Пән: Қазақ
тілі
|
Мектеп:
|
Күні:
09.12.2002
|
Машықкердің
аты-жөні:Өмірұзақова Әмина
|
Сынып:
3
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспаған
оқушылар:
|
Оқу
мақсаты: (Оқу бағдарламасының ұзақ
мерзімді жоспарына сәйкес)
|
3.3.5.1 жіберілген
пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық
қателерді мұғалімнің көмегімен тауып,
түзету;
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша
пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру;
3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ
бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін/сөздік/сызба/кесте/карта)
алынған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер
арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын
анықтау;
3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын
(зат есім, сын есім, сан есім, етістік)
табу.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар
:
|
-мұғалімнің қолдауымен
жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып,
түзетеді
-мәтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтарға жауап береді, берілген сұрақтарды
пайдаланып пікір білдіруге -бағытталған сұрақтар
құрастырады;
-жаңа сөздердің мағынасын
түсіндірме сөздікті қолдану арқылы
түсіндіреді;
-сөз таптары кестесін
қолданып, сөйлемнен сөз таптарын табады
|
Оқушылардың көбі
:
|
грамматикалық қателерді
үлгі/талдау негізінде тауып, түзетеді
мәтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап
береді;
жаңа сөздердің мағынасын
түсіндірме сөздікті қолдану арқылы түсіндіреді, сөздерді сөз
таптарына қарай топтастыра алады;
сөз таптарының сұрақтарын
қолдана отырып, сөйлемнен сөз таптарын таба
алады
|
Оқушылардың
кейбірі:
|
жіберілген пунктуациялық,
грамматикалық қателерді тауып, түзетеді
мәтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп
жауап береді
жаңа сөздердің мағынасын
түсіндіреді, сөздерді сөз таптарына қарай топтастыра
алады;
сөйлем құрамындағы сөздерді
сөз таптарына ажыратып, олардың орнын тәртібін
біледі
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Жіберілген пунктуациялық,
орфографиялық, грамматикалық қателерді
табады
-
Мәтінге байланысты сұрақтар
құрастырады
-
Түрлі дереккөздерден жаңа
сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашады
-
Сөздерден сөз таптарын
табады
|
Тілдік
мақсаты
|
Пәндік терминология мен
тірек сөздер
Сан есім, есептік және
реттік.
|
Диалог пен жазу үшін
пайдаланылатын сұрақтар:
|
Сұрақтар құрастырады және зат
есім, сын есім, етістік, сан есімді сұрақтары арқылы
ажыратады
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Су шаруашылығында жұмыс
жасайтын мамандықтарды құрметтеуге, балықтың құрып бара жатқан
түрлерін қорғауға тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Дүниетану
|
Алдыңғы
меңгерілген
білім
|
Сөз таптарын ажыратады,
айырмашылықтарын біледі.
|
Сабақ
барысы
|
Жоспарланған
уақыт
|
Оқушылардың
жоспарланған іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
7
минут
7
минут
9
минут
|
«Сөздік гол»
ойыны
Өлеңнің ұйқасын тауып белгіле
және жаз.
Сөз
|
құлап
|
ағып
|
қағып
|
бұлақ
|
Сылдыр
|
|
|
|
|
Таудан
|
|
|
|
|
Жатыр
|
|
|
|
|
Мөлдір
|
|
|
|
|
Сылдыр
...
Таудан
...
Жатыр
...
Мөлдір
...
Дескриптор:
-сөздердің мағыналық
байланысын анықтайды;
- ұйқасын
анықтайды;
- ұйқасын
жазады
Қ.Б: жұптар бір-бірін
тексеру арқылы кері байланыс.
«Сұрақтар желісі»
әдісі
Өлеңді мәнерлеп оқы. Өлең қай
жақтан айтылып тұр? Өлең неліктен «Балықшының ұлымын» деп аталып
тұр?
1.Шеңбер бойына тұрғызылады.
Жіптің басын ұстап тұрып, орамды басқа оқушыға лақтыра отырып
сұрақтар балықшының ұлына сұрақтар
құрастырады
Мыс: Теңіз айдынына шыққанда
қорқыныш сезімі болды ма?
...
...
2.Мәтіндегі мағынасы түсініксіз
сөздерді белгіле. Олардың мағынасын сөздіктен біліп
ал.
Сескенбеймін-
Селк-
Айдын-
Дескриптор:
-сұрақтар
құрастырады
-сөздердің мағынасын
талдайды
Қ.Б: мадақтау
арқылы
Көру
диктанты
32-жаттығу Өлеңнің тыныс белгілерін қойып
жаз.Сан есімнің астын сыз.
Су табиғат
байлығы
Өзен-көлге
барғайсың
Кемі екі рет әр
күні
Суға түсіп
тұрғайсың
Дескриптор:
-жатқа
жазады
-тыныс белгілерін
қояды
-сан есімді
табады
Қ.Б: смайликтер арқылы
бағалау
- Барлық оқушылар бір
тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі
болады.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
33-жаттығу Ребустарды шеш. Шешуіндегі
сөздерді қатыстырып сөйлемдер құра. Ребустардың шешуіндегі сөздер
сан есім екенін дәлелде.
Д әлелдеу
үлгісі: заттың санын
білдіреді
Б ұл – сан
есім, өйткені
Дескриптор:
-ребусты
шешеді
-сөздерді қатыстырып сөйлем
құрайды
-сан есім екенін
дәлелдейді
Қ.Б: жұптар бір-бірін
бас бармақ арқылы бағалау
- Кейбір оқушыларға тапсырманы
орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет
болады.
|
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия « плюс минус»
әдісі.
Үй
тапсырмасы:
34-жаттығу Жұмбақты оқып, шешуін тап.
Жұмбақтың шешуіндегі сөзді сипатта
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау - оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық пен қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
«Дереккөздер»
тәсілі Кейбір оқушылар басқа
сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс
істей алады
«Қарқын»
тәсілі Негізгі тапсырмаларды
түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт
беріледі
«Қорытынды»
тәсілі Барлық оқушылар бір тапсырманы
орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі
болады.
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі Кейбір оқушыларға тапсырманы
орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет
болады.
|
Қ.Б: жұптар бір-бірін
тексеру арқылы кері байланыс беру
Қ.Б: мадақтау
арқылы
Қ.Б: смайликтер арқылы
бағалау
Қ.Б: жұптар бір-бірін бас
бармақ арқылы бағалау
|
Топтық және оқу құралдарын
қолдануда қауіпсіздік ережелерін
сақтау
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
|