Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
|
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Берілген сурет арқылы сабақты
болжау
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
|
1-тапсырма.
Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мұғалім Оқушыларды
тақырыпты аша білуге, ойын анық, нақты жеткізе білуге, топта
ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге
баулиды.
3-тапсырма.
Топтық
жұмыс
«Қосжазба
күнделік әдісі»
Бейнебаян.
4-тапсырма. Жеке жұмыс
Қосымша
|
Жазылым
Айтылым
Мақал-мәтелдегі әйел
адам мен ер адамға қатысты гендерлік атауларды кестеге бөліп
жаз.
Мәтінді мұқият оқы.
Мәтіндегі туыстық атауларға анықтама
бер.
Бейнебаянды толық
көріп. Отбасындағы ана мен әкенің орны туралы «Қосжазба күнделікке»
жаз.
Мәтіннен кез келген сөйлемді
таңдап, тақырып ретінде алып, ой толғау
жаз.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Мақал-мәтелдерді ажырата
алады
-әйел адамдарға
қатысты
-ер адамға
қатысты
Дескриптор
Жалпы- 5
балл
-Мәтінді мұқият
оқиды.
-туыстық
атауларды анықтайды
-анықтама
береді.
-зерттейді
Дескриптор:
Жалпы-5
балл
-бейбаянды
көреді
-түсінеді
-әйел адамның
рөлін
-ер адамнығ рөлін
анықтайды.
-пікірлеседі
-талдайды
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
- тыныс белгілерді
орынды қолданады
-сын есімдерді
қолданады
-тақырыпты
ашады
-ойын
жеткізеді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
«Қазақ отбасындағы тәрбие»
эссе
|
|
|