Ширату:
Бір,екі,үш.
Бойға жинап
күш.
Бестік баға
аламыз,
Қуанып үйге
қайтамыз!
Өткенді
пысықтау.
-Өткен сабақта біз немен
таныстық?
-
Есеп неше бөліктен
тұрады?
- Есепке кері есеп құруға бола
ма?
— Есепте кімдер туралы айтылып тұр? (Үлкендер мен
балалар.)
— Бұл
сызбада қалай көрсетілген?
— Үлкендер мен балалардың саны ненің көмегімен
көрсетілген?
— Саябаққа неше үлкен адам барды?
(Үш.)
— Бұл
сызбада қай жерде көрсетілген?
— Балалар туралы не айтылған? (2-ге
артық.)
— Бұл
сызбада қалай көрсетілген?
— Есепте нені сұрап тұр? (Саябаққа неше бала
барды?).
— Сызбада есептің сұрағы қайда
жазылған?
— Балалар санының артық екенін көрсететін кесінді
үлкендер санын көрсететін кесіндіден неге артық? (Өйткені есепте 2
бала артық деп айтылған.)
№1. Сызба бойынша есеп
құрастыр.
Саябақта 6 бала велосипед
тепті, ал скейтборд тепкен балалар саны 4-ке кем. Қанша бала
скейтборд тепті?
6 – 4 =
2
Жауабы: 2 бала скейтборд
тепті
№2.
Сызбаға қарап есеп құрастыр
және оны шығар.
Не белгілі, не
белгісіз?
-Есепте не туралы
сұрайды?
Автобустар – 10; ал мәшинелер
– 6 кем
Жауабы:10 – 6 = 4
мәшине.
№3.
Шығарып
көр.
Оқушылар есептің шарты мен
сұрағын оқиды, ал шешуі мен жауабын өз бетінше
табады
Жауабы: а) 7 + 2 = 9 (бұта);
ә) 8 – 4 = 4 (тас).
Сергіту
сәті
Қарасақ алау
жанына
Ұядан түскен
балапан
Еппен алып
ұяға
Саламыз оны
қайтадан
№4. Ойлан. Шешуі бойынша есеп
құрастыр.
Жауабы:5+3 =
8
\балалардың жауаптарын
тыңдау\
№5. Берілген есепке кері есеп
құрастыру.
Айдардың ағасы 17 балық, ал
өзі одан 4 балық кем аулады. Айдар неше балық
аулады?
Шарты: 17 б, 4
б.кем.
Сұрағы: Неше
балық?
Шешуі: 17 – 4 =
13
Жауабы: 13
балық
Рефлексия.
Әр оқушыға өзінің өзіндік
жұмысын бағалауды ұсынамын.
Мен_________түсіндім.
Мен енді_______ жасай
аламын.
Менің
.......................... білгім келеді
Мадақтау,смайликтер
беру
|