Сабақтың басы
10 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару
Психологиялы ахуал
Ана тілің арың
бұл
Ұятың боп тұр
бетте.
Өзге тілдің бәрін
біл,
Өз тіліңді
құрметте.
Үй
тапсырма
24 – жаттығу.
«Спиннер» әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау.
Дара етістікті күрделі етістікке айналдырып
жаз.
Өсті, жуды, сүзді, озды,
тоқыды
Өсіп келе жатыр, жуып отыр, сүзіп алды, озып
кетті, тоқып отыр.
|
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару
Үй
тапсырмасын
Оқиды
|
ҚБ: « Мегами»
әдісі
Дескриптор:
Дара етістікті
күрделі етістікке айналдырады-1б
|
Суреттер
|
|
Сабақтың ортасы
25мин
|
Жаңа сабақ
ФС
тапсырма
25-жаттығу
Өлеңді
мәнерлеп оқы.
Шыр-шыр
еткен торғайды
Аямасқа
болмайды.
Кіп-кішкентай торғайлар
Ағаштарды
қорғайды.
26-жаттығу.
ЕҚБ
Жаңылтпашты қатесін түзеп жаз.
Үміт түбіт
түтті,
Түбітті
түтіп бітті.
Сергіту
сәті
27-жаттығу
Оқулықпен жұмыс
27 –
жаттығу
Мәтінді
түсініп оқы.
Құстардың
тұмсығы дән шоқу, жаңғақ шағу,жемістерді жұлу үшін
қажет.
Кейбір
құстар тұмсықтарын ұя салатын немесе тесік құрал ретінде
пайдаланады.
-Суреттен қандай құсты көріп отырсыңдар?
-Халық оны
қандай құс
деп атайды?
-Пайдасы туралы әңгімелеп көріңдер
Мәтіннен дара және күрделі
етістікті табыңдар.
28-жаттығу
ЕБҚ
Кестені тиісті құс атауымен
толтыр.
Үй құстары
|
Жабайы құстар
|
тауық
|
тырна
|
қаз
|
қоқиқаз
|
үйрек
|
ләйлек
|
|
Өлеңді мәнерлеп оқиды
Жаңылтпаш
тың қатесін табады
Жаттығу
жасайды
Мәтінді
оқиды
Кестемен
жұмыс
жасайды
|
Дескриптор:
Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды-1б;
Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды-1б
Етістіктерді табады-1б
;
Дескриптор
Жаңылтпаштың қатесін
табады-1б
Етістікті тауып, дара не күрделі
екенін ажыратады-1б
Дескриптор
Мәтінді
оқиды-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
құстардың пайдасы
туралы топта талқылайды-1б
Дескриптор
Кестені
толтырады-1б
|
Оқулық
Дәптер
оқулық
Оқулық
Кесте
Дәптер
Кесте
|
|