Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 15-сабақ
Бөлім: |
Сәулет өнері |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Сәулет өнері туралы не білемін? Сөйлем мүшелері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.5.1 аудиобейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісу, келіспеу себебін) өз көзқарасын білдіру 3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: аудиобейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісу, келіспеу себебін) өз көзқарасын білдіреді, берілген тақырып бойынша әңгіме құрай алады. Көптеген оқушылар: тақырыбына қарап, мәтін мазмұнын болжай алады. Кейбір оқушылар: берілген сурет бойынша әңгіме құрап жаза алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. «Таңдау» әдісімен көрнекті ғимараттар суреттерін алу арқылы топқа бөлу. Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді: -Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар. Раэлищнсәулетштбгвдпщөнеріпдпиужпдқтуралышстнепмнаэлищндпбілемінаэлищнсөйлемэлищнаэлмүшелеріищнаэлищн - Қандай сөйлем шықты? -Сәулет деген не? -Тақырыбына қарап, мәтін мазмұнын болжаңдар. -Ендеше бүгінгі сабақта сәулет өнері жайлы оқып білеміз, сөйлем мүшелерін анықтауға тапсырмалар орындайтын боламыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты ашады. |
Сұраққа жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Бәйтерек, Келісім сарайы, тб суреттері |
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ, Т) 1- тапсырма «Ашық микрофон» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады. А) 1-жаттығу. «Сәулет деген не?» атты мәтінді тыңдайық. -Мәтін мазмұнына тірек болатын сөздерді тап. -Мәтін бойынша бір-біріңе сұрақ қой. -Сәулетші деген кім? Мәтін сөздерін пайдаланып, жауап жазып көр. 2-жаттығу. Сөйлемдердің тыныс белгісін дұрыс қойып жаз. Адамдар баспана салды. Баспаналар бір-біріне ұқсас болды. Кейін тұрғын үйден басқа да құрылыстар салына бастады. Ә) Анықтамамен жұмыс: Сөйлем туралы білетініңді еске түсір: 1) сөздер мағыналық жағынан бір-бірімен байланыста болады; 2) аяқталған ойды білдіреді; 3) бірінші сөзі бас әріптен бастап жазылады; 4) соңына не ., не ?, не ! белгісі қойылады. -Сөйлемдерде неше сөз барын анықта. -Алғашқы сөйлемдегі сөздерге сұрақ қой.
Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Берілген суреттер бойынша әңгіме құрап айт. Сергіту сәтінде кезекпен «Жұмбақ» жасырады.
(Т, Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асырылады. 3-жаттығу. Суреттегі ғимараттардың атауын қатыстырып, сөйлемдер құра. - Құраған сөйлемдеріңді жазып, әр сөйлемде неше сөйлем мүшесі бар екенін айт. Сөздiң үстiне оған қойылатын сұрақты жаз.
Ә) Тұрғылықты жеріміздің әсем ғимараттарының суреттері бойынша әңгіме құрап жаз. Әр сөйлемде неше сөйлем мүшесі бар екенін айт. Сөздiң үстiне оған қойылатын сұрақты жаз. |
Мәтінді тыңдап, тапсырманы орындайды. Анықтаманы жаттайды.
Кезекпен жұмбақ жасырып, шешуін табады. Тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: -Мәтін мазмұнына тірек болатын сөздерді табады-1балл. -Мәтін бойынша бір-біріңе сұрақ қояяды-1балл. -Сәулетші деген кім? сұрағына мәтін сөздерін пайдаланып, жауап жазады-1балл. Сөйлемдердің тыныс белгісін дұрыс қойып жазады-1балл. Дескриптор: - Суреттегі ғимараттардың атауын қатыстырып, сөйлемдер құрап, қатесіз жазады -2балл. - әр сөйлемде неше сөйлем мүшесі бар екенін айтады -2 балл. Сөздiң үстiне оған қойылатын сұрақты жазады-2балл. |
Оқулық, дәптер Оқулық, дәптер |
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы: 4-жаттығу. |
Кері байланыс жасайды. Жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 16-сабақ
Бөлім |
Сәулет өнері |
|||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Бастауыш |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау 3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: сурет бойынша мәтіннің мазмұнын болжап, берілген тақырып бойынша әңгіме құрай алады. Көптеген оқушылар: мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады. Кейбір оқушылар: анықтамаға сай келетін мысалдар ойластыра алады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдас-тыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Ізгі тілек» әдісімен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: А) Оқу тапсырмасын тексеру: 4-жаттығу. Ә) «Күн шұғыласы» әдісімен сөйлем туралы білетіндеріңді еске түсіріп жазыңдар. Топқа бөліну «Атомдар мен молекулалар» әдісі арқылы өтеді. Жаңа тақырыпты ашу «Суретті сөйлемдер» әдісімен өтеді: -Суретті сөйлемді оқыңдар. - Осында суретпен берілген сөздерге сұрақ қойыңдар. -Қай сөз табына жатады? -Бұл суретпен берілген сөздер қимыл иесі болып тұрғандықтан, сөйлемде бастауыш болады. - Олай болса, бүгінгі сабағымызда бастауышты анықтауға арналған тапсырмалар орындаймыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Жақсы тілек айтады. Оқу тапсырмасын тексертеді. Сөйлем туралы білетіндерін жазады. Ойын ойнап, топқа бірігеді.
|
Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Интерактивті тақта, суретті сөйлемдер |
||
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ, Т) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады. А) 5-жаттығу. Мәтінді оқы. Негізгі ойды анықта. Сұрақтарға жауап бер. 1. Ата-бабамыз неліктен киіз үйді пайдаланған? 2. Киіз үйдің негізгі бөлшектеріне нелер жатады? 3. Кереге неден жасалады? 6-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |