Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Қазақ тілі
(оқыту қазақ тілінде)
3-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (2-4-сыныптары) «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
МАЗМҰНЫ
«Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 4
« Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 7
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 17
«Сәулет» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 20
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 23
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 29
«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 32
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 35
«Су- тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 40
«Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 44
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 47
«Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Тыңдалым және айтылым. Жазылым |
Оқу мақсаты |
3.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау 3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Суретке мұқият қара. Суреттегі оқиғаға дейін не болды деп ойлайсың? Осыдан кейін не болуы мүмкін? Араша
Берілген тірек сөздерді мұқият тыңда. Тірек сөздер мен суретті пайдаланып, жоспар бойынша «Араша» тақырыбына әңгіме құрап айт және жаз Тірек сөздер: балапанның даусы, балапанды аяу, ұяға салу, құстардың ризашылығы, өз ісіне риза болу. Жоспар:
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
Суреттердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды |
1 |
суреттің мазмұнына сәйкес болжам жасайды; |
1 |
болжамды негіздейді; |
1 |
||
Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрайды |
2 |
тақырып пен жоспарға сәйкес әңгіме құрайды; |
1 |
мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды; |
1 |
||
ойын жүйелі, еркін жеткізеді; |
1 |
||
тірек сөздерді орынды қолданады; |
|
||
сөйлемнің құрылымын сақтайды; |
1 |
||
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Суреттердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды |
1 |
Сурет бойынша мәтіннің мазмұнын болжауда және оны негіздеуде қиналады. |
Сурет бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды, өз болжамын негіздеуде қателеседі. |
Сурет бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды және негіздейді. |
Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрайды |
2 |
Берілген тақырып бойынша әңгіме құрауда қиналады. |
Тақырыпқа сәйкес әңгіме құрайды, мәтіннің құрылымдық бөліктерін / сөйлемнің құрылымын сақтауда қателіктер жібереді. |
Берілген тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме құрайды. |
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқылым Жазылым |
Оқу мақсаты |
3.2.1.1 Тірек сөздер/көмекші сөздер арқылы мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және оның құрылымдық бөліктерін анықтау 3.2.3.1 Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 3.3.1.1 Жоспар/сызбаны қолдана отырып, тірек сөздер арқылы әңгімелеу мәтінін, салыстыра сипаттау мәтінін; көмекші сөздер арқылы пайымдау мәтінін құрастырып жазу |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және қолдану Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
-
тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
-
Назымға ойын неліктен қызықсыз болды? Белгіле ()
-
Назымның анасының айтқанымен келісесің бе? Неліктен?
-
Мәтіннің түрін анықта
-
тапсырма
Оқыған мәтіннен қандай ой түйдің? Көмекші сөздерді пайдаланып, ойыңды жаз.
Көмекші сөздер: менің ойымша, себебі, өйткені, сондықтан, сол себепті.
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Мәтіннің түрлерін ажыратады Мәтін бойынша пікір білдіруге арналған сұрақтарға жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді; |
1 |
мәтіннің мазмұнына қатысты пікірін білдіреді және негіздейді; |
1 |
||
мәтіннің түрін анықтайды; |
1 |
||
Көмекші сөздер арқылы пайымдау мәтінін жазады |
2 |
мәтіннің негізгі ойына сәйкес қорытынды жасай отырып, пайымдау мәтінін жазады; |
1 |
көмекші сөздерді орынды қолданады; |
|
||
сөйлемдердің мағыналық байланысын сақтайды; |
1 |
||
сөздер мен сөйлемдерді қатесіз жазады; |
1 |
||
сөйлем құрылымын сақтап жазады. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Мәтіннің түрлерін ажыратады Мәтін бойынша пікір білдіруге арналған сұрақтарға жауап береді |
1 |
Мәтіннің түрін анықтауда, мәтіннің мазмұнына қатысты пікірін айтуда қиналады. |
Мәтіннің түрін анықтауда/ мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде қателеседі. |
Мәтіннің түрін дұрыс анықтайды және мәтіннің мазмұнына қатысты дәлелді пікір айтады. |
Көмекші сөздер арқылы пайымдау мәтінін жазады |
2 |
Мәтіннің мазмұнына сүйеніп, пайымдау мәтінін жазуда қиналады. |
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес қорытынды жасауда/ сөйлемдердің мағыналық байланысын/ сөйлемнің құрылымын сақтауда қателіктер жібереді. |
Көмекші сөздерге сүйеніп, оқыған мәтін бойынша пайымдау мәтінін жазады. |
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 3-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақ тілі» оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
-
Ұзақтығы – 40 минут Балл саны - 16
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сөздер немесе сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін. Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 3 тапсырмадан тұрады.
Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі–оқылым, үшінші тапсырма жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
№ |
Ортақ тақырып |
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
1 |
Тірі табиғат Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен |
Тыңдалым және айтылым |
3.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру 3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа және толық жауаптарды қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
2 |
Оқылым |
3.2.1.1 Тірек сөздер/көмекші сөздер арқылы мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және оның құрылымдық бөліктерін анықтау 3.2.3.1 Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
3 |
Жазылым |
3.3.7.1 Қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату және тыныс белгілерін дұрыс қою |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
Барлығы |
3 |
16 |
-
Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Қазақ тілі» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
-
Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
-
Нұрлыбек күшігін неліктен Ақтөс деп атады? -
Ол күшігінің қандай іс-әрекетіне мәз болады?
-
Нұрлыбек неге бірден өз күшігінің суретін салды деп ойлайсың?
-
Жұпта «Менің сүйікті жануарым» тақырыбына диалог құрастыр.
[6]
Балл қою кестесі
Тапсы рма № |
Жауап |
Ба лл |
Қосымша ақпарат |
1 |
Күшіктің төсі ақ болғандықтан |
1 |
|
Тауықтарды қуалағанына/ Есік алдындағы тауықтарды қуып, маза бермегені үшін күледі/ |
1 |
Сұрақтың мазмұнына сәйкес баламалы, қысқа немесе толық жауаптар қабылданады. |
|
Cебебі, ол күшігін өте жақсы көреді/Ол күшігін басқа балаларға таныстырғысы келген болар/... |
1 |
||
Білім алушының ықтимал жауабы:
- Ол ...
|
1 |
Тақырыпқа сәйкес диалог құрастырады. |
|
1 |
Сұхбаттасына сұрақ қояды және сұраққа сәйкес жауап береді. |
||
1 |
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
||
Барлығы |
6 |
|
Оқылым
-
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
-
Мәтіннің түрін анықта.
-
Мәтінге ат қой.
-
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес келетін мақалды белгіле ().
-
Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған 1 сұрақ құрастыр және жауап бер.
[5]
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
2
әңгімелеу/әңгімелеу мәтіні
1
Әдепті бала/Достар/Күтпеген қонақ
1
Мәтіннің мазмұнына сәйкес болатын баламалы
тақырыптар қабылданады.
Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені
1
Білім алушының ықтимал сұрағы: Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнады немесе ұнамады? Неліктен?
/Әлім неліктен төмен қарады?
1
Пікір білдіруге бағытталған баламалы сұрақтар мен сұрақтың мазмұнына сәйкес болатын қысқа және толық жауаптар қабылданады.
Білім алушының ықтимал жауабы: Сәлімнің іс-әрекеті ұнады, себебі ол қарт кісімен амандасты/Әлімнің танымайтын кісімен сәлемдеспегені ұнамады/ Амандаспағаны үшін ұялды/ Қарттың айтқан сөзінен ұялды/ Өз
ісіне өкінді/...
1
Барлығы
5
Жазылым
-
Мәтіннен қаратпа сөзі бар сөйлемдерді тауып, көшіріп жаз. Қаратпа сөздердің астын сыз.
-
Мәтіндегі тағы қай сөйлемдерді қаратпа сөзбен толықтыруға болады? Бір сөйлемді толықтырып жаз.
[2]
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
3
1) Көп жаса, балам!
1
2) Балам, сен неге қарт адамға
сәлем бермейсің?
1
3) Ата, мен сізді танымаймын
ғой.
1
Атаң сені өнегелі іске үйреткен екен, Сәлім/ Балам, үлкендерге танымасаң да Сәлім сияқты сәлем беріп, ілтипат
көрсетуің керек/...
1
Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы сөйлемдер де қабылданады.
Қаратпа сөздің тыныс белгісін дұрыс қояды.
1
Барлығы
5
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
-
Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Тыңдалым және айтылым |
Оқу мақсаты |
3.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісу/келіспеу себебін ) өз көзқарасын білдіру 3.1.6.1 Интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара), қаратпа сөздерді қолдана отырып, тақырыпқа тыңдарманның назарын аударту |
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер. Бірде белгілі ғұлама Альберт Эйнштейн «Қолыңызды бір минут ыстық оттың үстінде ұстап тұрсаңыз, бұл минут сізге бір сағаттай болып көрінеді, ал сүйікті ісіңізбен айналысуға өткізген бір сағатыңыз бір минуттай болып өте шығады» деген екен. Біздің өміріміздегі ең қымбат нәрсе – ол алтын уақытымыз. Ол ешқашан қайта айналып келмейді. Сондықтан да адамдар өз уақытын үнемдей білуі керек. Өзгелердің де уақытын бағалауы қажет. Уақытты босқа өткізбеу үшін күн тәртібін жоспарлап үйрену қажет. Осы қасиетті бойыңа жас кезіңнен қалыптастыру керек. Әрбір минутыңды үнемдеп, пайдалы жұмсауға дағдылан. Сонда ғана табысқа қол жеткізіп, өз қабілетіңді, күшіңді толық жұмсай аласың.
А) уақыттың құны туралы В) уақыттың қадірі туралы
Уақытты тиімді пайдалану үшін не істеу керек? Тыңдарманның назарын аудару үшін дауыс ырғағын, қаратпа сөздерді қолдана отырып, өз ойыңмен бөліс. |
-
Бағалау критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Өзгенің пікіріне қатысты
көзқарасын білдіреді
1
мәтіннің тақырыбын анықтайды;
1
сөздің мағынасын түсіндіреді;
1
мәтінде берілген пікірге қатысты өз
көзқарасын білдіреді;
1
өз ойына дәлелді пікір айтады;
1
Тыңдарманның назарын
аудару үшін қаратпа сөздерді қолданады
2
тақырыпқа сәйкес жүйелі сөйлейді;
1
ойын дәйектер келтіре отырып, нақты
жеткізеді;
1
сөйлемнің құрылымын сақтайды;
1
қаратпа сөздерді орынды
қолданады;
1
сөйлеу барысында тілдік
нормаларды сақтайды.
1
Барлығы
9
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Өзгенің пікіріне қатысты көзқарасын білдіреді |
1 |
Мәтінде айтылған пікірге қатысты ойын айтуда және негіздеуде қиналады. |
Мәтінде айтылған пікірге қатысты ойын айтады, өз көзқарасын негіздеуде қателеседі. |
Мәтінде айтылған пікірге қатысты ойын айтады және негіздейді. |
Тыңдарманның назарын аудару үшін қаратпа сөздерді қолданады |
2 |
Тақырыпқа сәйкес ой бөлісуде және сөйлеу барысында қаратпа сөздерді қолдануда қиналады. |
Тақырыпқа сәйкес ойын айтады, қаратпа сөздерді қолдануда/ сөйлем құрылымын/тілдік нормаларды сақтауда қателіктер жібереді. |
Тақырыпқа сәйкес ой бөліседі және сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
«Сәулет» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
-
тапсырма
Екінші мәтіннің бірінші сөйлемін көшіріп жаз. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін тауып, астын сыз.
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Ұқсас тақырыпта берілген мәтіндерді түрі/стилі/жанры бойынша салыстырады |
1 |
мәтіндердің стилін анықтайды; |
1 |
мәтіндердің ұқсастығын атайды; |
1 |
||
Негізгі түбірден туынды сөздер жасайды |
2 |
берілген түбір сөздерден туынды сөздер жасайды: 1-туынды сөз 2-туынды сөз 3- туынды сөз |
1 1 1 |
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін анықтайды |
3 |
бастауышты анықтайды; |
1 |
баяндауышты анықтайды. |
1 |
||
Барлығы |
7 |
«Сәулет» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Ұқсас тақырыпта берілген мәтіндерді түрі/стилі/жанры бойынша салыстырады |
1 |
Ұқсас тақырыпта берілген мәтіндерді салыстыруда, мәтіннің стилін анықтауда қиналады. |
Мәтіннің стилін анықтауда/ мәтіндердің ұқсастығын табуда қателеседі. |
Мәтіндерді салыстыра отырып, ұқсастығын атайды және мәтіннің стилін анықтайды. |
Негізгі түбірден туынды сөз жасайды |
2 |
Түбір сөздерге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөздер жасауда қиналады. |
Түбір сөздерге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөздер жасауда қателіктер жібереді. |
Түбір сөздерге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөздер жасайды |
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін анықтайды |
3 |
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін анықтауда қиналады. |
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін анықтауда қателеседі: бастауыш/ баяндауыш |
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін дұрыс анықтайды. |
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 3-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақ тілі» оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
-
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
-
Ұзақтығы – 40 минут Балл саны - 16
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
-
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сөздер немесе сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін. Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 3 тапсырмадан тұрады.
Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі – оқылым, үшінші тапсырма жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
№ |
Ортақ тақырып |
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
1 |
Уақыт Сәулет |
Тыңдалым және айтылым |
3.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау 3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды |
1 |
6 |
2 |
Оқылым |
3.2.5.1 Берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта) алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау 3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау 3.2.3.1 Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа /толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
3 |
Жазылым Тілдік нормалардың қолданысы |
3.3.2.1 Өзіндік іс-әрекеті баяндалған күнделік/өмірбаян жазу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды |
1 |
5 |
|
Барлығы |
3 |
16 |
-
Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Қазақ тілі» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
-
Суреттерге қарап, мәтіннің не туралы болатынын болжа және ойыңды дәлелде.
-
Сен тұратын аймақта қандай сәулет ескерткіштері бар? Олар туралы не білесің? Әңгімеле.
[6]
Балл қою кестесі
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Суреттерге сүйеніп, мәтін Қожа Ахмет Ясауидың кесенесін сипаттау туралы болуы мүмкін деп ойлаймын/... |
1 |
Білім алушының суреттің мазмұнына қатысты айтылған болжамы қабылданады. Тақырыпқа сәйкес болжам жасайды; |
1 |
Өз болжамына дәлелді пікір айтып, негіздейді. |
||
Білім алушының ықтимал жауабы: Мен Астана қаласында тұрамын. Астана - әсем қала. Қаладағы зәулім үйлер, ғимараттар, театрлар мен мұражайлар алыстан көз тартады. «Бәйтерек» монументін Астананың |
1 |
Тақырыпқа сәйкес жүйелі мәтін құрастырады. |
|
1 |
Сөйлемнің құрылымын сақтайды. |
||
1 |
Өз ойын жүйелі жеткізеді. |
|
символы деп білеміз. Бәйтерек «зәулім ағаш», «өмір ағашы» деген мағыналарды береді. Оның биіктігі 97 метр. Ол елорданың Алматыдан Астанаға ауысқан уақытын бейнелейді. Астанада көрікті ғимараттар өте көп. |
1 |
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
Барлығы |
6 |
|
Оқылым
-
А. Темірбайдың уақыт туралы өлеңінен алынған үзіндіні түсініп оқы.
-
Өлеңге қандай тақырып қояр едің? Жаз.
-
Өлеңнің негізгі ойына сәйкес келетін тұжырымды анықта.
-
Әр нәрсенің өз уақыты бар
-
Уақыт – жан-жақты дамудың кілті
-
Уақыттың бос өткені –өмірдің бос кеткені
-
Дүниеде уақыттан жасы үлкен ешкім де, ештеңе де жоқ
-
Өлеңнен уақыттың қадірін сипаттайтын 2 сөйлемді тауып, көшіріп жаз.
-
«Уақытың –алтын қазынаң» дегенді қалай түсінесің?
[5]
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
2
Уақыттың қадірі/ Уақытты бағала/Алтын уақыт/
1
Өлеңнің мазмұнына сәйкес болатын баламалы тақырыптар қабылданады.
С)
1
Қайта оралмайды бұл уақыт/ Кешіксең, бітті, ол сені, бір секунд күтіп тұрмайды/ Есептеп үйрен уақытты/ Уақытын сыйла басқаның/ Уақытың –алтын қазынаң, жұмсауың керек үнемдеп/ Уақытты салма саудаға/ Уақытты жарат пайдаңа.
2
Әр сөйлемге 1 балл қойылады.
Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын 2 сөйлем қабылданады.
Адам баласы үшін уақыттан асқан қымбат қазына жоқ, себебі уақыт қайта айналып келмейді. Уақыт дүниедегі ең қымбат нәрсе болғандықтан, оны алтынға балайды. Уақытты меңгере алмаған адам жетістікке жете алмайды. Сондықтан, уақыттың қадірін білу керек.
1
Білім алушының тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын баламалы, қысқа және толық жауабы қабылданады.
Барлығы
5
Жазылым
-
Өмірбаянның құрылымын сақтай отырып, өз өмірбаяныңды жаз.
[5]
Балл қою кестесі
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
3 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Мен, Жамхан Балым Ғабитқызы, 2003 жылдың 16 шілдесінде Жамбыл облысы Шу ауданының Төлеби ауылында дүниеге келдім. Әкем, Ғабит Жамханұлы – жеке кәсіпкер, анам, Мейрамгүл Жұмаханқызы - мұғалім. 2010 жылы Астана қаласындағы №64 орта мектептің бірінші сыныбына оқуға бардым. 2016 жылы 6-сыныпты бітіріп, Көкшетау қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіне оқуға түстім. Қазір осы мектептің 8-сыныбында оқимын. Мекенжайым: Астана қаласы, Ш. Құдайбердіұлы көшесі, 40-үй, 34-пәтер. |
1 |
Білім алушының тапсырмаға сәйкес жазған өз өмірбаяны қабылданады. |
1 |
Өмірбаянның құрылымын сақтайды; |
||
1 |
Өмірбаян жазу стилін сақтайды (І жақта); |
||
1 |
Хронологиялық жүйені сақтап жазады; |
||
1 |
Грамматикалық және пунктуациялық нормаларды сақтайды. |
||
Барлығы |
5 |
|
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
-
Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Тыңдалым және айтылым |
Оқу мақсаты |
3.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру 3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Мәтінді мұқият тыңда. Мәтін бойынша 5 тірек сөзді түртіп ал. Пошта конвертін хаттың «киімі» деуге болады. Ертеректе хатты қайыңның қабығына жазып, хабаршылар арқылы таратып отырған. Олар хаттарды мәтіні ішкі жағында қалатындай етіп бүктеп қоятын. Хатты қайда және кімге апаратынын жазатын орын болмағандықтан, оны басқа ағаш қабыққа жазып, хатпен бірге жіппен байлап қоятын. Мұндай хаттарды жіберу ыңғайсыз болды. 1820 жылы ағылшынның қағаз сатушы саудагері Бревер хат салатын қалташа жасап шығарды. Ол «конверт» деп аталды. «Конверт» сөзі «орап қою», «айналдыру, бұрау» деген мағынаны білдіреді. Көп кешікпей конверт хаттан бөлініп, оның сыртқы «киіміне» айналды. Тірек сөздер:
2-тапсырма Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, сурет бойынша «Өнерлі отбасы» тақырыбына әңгіме құра. |
Тірек сөздер: көктем, мектепішілік іс-шара, өнерлі отбасы, жанкүйерлердің қошеметі, қуаныш.
Жоспар:
-
Отбасылық байқау
-
Өнер сайысы
-
Жүлделі орын
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді |
1 |
мәтіннен тірек сөздерді анықтайды; |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді: 1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ |
1 1 1 |
||
Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрайды |
2 |
жоспарға сәйкес жүйелі мәтін құрастырады; |
1 |
сөйлемдердің құрылымын сақтайды; |
1 |
||
тірек сөздерді орынды қолданады; |
1 |
||
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді |
1 |
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді анықтауда, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде қиналады. |
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді анықтауда/ мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде қателіктер жібереді. |
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді анықтайды, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрайды |
2 |
Берілген жоспар мен тірек сөздер бойынша әңгіме құрауда қиналады. |
Жоспарға сәйкес әңгіме құрастыруда/ сөйлемнің құрылымын сақтауда/ тірек сөздерді қолдануда қателіктер жібереді. |
Берілген жоспар мен тірек сөздер бойынша тақырыпқа сәйкес әңгіме құрайды. |
«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқылым Жазылым |
Оқу мақсаты |
3.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін /жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу 3.2.5.1 Берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта) алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау 3.4.2.6 Есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
1-тапсырма Мәтіндерді оқы. Қай мәтінде нақты деректер берілген? Олардың қайсысы ғылыми– танымдық мәтін? Қайсысы көркем мәтін? Жаз. 1-мәтін 2-мәтін Қазақстанның халық әртісі, Дина Нүрпейісованың әкесі қазақтың әйгілі күйшісі Дина Кенже палуан әрі шебер домбырашы Нүрпейісова Батыс Қазақстан облысында болған. Дина тоғыз жасынан бастап туып-өскен. Ол кішкентайынан домбыраны игере бастайды. «домбырашы қыз» атанған. Күй атасы Бірде осы ауылға атақты күйші Құрманғазының шәкірті болған. Ол 75 Құрманғазы келеді. Ол Динаның домбыра тартысын көріп, риза жасында Москвада өткен халық болады. Оған көптеген күйлерді аспаптарын тартатын өнерпаздардың үйретеді. Құрманғазы шәкіртіне бүкілодақтық байқауында жүлделі өзінің домбырасын сыйлайды. орынды жеңіп алған. |
-
Мәтіндерді салыстыр. Қандай ұқсастықты байқадың?
-
Сен үшін қай ақпарат маңызды болды? Кестеге жаз.
-
-
1-мәтін бойынша
2-мәтін бойынша
-
-
тапсырма
Берілген мәтіндерден 2 сан есім тауып, реттік сан есімдерге айналдырып жаз.
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Ұқсас тақырыпта берілген мәтіндерді стиліне қарай салыстырады Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды |
1 |
көркем мәтінді анықтайды; |
1 |
ғылыми –танымдық мәтінді анықтайды; |
1 |
||
мәтіндердің ұқсастығын анықтайды (тақырыбы, түрі); |
1 |
||
бірінші мәтінге қатысты маңызды ақпараттарды анықтайды; |
1 |
||
екінші мәтінге қатысты маңызды ақпараттарды анықтайды; |
1 |
||
Есептік және реттік сан есімдерді ажыратады |
2 |
есептік сан есімдерді анықтайды; |
1 |
есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге түрлендіреді. |
1 |
||
Барлығы |
7 |
«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Ұқсас тақырыпта берілген мәтіндерді салыстыра сипаттайды Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды |
1 |
Ұқсас тақырыпта берілген мәтіндерді салыстыруда, мәтіннен маңызды ақпараттарды анықтауда қиналады. |
Берілген мәтіндердің стилін анықтауда/ ұқсастығын сипаттауда/ мәтіннен маңызды ақпараттарды анықтауда қателіктер жібереді. |
Берілген мәтіндерді салыстыра сипаттайды, мәтіннен маңызды ақпараттарды анықтайды. |
Есептік және реттік сан есімдерді ажыратады |
2 |
Есептік сан есімдерді анықтауда және реттік сан есімдерге түрлендіруде қиналады. |
Есептік сан есімдерді анықтауда/ есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге түрлендіруде қателіктер жібереді. |
Есептік сан есімдерді анықтайды және реттік сан есімдерге дұрыс түрлендіреді. |
34
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 3-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
-
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Қазақ тілі» оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
-
Ұзақтығы – 40 минут Балл саны – 16
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
-
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сөздер немесе сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін. Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 3 тапсырмадан тұрады.
Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі - оқылым, үшінші тапсырма жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
35
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
№ |
Ортақ тақырып |
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырм а саны |
Жалпы балл |
1 |
Өнер Атақты тұлғалар |
Тыңдалым және айтылым |
3.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау 3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
2 |
Оқылым |
3.2.3.1. Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау 3.2.5.1 Берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта) алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
3 |
Жазылым |
3.3.3.1 Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
Барлығы |
3 |
16 |
36
-
Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Қазақ тілі» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың
тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
-
«Орман өнерпаздары» мәтіні бойынша берілген суретке мұқият қара. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін? Мәтіннің мазмұнын болжа және ойыңды дәлелде.
-
Берілген тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, «Орман өнерпаздары» тақырыбына әңгіме құра.
Тірек сөздер: ашық алаңқай, өнер көрсету, көңілді, шаттану, тамашалау, риза болу.
Жоспар:
-
Сенің ойыңша оқиға неден басталды?
-
Оқиға қалай жалғасты?
-
Оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың?
[6]
Балл қою кестесі
Тапсыр ма № |
Жауап |
Бал л |
Қосымша ақпарат |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
|
Білім |
алушының |
суреттің |
|
Ормандағы жануарлардың концерті |
|
мазмұнына |
қатысты |
айтылған |
|
туралы болуы мүмкін, себебі олар түрлі |
1 |
болжамы қабылданады. |
||
|
музыкалық аспаптарда ойнап тұр/ Бір |
|
Тақырыпқа |
сәйкес |
болжам |
1 |
жануардың туған күні туралы болуы |
|
жасайды; |
||
|
мүмкін, себебі бәрі көңілді, ән шырқап, билеп жүр/ ... |
|
|
||
1 |
Өз болжамына дәлелді пікір айтып, негіздейді. |
||||
|
Жануарлар ормандағы ашық алаңқайға |
|
Тақырыпқа |
сәйкес |
болатын |
|
жиналды. Әрқайсысы өз өнерін |
1 |
баламалы мәтін қабылданады. |
||
|
көрсетпек болды. Ортаға гитарасын |
|
Тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме |
||
|
асынып аю шықты. Оған қасқыр мен |
|
құрайды. |
|
қоян, жолбарыс қосылып, бәрі бірдей әуен ойнай бастады. Тиіндер мен тышқандар билей жөнелді. Олардың өнерін тамашалаған басқа жануарлар риза болды. Концерт көңілді өтті. |
1 |
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды. |
1 |
Тірек сөздерді орынды қолданады. |
||
1 |
Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды. |
||
Барлығы |
6 |
|
-
Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
-
Мәтіннен Әбу Насыр әл-Фарабидің табандылығын көрсететін сөйлемді тауып, көшіріп жаз.
-
Неге? неліктен? не себепті? деген сұрақтардың біреуін қолданып, мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастыр және жауап бер.
-
Мәтінге ат қой.
-
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес болатын мақал -мәтелді анықта.
[5]
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
Ақыры кітапты қайта-қайта оқи береді.
1
Әл-Фараби кітапты неліктен бірнеше
рет оқыды?/ Кітапты қайталап оқуына не себеп болды?/...
1
Пікір білдіруге бағытталған баламалы сұрақтар мен сәйкес жауаптар қабылданады.
Кітаптың мазмұнын, сөздердің мағынасын түсіну үшін/Кітаптың
сөздері ұнағаны үшін, сөздердің мағынасын түсінбегендіктен/...
1
Қайта-қайта оқу/Қызық кітап/Оқудың пайдасы/..
1
Мәтіннің мазмұнына сәйкес баламалы
тақырыптар қабылданады.
Талап қылмай мұратқа жетпес
1
Барлығы
5
Жазылым
1. Жоспар бойынша оқыған мәтіннің мазмұнын жаз.
Жоспар:
-
Жолаушының аманаты
-
Кітапқа құмарлық
-
Әбу Насыр – ұлы ойшыл
[5]
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
3
Білім алушының ықтимал жауабы:
Әбу Насыр әл-Фарабиге бір адам өзінің кітаптарын беріп, сақтап қоюды өтініпті. Әл-Фараби қолы бос кезде әлгі кітаптарды алып оқиды. Бірақ онша түсіне қоймайды. Ол кітапты бірнеше рет қайталап оқығанда ғана түсіне бастайды. Осындай табандылығының арқасында Әбу Насыр ұлы ойшыл болған екен.
1
Мәтіннің мазмұнын
жоспарға сәйкес, жүйелі жазады.
1
Мәтіндегі мәліметтерді,
негізгі ойды сақтап жазады.
1
Сөйлемнің құрылымын
сақтайды.
1
Орфографиялық нормаларды сақтайды (2 қатеден артық
емес).
1
Пунктуациялық нормаларды
сақтайды (1қатеден артық емес немесе 1-2 түзетуі бар).
Барлығы
5
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
«Су- тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
-
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты
3.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру
3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды
-
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді
-
Тілдік нормаларды сақтай отырып, ойын жүйелі жеткізеді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
-
тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Тірек сөздерді түртіп ал.
Су - табиғатта ең көп таралған зат. Жер шарының төрттен үш бөлігін су алып жатыр. Мұхиттар, өзен, көлдерге қоса жер асты сулары да бар. Су бұлт, тұман, бу, жаңбыр түрінде атмосферада да болады. Мұздықтар мен айсбергтер де су болып есептеледі.
Су барлық тірі ағзаның құрамында бар. Адамның, өсімдіктер мен жануарлар денесінің белгілі бір бөлігі судан тұрады.
Су – негізгі тіршілік көзі. Сусыз тіршілік жоқ . «Судың да сұрауы бар» дейді дана халқымыз. Сондықтан суды үнемдеп жұмсау керек.
Тірек сөздер:
Cұрақтарға жауап бер.
-
Су атмосферада не түрінде кездеседі?
-
«Судың да сұрауы бар» дегенді қалай түсінесің?
-
тапсырма
Суды неліктен «тіршілік көзі» деп санайды? Судың тіршілік үшін маңызы туралы әңгімеле.
Бағалау критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Мәтінге қатысты тірек
сөздерді анықтайды Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді
1
мәтіннен тірек сөздерді
анықтайды;
1
мәтін бойынша жабық сұраққа жауап
береді;
1
мәтін бойынша ашық сұраққа жауап
береді;
1
Тілдік нормаларды
сақтай отырып, ойын жүйелі жеткізеді
2
тақырыпқа қатысты ойын жүйелі
жеткізеді;
1
өз көзқарасына дәлелді пікір айтады;
1
сөйлем құрылымын сақтайды;
1
сөйлеу барысында тілдік нормаларды
сақтайды.
1
Барлығы
7
-
«Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді |
1 |
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтауда, мәтін бойынша сұрақтарға жауап беруде қиналады. |
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтауда/ мәтіннің мазмұны бойынша ашық/жабық сұрақтарға жауап беруде қателіктер жібереді. |
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
Тілдік нормаларды сақтай отырып, ойын жүйелі жеткізеді |
2 |
Тақырыпқа қатысты ойын айтуда қиналады. |
Тақырыпқа қатысты ойын айтады, өз көзқарасына дәлелді пікір айтуда/ сөйлем құрылымын сақтауда қателіктер жібереді. |
Тілдік нормаларды сақтай отырып, тақырыпқа қатысты ойын жүйелі жеткізеді. |
«Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқылым Жазылым |
Оқу мақсаты |
3.2.5.1 Берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта) алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау 3.2.2.1 Тура және ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажырата білу, сөйлеу барысында қолдану 3.4.2.4 Негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында. Наурыз – өте көнеден келе жатқан мейрам. Бұл күн мен түн теңелетін, жан- жануарлар төлдеп, адамдардың аузы аққа тиетін күн. «Наурыз» сөзі көне парсы тілінен аударғанда «жаңа күн» деген мағынаны береді. Парсы тілдес халықтар Наурызды бірнеше күн тойлаған. Олар бұл күні отқа май құйып, жаңа өнген жеті дән бойынша келешек егін жайлы болжам жасайды. Жеті ақ кесемен Наурыз көже ұсынады. Ал қазақ тілінде «Наурыз» сөзі жылдың басы саналатын халықтық мейрам, екіншіден наурыз айы, үшіншіден наурыз күні жасалатын көжеге қатысты айтылған. Қазақ елі бұл күнді «Ұлыстың ұлы күні» деп атайды.
ұлттық мереке атауы Наурыз көже ұлттың атауы Парсы ұлттық тағам атауы
Аузы аққа тию - Ақ кесемен ұсыну - |
-
Мәтіннің мазмұнына сәйкес сөйлемдерді белгіле ().
2-тапсырма
Мәтіннен 1 негізгі және 1 туынды сын есім тауып жаз.
Негізгі сын есім:
Туынды сын есім:
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді ажыратады |
1 |
берілген сөздердің мағынасын анықтайды: 1-сөз 2-сөз |
1 1 |
сөздің тура мағынасын анықтайды; |
1 |
||
сөздің ауыспалы мағынасын анықтайды; |
1 |
||
мәтіннің мазмұнына сәйкес сөйлемдерді анықтайды: 1-сөйлем 2-сөйлем |
1 1 |
||
Негізгі және туынды сын есімдерді ажыратады |
2 |
негізгі сын есімді анықтайды; |
1 |
туынды сын есімді анықтайды. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді ажыратады |
1 |
Мәтінге сәйкес ақпараттарды анықтауда, сөздердің тура және ауыспалы мағынасын ажыратуда қиналады. |
Мәтінге сәйкес ақпараттарды анықтауда / сөздердің тура, ауыспалы мағынасын ажыратуда қателіктер жібереді. |
Мәтінге сәйкес ақпараттарды анықтайды, сөздердің тура және ауыспалы мағынасын ажыратады. |
Негізгі және туынды сын есімдерді ажыратады |
2 |
Мәтіннен негізгі және туынды сын есімдерді анықтауда қиналады. |
Мәтіннен негізгі/ туынды сын есімдерді анықтауда қателіктер жібереді. |
Негізгі және туынды сын есімдерді дұрыс анықтайды. |
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 3-сыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
«Қазақ тілі» оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).
