсынады.тыңдалған əуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау жəне салыстыру;

Құндылықтар

Ізденімпаз, жасампаз тұлға

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



15 мин









































Сабақтың ортасы



15 мин

















10 мин













































































5 мин

Өткен сабақтағы Құрмаңғазының «Адай» күйімен сабаққа енеді.

Класс Доджо әдісі арқылы оқушыларды түгендеу, сабақты бастау.

1-тапсырма.

Әңгімелесу. (Күйдің аты қалай аталады, кімнің есінде тб сұрақтар арқылы жаңа сабақты басталады.







Ахмет Қуанұлы Жұбанов (1906 -1968) – композитор, дирижёр, қазақ музыкасын зерттеуші, көрнекті ғалым. Ақтөбе облысында дүниеге келген. Алғашқы қазақ оркестрін ұйымдастырушы, дирижёр. Оның «Би күйі» мен «Қарлығаш» , «Ақ көгершін» әндері елімізге кеңінен танымал.

2-тапсырма. Музыка тыңдау.

Би күйі

Музыкасын жазған: А. Жұбанов



А. Жұбановтың «Би күйін» оркестрдің орындауында тыңда.



Күйден қандай әсер алдың?

Күйді әуендетіп орындауға бола ма?



3-тапсырма. Зерттеу және орындау.

Оркестр – орындаудың ұжымдық түрі. Музыкалық шығарма әуенінің ноталары әр аспапқа арнайы жазылады. Оны «партитура» деп атайды. Партитура арқылы бір мезгілде барлық аспаптарда орындалып жатқан дыбысты қадағалауға болады.



Әуенді бір топ орындайды, екінші топ ұрмалы музыкалық аспаптарды қолданып, ырғақтық сүйемел жасайды.

4-тапсырма. Ән орындау.

Ақ көгершін

Өлеңін жазған: Н. Баймұхамедов

Әнін жазған: А. Жұбанов



Көгершін – дүниежүзінің көптеген халықтары үшін бейбітшіліктің белгісі.





Әннің сөзіне, мағынасына зейін қой.

Асықпай, орташа екпінде орында.



5-тапсырма. «Таныстыру және бағалау».

(Алдын ала ноутбукпен тапсырманы жүктеп қоямыз)

https://learningapps.org/watch?v=pce54jhp324



5-тапсырма. Бағалау

Дауылпаз аспабын туралы сабақ басында түсіндіріп өту, ұлттық оркестр құрамында екенін қысқаша айту.



Рефлексия

  • Сабақта не сәтті шықты?

  • Қай тапсырма қиын болды?

  • Сабақта нені әлі де жақсарту қажет?














Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.





Дәптермен жұмыс жасайды.











































Оқушылар әр- түрлі ұрмалы аспапта дыбыстарды орындап көрсетеді.































































Бір -бірін бағалау

Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі

































Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі











Дауылпаздың таяғын әр жеткен жетістікке беріп отыру.































Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі





























Дауылпаз аспабының таяқшаларын қай оқушы сабақ барысында көр жинаса.




АКТ тақтада доджо платформасы қосылып тұрады, оқушылардың аты жөні толық жазылған.

Күннің реті, сабақ тақырыбы

Композитордың суреті көрсетіліп тұрады.











Оқулық: Нота

хрестоматиясы, фонохрестоматия

Музыка оқулығы 3-сынып, 109 - 111 беттер











Музыкалық құралмен күйді тыңдату.















Ұлттық оркестр,

Партитура, дирижердің суреттері.































Оқулық







































Смайлик



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2024
239
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі