Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген
сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап
беру
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы
мен негізгі ойды анықтау
2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді,
сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер
құрастыру
2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап
жазу
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және
аспан»
Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне
аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып
айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген
аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен
жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке
т.б.айналады.
Жұмыс ережесін келісу
-
Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақыттыүнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап береміз!
-
Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды,
тапқырлығымыздыкөрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық
жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар
аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты
берілген түріне қарай орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Білу және түсіну 10
минут
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
Дәптермен жұмыс.
10-тапсырма. Өлеңді дауыс ырғағымен
оқы.
-Бүлдірген тереміз,
балақай.
-Алақай!
-Ат жарыс көреміз,
балақай.
-Алақай!
-Айға ұшып барамыз,
балақай.
-Алақай!
-Кел, ағаш жарамыз,
балақай.
-Әй, ата-ай!
Қолдану 8 минут Постер
жасату.
Жалпыға арналған
тапсырма:
Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып
өз түсінгендерін постерге түсіреді.
Диалог немесе монолог сөйлемдерге мысал
келтіріңдер.
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды
талапқа сай орындайды.
Белсенді оқу тапсырмалары
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
«Алтын балыққа арналған аквариум»
әдісі
Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге
балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын
киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап
бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық тапсырмалар.
|
Кері байланыс
|
«Білім шыңы» кері
байланыс.
|
Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып,
суретін жібереді.
|
«Білім шыңы»
|
Кері байланыс тақтайшасы.
|