Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Ширату
жаттығуы
«Жаңылыспа»
Кім? Сұрағына жауап беретін
сөздерді атаса оқушылар қолдарын
шапалақтайды.
Не ? сұрағына жауап беретін
сөздерді атағанда жай
тұрады.
Өткенді
пысықтау
9-жаттығу
Көп нүктенің орнына керекті
сөздерді қойып, өлеңді көшіріп
жаз.
Өс,өс,балам,өсе
бер
Батыр бол палуан
білекті,
Батыл бол таймас
жүректі,
Саусағыңды
созайық,
Аяғыңды
жазайық.
Жаңа
тақырып
10-жаттығу
Өлеңді түсініп
оқы
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар
қой және жауап бер.
Қарамен жазылған сөздерге
сұрақ қой.
Ережемен
жұмыс

ЕБҚ
«Адасқан суреттер»
әдісі
Қораптан кезекпен үлестірмелі
қағазды алып, тақтаға
шығады.
Кім? Сұрағына жауап беретін
сөздерді көк қорапқа , Не? сұрағына жауап беретін сөздерді қызыл
қорапқа салады.
ЕҚБ
Сөздерді көшіріп жазып, кім
сұрағына жауап беретін сөздердің астын қызыл қарындашпен, не?
сұрағына жауап беретін сөздердің астын көк қарындашпен
сыз.

12-
жаттығу
Өлеңді рөлге бөліп
оқыңдар.
Саралау
тапсырмасы
1-деңгей
Зат есімдерді тап, оларға
сұрақ қой.
2-деңгей
Өлеңдегі зат есімдерді теріп
жазып оларға сұрақ қой.
3-деңгей
Зат есімдерді қатыстырып
сөйлем құра.
Шығармашылық
үзіліс
13-жаттығу
Ойлан,
тап
Тапқан сөздеріңнің зат есім
екенін дәлелде
Əкеңнің əкесі
.............(ата)
Əкеңнің
анасы..............(əже)
Анаңның əкесі (нағашы
ата)
Анаңның анасы (нағашы
әже)
Үй
тапсырмасы
11-жаттығу
Кестені
толтыр
Кім?
|
Кімдер?
|
Не?
|
Нелер?
|
Бала
сәби
|
Қария
лар
мұғалімдер
|
Алма
лақ
|
Қалалар
Ойын
шықтар
мұғалімдер
|
ҚЖ:
Ребусты шеш және жауабын
жаз.

Алмас,Балтабай,
Гүлнар,Айжан,Гүлжан, Күнсұлу, Қозыбай,
Қазанқап.
Кері
байланыс

|