-
Ұзақтығы – 40 минут Балл саны - 16
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі: көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сөздер немесе сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін. Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 4 тапсырмадан тұрады.
Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі - оқылым, үшінші және төртінші тапсырмалар жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
№ |
Ортақ тақырып |
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
1 |
Су – тіршілік көзі Демалыс мәдениеті Мерекелер |
Тыңдалым және айтылым |
3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
2 |
Оқылым |
3.2.3.1 Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
3-4 |
Жазылым |
3.4.2.4 Негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау 3.4.2.1 Негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларды орындайды. |
2 |
5 |
|
Барлығы |
4 |
16 |
-
Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Қазақ тілі» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
-
Берілген тірек сөздерді мұқият тыңда. Тірек сөздер мен суретті пайдаланып,
«Бәтеңке іздеу» тақырыбына әңгіме құрап айт.
Тірек сөздер: жаңа бәтеңке, үйдің ауласы, көлшік, іздеу, түстен кейін, күннің көзі, булану, табылу, қуаныш.
Жоспар:
-
Жаңа бәтеңке
-
Бәтеңке іздеу
-
Күн көзінің көмегі
Балл қою кестесі
[6]
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Анасы Қайратқа жаңа бәтеңке сатып әперді. Ол бәтеңкесін киіп, аулаға шықты. Жаңа ғана жаңбыр жауып өткен. Қайрат жаңа бәтеңкесін сынап көрмек болып, көлшік суды кеше бастады. Біраздан соң бір бәтеңкесінің жоқ екенін көріп, іздеуге кірісті. Таба алмай, үйіне кетті. Түстен кейін күн ысыды. Көлшіктегі су буланып, ұшып кетті. Оның орнында Қайраттың бәтеңкесі жатты. Қайрат бәтеңкесінің табылғанына қатты қуанды. |
1 |
Сурет пен мәтіннің мазмұнына сәйкес болатын баламалы мәтін қабылданады. |
1 |
Берілген жоспарға сәйкес мәтін құрастырады. |
||
1 |
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды. |
||
1 |
Тірек сөздерді орынды қолданады. |
||
1 |
Ойын еркін, жүйелі жеткізеді. |
||
1 |
Тілдік нормаларды сақтап сөйлейді. |
||
Барлығы |
6 |
|
Оқылым
-
Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
-
Атаның сұрағына сен қалай жауап берер едің? Адамдар не үшін «рақмет» айтады?
-
Мәтіннің мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған 1 сұрақ құрастырып жаз және жауап бер.
-
Мәтінге ат қой.
-
Мәтіннің негізгі ойын анықта.
[5]
Балл қою кестесі
Тапсыр ма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
2 |
Білім алушының ықтимал жауабы: жасаған жақсылығы үшін/көрсеткен көмегі үшін/ ризашылығын білдіру үшін/ ... |
1 |
Мәтіннің мазмұнына сәйкес баламалы cұрақтар мен қысқа және толық жауаптар қабылданады. |
Бала бұлаққа неліктен «рақмет» айтпады?/Атасы немересіне неліктен қарсы сұрақ қойды деп ойлайсың?/... |
1 |
||
Бұлақ сөзді түсінбейді деп ойлады/Немересінің ойын білгісі келді/ Немересіне жақсылыққа жақсылықпен жауап беру керектігі туралы түсіндіргісі келді/... |
1 |
||
Ата өсиеті/Рақмет айту/»Рақмет» деген не?/ Рақметті не үшін айтады?... |
1 |
|
|
Жақсылыққа жақсылық жасау керек/ Жақсылық еткен алғыс алады/ Жақсылық ізсіз кетпес/... |
1 |
||
Барлығы |
5 |
|
-
Берілген сөздерді кестеге жіктеп жаз.
Өнерлі, еңбектен, жаңалық, сула, суретші, атақты
-
-
Туынды зат есім
Туынды сын есім
Туынды етістік
-
-
Су сөзінен 2 түбірлес сөз жаса. Кез келген сөзбен 1 сөйлем құрастырып жаз.
[5]
Балл қою кестесі
-
Тапсырма
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
3
Туынды зат есімдер: жаналық,
суретші
1
Әр бағандағы 2 сөз толық анықталған жағдайда ғана1 балл қойылады.
Туынды сын есімдер:өнерлі, атақты
1
Туынды етістіктер: еңбектен, сула
1
4
Сусын/сулық/сушы/ суат/ сулы
1
Кез келген 2 түбірлес сөз қабылданады.
Сулы жер-нулы жер/Апам әкеме арнап сулық тікті/Сушы егін суарды/Жылқылар суатқа келді/...
1
Сөздің мағынасына сәйкес құрастырылған баламалы сөйлемдер қабылданады.
Барлығы
5
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
-
Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.