Материалдар / Қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Маған ұнады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2020
416
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Математика

«Шорнақ» жалпы орта мектебі

Тақырыбы:

Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге арналған есептер

Күні:14.03.2017 ж

Мұғалімнің аты- жөні: Аубакирова А

Сынып: 1«Ә»сынып

Қатысатындар саны: 20

Қатыспағандар саны :

Оқу мақсаттары

1.5.1.4 сандарды бірнеше бірлікке арттыру, азайту, айырымдық салыстыруға берілген есептерді талдау және шешу, кері есептерді құру және шешу

1.5.1.5 қосу мен алудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есептерді құру және шешу

Сабақ мақсаты


Барлық оқушылар орындай алады

санды бірнеше бірлікке арттырады,кемітеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады

айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады

Кейбір оқушылар орындай алады

Алған білімдерін өмірде қолдана алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар : белгісіз қосылғышы бар теңдеуді шешуді үйренеді.

Пәндік лексика және терминология:

Сызба- чертеж- drawing

Сабақта диалог жазу үшін пайдаланылатын тіл:

-Есеп неше бөліктен тұрады?

-Есепке кері есеп құруға бола ма?

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу және түсіну,қолдану

Бағалау критерийі

Дескриптор

Азайту мен қосуға берілген есептерді шығарады

Кері есептер құрастырады

-есептің шешуін өрнек түрінде жазып, мәнін табады;

- есептің жауабын толық жазады

Алдыңғы оқу:

Есеп дегеніміз не?

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

0-5 минут.

















Ортасы

30 минут






















Соңы

10 минут

Ширату:

Бір,екі,үш.

Бойға жинап күш.

Бестік баға аламыз,

Қуанып үйге қайтамыз!

Өткенді пысықтау.

-Өткен сабақта біз немен таныстық?

- Есеп неше бөліктен тұрады?

- Есепке кері есеп құруға бола ма?

Есепте кімдер туралы айтылып тұр? (Үлкендер мен балалар.)

Бұл сызбада қалай көрсетілген?

Үлкендер мен балалардың саны ненің көмегімен көрсетілген?

Саябаққа неше үлкен адам барды? (Үш.)

Бұл сызбада қай жерде көрсетілген?

Балалар туралы не айтылған? (2-ге артық.)

Бұл сызбада қалай көрсетілген?

Есепте нені сұрап тұр? (Саябаққа неше бала барды?).

Сызбада есептің сұрағы қайда жазылған?

Балалар санының артық екенін көрсететін­ кесінді үлкендер санын көрсететін кесіндіден неге артық? (Өйткені есепте 2 бала артық деп айтылған.)

1. Сызба бойынша есеп құрастыр.

Саябақта 6 бала велосипед тепті, ал скейтборд тепкен балалар саны 4-ке кем. Қанша бала скейтборд тепті?

6 – 4 = 2

Жауабы: 2 бала скейтборд тепті

2. Сызбаға қарап есеп құрастыр және оны шығар.

­Не белгілі, не белгісіз?

-Есепте не туралы сұрайды?

Автобустар – 10; ал мәшинелер – 6 кем

Жауабы:10 – 6 = 4 мәшине.

3. Шығарып көр.

Оқушылар есептің шарты мен сұрағын оқиды, ал шешуі мен жауабын өз бетінше табады

Жауабы: а) 7 + 2 = 9 (бұта); ә) 8 – 4 = 4 (тас).

Сергіту сәті

Қарасақ алау жанына

Ұядан түскен балапан

Еппен алып ұяға

Саламыз оны қайтадан


4. Ойлан. Шешуі бойынша есеп құрастыр.

Жауабы:5+3 = 8

\балалардың жауаптарын тыңдау\

5. Берілген есепке кері есеп құрастыру.

Айдардың ағасы 17 балық, ал өзі одан 4 балық кем аулады. Айдар неше балық аулады?

Шарты: 17 б, 4 б.кем.

Сұрағы: Неше балық?

Шешуі: 17 – 4 = 13

Жауабы: 13 балық

Рефлексия.

Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.

Мен_________түсіндім.

Мен енді_______ жасай аламын.

Менің .......................... білгім келеді

Мадақтау,смайликтер беру









Кесте

сурет




оқулық;





кесте


суреттер,




таратпалар,










оқулық;






суреттер,








таратпалар,

Қосымша мәліметтер:

Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Есеп неше жолмен орындалады?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

10-5=5 есеп құрастыр

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

-оқушылардың жауаптарын тыңдаймын.

- Жеке жұмысты өз бетінше қалай орындағанын байқаймын.

- Сұрақтарға жауап бергенде тыңдаймын.

Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану,

Денсаулық және қауіпсіздік:

АКТ мен байланыс:

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері):

Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!